Wat voor type top zouden jullie hiermee combineren?
Iets in oud roze of aardetinten, donkerblauw misschien? Wit kan ook wel.
Kleur kom ik wel uit, maar wat voor type top bedoel ik meer! Heb nu alleen een basic topje. Zal bericht even aanpassen.
Geweldig
Oh, gek! Ik heb er al een tijdje niets meer gekocht, maar ik moest destijds bij alles ineens een maat omhoog terwijl daar fysiek geen aanleiding voor had. Vriendinnen hadden hetzelfde. Misschien hebben ze het weer aangepast of is de maatvoering gewoon niet consistent meer.
van waar is dat oranje/rode broek blousje setje?
Pantalon, tanktop, blouse los er over
Pantalon, aangesloten halflange mouwen top
Rok, leuk shirtje, blouse of strakke mouwen top afhankelijk van de rok
Culotte met een top
Waar is deze van?
My Jewellery, besteld met korting bij Otrium!
Ik weet niet meer wie t al had gezegd, maar inderdaad alles wat ik op de site van C&A leuk vind hebben ze schijnbaar niet in de winkel in Amsterdam. Vraag me af wat ze daar wel verkopen, want heb echt veel producten gecheckt haha.
Ik denk ik dat was. Heb namelijk precies hetzelfde met Utrecht. Volgens mij is daar ook een lege winkel.
Die in Utrecht in HC heeft sowieso vaak geen hele hippe en hogere kwaliteit meuk.
Wat is dan het nut van die hele nieuwe winkel? Ik vermoed dat ik best een gemiddelde smaak heb en alles waarvan ik denk: oh dat wil ik eens zien is niet verkrijgbaar daar.
(Niet dat jij daar antwoord op hebt denk ik )
Ik vind dat sowieso de H&M en C&A soms falen om goed in te spelen op de doelgroep die daar idealiter zou kunnen slagen. Zo was de C&A in Zeist vaak hipper dan die in de Utrechtse binnenstad. Of dan heb je een H&M filiaal in een groot dorp waar veel gezinnen wonen met tieners en nauwelijks betaalbare kleding voor mannen wordt verkocht en dan speel je daar niet op in.
Edit: Maar ook Dr. Martens die bepaalde speciale modellen alleen verkoopt in de grote steden (AMS/ROT) en niet in Utrecht. Maar dat een schoenenwinkel in een dorpcentrum dat paar wel verkoopt?
Ik wil nog wat jurken bijkopen die achter langer zijn dan voor, maar heeft dat een naam? Dan weet ik waar ik op kan zoeken bij vinted.
High low?
De broek is nu met 30% bonus in de members only sale. Snel, bestel hem opnieuw en stuur terug met eerste duurdere bon
Oh wat een goede tip, tnx!
Ik heb geen linkje gekregen voor de members sale, is dat persoonlijk of kun je die delen (heb wel de nieuwsbrief nml)