Modetopic #3

Thanks!:pray: dus in principe hoe langer hoe minder snel de pijpen oprollen?

1 like

Yes! En welke lengte dan het beste werkt (of dus meerdere lengtes) hangt af van het breedste punt van je dijen. Zo lang de rand Ăłnder dat breedste punt eindigt zullen ze niet oprollen (want breder dus weerstand :+1:t3:)

Ik heb nu de langste korte en middelste korte gekocht, dus kan een foto maken als dat helpt. Maar ieder lichaam is natuurlijk net weer anders!

1 like

Eens, dit kan namelijk ook niet fijn zijn voor mensen diens zelfbeeld al niet te fantastisch is. Lees → mij.

Als je in maat XXS al de hulk voelt, hoe denk je dat dat inwerkt op mensen die maat XL moeten dragen omdat ze grote borsten en buikvet hebben? Met mijn schouders heb ik dan weer weinig problemen though.

Linnen of katoenen bloesjes zijn wat volumineuzer en stijver. Als je dat niet wil moet je getailleerde blouses kopen van een dunnere zachtere stof.

3 likes

Ik heb wel een beetje in de trant van ‘iets niet mooi aan je lichaam vinden’ gereageerd. Maar bedoelt vanuit de herkenning dat het moeilijk is overhemden te vinden die ík mooi en lekker vind zitten. En dus de onvrede over de huidige populariteit aan ‘afzakschouders’.

Met mijn of pantalones schouders en lichaam is natuurlijk helemaal niets mis! Wil ik toch even benadrukken na de context van @Karl_Lagerfeld. Zo had ik het niet gezien.

1 like

Kan een kleermaker een (wijde) pantalon mooi innemen die net iets te wijd is bij de taille en het kruis? Heb een broek besteld en hij is supermooi maar net iets te groot, helaas is hij compleet uitverkocht waardoor ik dit overweeg. Iemand ervaring mee?

Een goede kleermaker kan dat, is niet zo veel werk. Ik doe dit vaak bij jeans met weinig stretch

4 likes

Thanks, heb ‘m inmiddels naar de kleermaker gebracht dus komt als het goed is inderdaad helemaal goed :smiley:

5 likes

Linnen vormt zich heel snel naar je lichaam! In de winkel (en na een wasbeurt) kan het er wat kartonachtig uitzien, maar na een uurtje dragen valt zo’n oversized blouse mooi om je schouders.

1 like

Bij de Hema hing het aan een kopstelling rek bij het ondergoed! Ze hebben 2 kleuren: zwart en beige

4 likes

Die van het kruidvat is heel slecht!

1 like

Bij mijn Hema hangt het bij de make up. Wil je laten weten of hij bevalt?

4 likes

Lingeriezaken hebben het ook, maar wel wat prijziger denk ik.

1 like

Ik zoek een mooie beetje sportieve pantalon maar niet té sportief. Ik bestelde deze van Ninepine maar de stof vind ik echt veel te dun:

Daarna deze mooie van Studio Annelies maar de kleinste maat valt te groot en de high waist is té high waist:

Wel een fijne dikke travelsfof.

En nu weet ik het even niet meer. Het liefst met zakken en wel wijde rechte pijpen, geen flaired. Heeft iemand nog ideeen?

Edit, zonder strik eromheen :relaxed:

2 likes

Ik denk meteen aan de Hoys van Samsoe Samsoe.

https://www.debijenkorf.nl/samsoe-samsoe-hoys-high-waist-straight-fit-trackpants-van-gerecycled-polyester-2850090000-285009000012001?gbraid=0AAAAADy-qjzz9M6tWKUtds3nN7EvIDcZs&gclid=CjwKCAjwm4ukBhAuEiwA0zQxkz0R9Sb8dDHloQOaGj9sLV-MSEo85GG5n8kujz7CqrHsLR0HoAwb_hoCKzUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Deze? Die vind ik niet zo mooi, die plooitjes bovenaan vind ik wat rommelig en vind ‘m ook te kort! Maar wel bedankt voor de tip :relaxed:

4 likes
1 like

Leuk, maar ik zoek een simpele zonder strik!

Le Londres van Plein Publique?

5 likes

Ik heb deze en ik leef er echt in:

Pantalon

3 likes

Volgensmij heeft Lululemon hele goede

2 likes