Het was een persoonlijke link om 24 uur eerder te kunnen sale shoppen. Vandaag zou de sale voor iedereen toegankelijk zijn maak ik op uit de email.
De uniqlo tops met cups zijn geweldig, heb er 5 besteld lol. Hoe werkt dat airism…geen idee maar ik zweet er niet eens in.
Vind alleen de cups in de top met dunne bandjes (hempje) wel kleiner vallen dan de cups in de ““crop top”” terwijl het allemaal dezelfde maat was. Nu maakt het niet veel uit want dat hempje draag ik toch niet naar buiten zonder iets erover.
Waterfall dress/skirt?
Ik ben op zoek naar een korte fietsshort om onder korte jurkjes of rokjes te dragen, zodat ik achterop de fiets bij mn vriend niet meteen in mn blote reet zit. Het liefst van katoen. Hebben jullie hier goede budget tips voor? Alles wat ik vind is te lang voor een minirokje of is echt een fitnesshort.
Deze heb ik, o lijkt uitverkocht sorrry!
Ja deze wilde ik vandaag kopen, maar overal uitverkocht
Zeeman heeft ze ook van katoen. Action heeft synthetische maar die vind ik wel geweldig zitten.
Deze idd, hij is er in drie kleuren - dus maybe in wit of nude nog wel te koop?
Deze is echt top, telefoon past er ook perfect in
Volgens de site niet, maar ik loop morgen wel even de winkel in voor de zekerheid! Anders loop ik door naar de Action en Zeeman
Ben ik stiekem extra blij dat ik er laatst mega overdreven 3 had gekocht
Echt laat sorry en misschien heb je het al gevonden maar vroeger toen dit populair was, heette dit altijd asymmetrical geloof ik
Oh ja ik heb met tops/blouses altijd wel oke aanbod, maar wat voor broek doe ik in vredesnaam aan? En schoenen… Heb ook net een nieuwe baan waar ik netter gekleed moet dan voorheen. Dus als hiervoor tips zijn, graag!!
Ik haal best veel inspiratie van instagram. Bijv: Lydia Tomlinson (@lydiajanetomlinson) • Instagram photos and videos. Zij heeft mooie classy outfits vind ik. Ze zit ook op youtube. Misschien heb je er wat aan!
Met welk bovenstuk zouden jullie deze rok combineren?
De kleur is pastelroze.
Met een simpele tanktop is precies te casual voor bij de rok, maar als ik een blouse met ruches of iets dergelijks aandoe, lijkt het al snel too much met die grote strik.
Heeft iemand tips voor merken of winkels waar ik kleding in deze stijl kan halen? Ik vind het meeste in de winkels net niet leuk en vind shoppen daardoor heel lastig waardoor ik heel erg weinig kleding heb en bijna altijd hetzelfde draag.
Dit zijn toch doorsnee kleren, maar dan specifiek gestyled?
Free People