Volgens mij hier veel gelezen dat die er meer jogging achtig uit ziet. Misschien met zoekfunctie?
Is meer travelstof/zacht sportlegging materiaal idd.
Ja die heb ik teruggestuurd. Tekende enorm af, dunne stof, als een sportlegging.
Hun daadwerkelijke sportleggings vind ik wel echt geweldig, de pocket leggings.
Aah daar was ik al bang voor, dank voor je antwoord!
Vraagje: heb je misschien jaar m, l of xl en zou je misschien de taille kunnen opmeten van de broek + welke maat het is? Ik heb juist redelijk wat ruimte daar nodig maar de stof lijkt niet heel erg mee te geven dus ik ben benieuwd of het te smal is.
Je verwacht het niet maar dickies 874 mannenmodel vind ik er op lijken.
Maatvoering is wel erg vreemd. Zeker 3/4 maten groter nemen dan je normale maat.
ik heb volgens mij echt dé winkel voor jou: Women's Fair Fashion, Shoes & Jewellery | Het Faire Oosten Ik woon hier in de buurt en ik ga altijd even kijken, volgens mij is dit precies de stijl van je afbeeldingen, en alles fair trade.
Mocht Amsterdam te ver zijn voor je dan kunnen de merken die ze hier verkopen in elk geval als inspiratie dienen!
En dit mouwloze vestje zag ik laatst bij de Tally Ho, vond het echt super mooie wol. Let op, hij valt groot, mocht je hem willen bestellen.
Thanks! Het Faire Oosten ken ik wel, goeie om daar binnenkort eens te gaan kijken! Ik vind wel dat veel van die (duurzame) merken daar een beetje wat suffig zijn, vooral qua pasvorm enzo denk ik? Ik hou ook wel van meer streetwear? Ik weet op m’n 31e wel wat ik leuk vind en wat mij goed staat, maar ik kan dat vaak niet vinden
maar goeie om daar langs te gaan ![]()
Ik heb nog een aanvullende vraag: via instagram krijg ik natuurlijk vaak advertenties van dingen die ik mooi vind, maar hoe kan je filteren of die merken echt totale rotzooi zijn of dat ze wel legit prima kleding maken? Heeft iemand tips daarvoor?
Misschien gaan duurzame merken sowieso vaak voor wat tijdlozere / klassieke modellen, omdat het veel duurder is om te maken (en kopen) en dus bedoeld is om langer mee te gaan?
Met streetwear bedoel je dan eerder wat ze bij Maha verkopen? Ik kan daar ook even geen duurzame varianten van bedenken, irritant eigenlijk
De tailleband is inderdaad niet elastisch! De rest van de broek wel overigens. Ik heb maat xl en de taille is 90,5 cm
Ik heb van Alwero zo’n bodywarmer. Gekocht in een fysieke winkel. Want heb een S gekocht ipv een M wat ik normaal draag. Heb zelf wit gekocht omdat ik dat makkelijker te combineren vindt. Zou alleen het nooit met korte mouwen combineren want als ik korte mouwen zou dragen, dan is het warm en dan is zo’n wollen bodywarmer niet zo handig. Vind het er wel leuk uitzien maar in de praktijk niet zo top.
Heeft iemand een tip voor leuke schoenmerken? Ik zoek loafer-achtige schoenen, die best chunky mogen zijn, en iets wat ze interessant maakt speciaal stiksel/zool/gespsluiting. In de Samsoe winkel zag ik leuke voor mannen met licht stiksel, maar niet in mijn maat.
Camper loafers vind ik ook heel leuk maar mijn brede voeten passen er niet in.
Bij Clarks, Bobbies, Odaje, Jonak kan je er zo vinden en dacht dat ik er ook bij zara of h&m zag maar kan ik mij niet meer exact herinneren.
Ik vind toga Pulla leuke hebben!
Vagabond misschien
Bij other stories zag ik ook leuke loafers
Ik heb de Ganni loafertjes met het logo in het zilver bovenop. Ze lopen super fijn, vind het logo mooi erop en ze hebben een aparte ‘hak’ wat ik er heel mooi aan vind.
Ik zou ook meer Fair Fashion willen kopen. Maar ik houd wel van kleur en ik vind veel van die merken toch wel meer richting de verwassen kleuren neigen.
Er zijn best wel wat merken met meer kleur - wel vaak meer basics, dus weet niet of je dat mist?
Maar merken zoals bv. Colorful Standard, Ganni, Babaa, Teym, Dedicated, Lucy and Yak hebben wel vaak items in heldere kleuren.