Modetopic #3

Deze vond ik niet zo maar deze wel!

Net besteld. Bedankt voor het meedenken allemaal!

2 likes

Dit is een fijne broek 🩷
Een minpuntje;hij is zo fijn dat ik al snel het pyama-gevoel heb en dus met opgetrokken benen op de bank zit/lig. Dan gaat ie wel een beetje uit model omdat mijn knieen dan echt erin staan. Dan was is hem weer en gaat ie terug in model. Hij blijft ondanks al vaak gewassen te hebben mooi. Droogtip; hang hem aan de pijpen aan een broek kledinghanger met knijpers. Dan wordt ie wat langer en droogt ie helemaal zonder kreukels

1 like

Heeft iemand tips waar ik dit soort jurken kan vinden in een linnen of katoenen stof? Onderstaande zijn allemaal met polyester en die stof wil ik graag vermijden.

2 likes

Ik heb er zo’n van h&m en Zara 100% katoen

3 likes

Wat goed om te horen, precies waar ik naar op zoek was! Ik ben team direct andere kleding aan wanneer ik thuis kom dus er zullen niet zo snel knieën in komen denk ik. Goeie tip over het ophangen!

1 like

Dankjewel! Ga ik die nog een keertje doorspitten!

4 likes

Zara idd! Kwam ik vandaag veel jurken tegen die hierop leken en linnen waren.

Ik heb denk vandaag twee uur (en afgelopen week ook uren) gezocht naar een geschikte jurk voor de bruiloft (zoals een stuk hierboven had gezegd, Tenue de Ville). Uiteindelijk heb ik twee jurken besteld, ik ben benieuwd of het iets is. Eentje heeft zelfs zakken!

2 likes

NEEN!

Dit is niet serieus

9 likes

Heeft iemand tips voor dit soort tops in het wit of andere lichte kleuren die niet doorschijnen?

Bij Weekday al gekeken? Ik heb niks zelf aangepast maar vond bepaalde tops wel dik ogen.

1 like

Nee ik heb eigenlijk nog nergens gekeken, maar ik wil ze graag online bestellen dus vind het vervelend als ik ze dan moet terugsturen omdat ze doorschijnen. Vandaar dat ik hoop dat er iemand is die zoiets heeft of gepast heeft.

2 likes

Bij new yorker hebben ze deze in veel kleuren

2 likes

Uniqlo heeft deze tops met ingebouwde cups, dus in principe hoef je er dan geen beha onder = niet doorschijnen. Maar misschien beetje afhankelijk van je cupmaat of dat comfi is.

5 likes

Ja ik ook @tuthola van de h&m vorig jaar helemaal katoen echt een van m’n favorieten
Weet niet of die er dit jaar weer is

1 like

Ik heb zo’n top met voorgevormde cups gekocht bij Uniqlo in Duitsland. Wie weet kan je hem vinden :hugs:

2 likes

Bij uniqlo! Deze:

Zit een ingebouwde bh in, zit superlekker en schijnt dus ook sowieso niet door door die cups die erin zitten

Edit: haha wat de rest dus ook al zegt

5 likes

oh toevallig, deze wilde ik je aanraden! Die heb ik afgelopen herfst gekocht en ik woon er echt in. Hele fijne broek, blijft ook mooi! Vanilia kan wel groot vallen, dus als studio anneloes al niet paste is deze wellicht ook te groot.

Oh ik hoop het niet, ben benieuwd. XXS wordt niet veel verkocht geloof ik, gedoe. Maar wellicht zit deze net goed!

1 like

Iemand onlangs nog tops met korte mouwen gekocht die kantoorproof zijn? Man wat een ellende, dit weer én geen super casual dingen aan kunnen.

Wat dragen jullie? En ja luchtige dingen met mouwen kunnen soms luchtiger zijn dan tops met korte mouwen, maar ik zweet snel dus heb wel het liefst korte mouwen. Of geen, als dat er netjes kan uitzien. (En ik vind linnen vaak niet lekker zitten, gevoelige huid). Op zoek naar inspiratie dus als iemand zin heeft om recente aankopen/tips te delen?

2 likes

Oh haha ik vind vanilia juist altijd vrij klein vallen! Maar ik heb niet maat xxs, misschien ligt t ook daaraan.

2 likes