Ik kan niet kiezen. Welke vinden jullie lekker?
- Optie 1
- Optie 2
0 stemmers
Lekker? ik vind de tweede wel leuk met die dunne bandjes, minder standaard
Donkerblauw of bordeauxrood lijkt mij mooi qua kleur
Mag ik vragen waar optie 2 van is? Heel leuk!
Crocs!
De eerste zijn van Tamaris (mocht iemand anders het zich afvragen).
Wauw wat top dit haha, leuke kleuren erbij.
Ik draag graag de linnen overhemden van de H&M
Lekker oversized en luchtig
Arket heeft hele fijne dunne blouses, lekker luchtig. Ik heb er zelf 2 uit een oudere collectie (via vinted), maar hebben ze altijd wel in de collectie zitten. Blijven ook echt mooi na het wassen
Mango heeft wel wat, leuke linnen gilets wat misschien ook wat kan zijn , maar deze blouses bijv
Ik heb binnenkort een avondbruiloft met als dresscode Tenue de Ville. Nu vind ik het meestal niet erg om zo’n gelegenheid aan te grijpen om mijn jurken collectie uit te breiden, maar ben de afgelopen tijd nog niks tegengekomen wat ik echt leuk vind.
Zou deze jurk een optie zijn of is hij te druk qua print?
Als jullie nog ideeën hebben voor een andere jurk, sta ik daar ook helemaal voor open. Heb t idee dat hier mensen zitten die dat leuk vinden om uit te zoeken.
Mooie jurk maar in mijn ogen meer een zomerjurk dan tenue de ville, al zal je vast niet de enige zijn met een wat meer zomerjurk. Bij tenue de ville denk ik meer aan wat rijkere, zwaardere stoffen met bijvoorbeeld glans erin. Hier wat meer info: https://oger.nl/blogs/news/dresscode-tenue-de-ville
Ik zou ook een wat kortere jurk nemen, volgens mij staat dat jou ook heel goed! Ik vind Karen Millen en Ted Baker vaak echt de perfecte bruiloftsgast jurken hebben als de dresscode tenue de ville is, maar je kan ook kijken naar bijv een tijdlozer model van Filippa K (ook op Vinted). Denk dat een A-lijn model je goed zou staan! En anders gewoon dit aandoen hoor
Ik ben afgelopen jaar 20 kilo afgevallen, dus vind dat een geweldige reden om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen. Ik zit al best lekker in de wedstrijd, maar vind een goede jeans vinden zo lastig. Alles is cropped (dus boven de enkel) en ik weet gewoon niet zo goed hoe ik dat moet dragen. Doe je dat met een laarsje of een sneaker en wat voor sokken dan? Help.
Je ziet eigenlijk dat vanalles wordt gedragen met cropped jeans/pants. Van loafers, tot witte sneakers tot enkellaarsjes. Gewoon lekker doen waar je zin hebt.
Ik vind het zo leuk en lief dat jij vaak de moeite neemt om een collage te maken als iemand een hulpvraag heeft
Wauw duizend maal dank!!
Ik denn dat je er veel te diep over nadenkt, want ik zie dit allemaal niet? Evt kan je aan de onderzijde een grotere broek doen om het weer in balans te brengen. Misschien is een zomerbroekje niet helemaal representatief voor hoe je het zal dragen en geeft het sowieso een gek contrast. Maar goed het is ook net wat je mooi vindt, als jij meer van alles strak op je lijf houdt ook prima
Ik snap wel wat je bedoelt, maar vanaf de foto’s van die twee blouses zijn dat allebei ook wel modellen juist zonder echt zo’n ‘afgezakte’ schouder toch? Dus dan krijg je juist zo’n net-niet effect. Misschien juist specifiek zoeken naar blouses met een dropped shoulder? Dan zit het juist lager en is de pasvorm vaak wel mooi. Dit was even het eerste voorbeeldje wat ik kon vinden
Ja, deze! Ik ben met mijn schouders (breed) altijd blij met zulke omdat het mn oksel niet afknelt en wat zachter maakt. Als ik een gewone blouse pas/aantrek die bij mn schouders wél past, krijg ik ook een gekke look, uit verhouding.
Jouw frustraties zijn zo herkenbaar! Ik heb deels opgegeven en maar een aantal drop shoulder overhemden gekocht. Dat zijn dan wel meer casual en oversized modellen. Met straight leg jeans of wat wijdere pantalon balanceert dat net genoeg voor mij.
Verder zijn heren overhemden voor mij de oplossing! Nette getailleerde mannenoverhemden staan het best op mijn figuur (ook brede schouders en verder redelijk smal) vind ik. Enige is dat je die wel altijd in je broek moet stoppen ivm de lengte en fit rondom je heupen, maar zo draag ik overhemden toch altijd.