Modetopic #3

Zag op TikTok inderdaad de tip om de bandjes te kruisen maar dat heb je nu dus al gedaan?
Ik heb geen tip, zag wel dat uniqlo tanktops verkoopt waar een bh inzit.

1 like

Ik gebruik clipjes van de hunkemoller, daarmee vallen de bandjes echt perfect weg en hoef je ook geen nieuwe beha te kopen.

5 likes

Misschien meer een sportbh? Die hebben vaak zelf al meer een tanktopvorm.

2 likes

Deze is van H&M, denk van 2 jaar geleden maar ze hebben altijd wel zulke volgensmij

2 likes

Jaa goeie! Alleen mij lukt dat niet zonder hulp van m’n vriend dus zoek ook nog een oplossing voor mijn home-alone dagen :joy:

2 likes

Jaa zou ik idd ook kunnen proberen! Goeie, is weer meer support dan een ā€˜bralette’ achtig iets

1 like

Ik weet niet wat de matenrange van Victorias secret is maar de BHs met verwijderbare bandjes hebben heeeeel veel haakjes waar je de bandjes aan vast kan maken. Daardoor kan je de bandjes wat meer vanuit het midden van de cup ipv van buitenkant laten komen en dan zie je ze niet aan de voorkant onder een tanktop vandaan piepen.

1 like

Ik heb hier 3 verschillende van besteld, ben benieuwd hoe de cups dan zitten. Maar duurt nog een paar dagen voor ik kan reviewen.

2 likes

Ik heb hetzelfde probleem alleen dan omgekeerd. Kleine cup (echt kleine boobies) en bredere omvang …

Een Onmogelijke opgave. Heb al heel wat gepast maar niks past goed of je ziet alsnog de bandjes eronder

Die clips werken niet als je alleen bent.

3 likes

Vaak hebben balconette-achtige modellen (dus hoog in het midden en dan vrij recht op je borst), de bandjes erg aan de zijkant. Een plunge bh of andere ronde cup zal denk ik meer naar het midden zitten. Weet niet of je nu toevallig ook balconette draagt?

1 like

Veel BHs van Freya hebben ook racerbackhaakjes (en zijn in jouw maat beschikbaar).

1 like

En @Daydream die clips kun je prima alleen gebruiken! Je doet gewoon je beha aan de kant van je buik dicht, dan doe je het clipje in de bandjes, draai je de bandjes naar je rug en steek je je armen erdoor. Een beetje oefenen, maar uiteindelijk gaat het prima!

2 likes

Ik heb idd ook die clipjes (maar die kan ik zelf niet doen), maar ik heb idd een sportbh voor onder zulke tanktops. Die bandjes lopen heel fijn naar binnen en zie je ook niet op de rug.

Ik heb ook een huidskleurige bandeau voor onder witte/lichte tanktops. Dat is miss ook nog een optie?

6 likes

Jaa klopt dit is idd een balconette, is model dat mij altijd het beste past en ook het enige wat in deze maat stand houdt als ā€˜strapless’ :joy:

Ik ga even extra goed opletten dan voor meer een plunge modelšŸ‘Œ

1 like

Ja dan ga ik gewoon even zoeken naar een sportbh, top tip :relaxed:

Bandeau heb ik geprobeerd, maar omdat m’n boobs zo vol/groot zijn zit ie dan aan de bovenkant rete strak en aan de onderkant los - dus dat doet niks behalve optische vetjes creĆ«ren haha

2 likes

Kan iemand mij vertellen hoe de t-shirts van Uniqlo vallen? (Model 100% Supima cotton v neck)

Thnx!!

1 like

Ja dat dacht ik op de fotos al te zien inderdaad. Ik ben vrij klein en heb de maat toch wat groter genomen, dus komt hopelijk goed :slight_smile:

2 likes

Volgens mij is alleen de hals-vorm anders daarvan, dank voor je advies!

1 like

Ik heb een jurkje gekocht voor een bruiloft maar weet niet zo goed wat voor kleur schoenen/tas erbij past.
Ik dacht aan zilverkleurig maar twijfel of het dan niet allemaal te glimmend is of het een beetje goedkoop oogt omdat het jurk ook een glimmend stofje is.

De kleur schoenen war het model draagt vind ik in ieder geval niet mooi.

2 likes