Ninepine heeft ook pantalons in lengtematen.
Er staat mij iets van bij dat jij niet zo lang bent toch? Dan vind ik deze pantalon van Sisters Point een aanrader:
Ons halve kantoor loopt in die pantalon, zo goed zit die
Edit: geen lengtematen, maar valt dus kort. En is een stevige stof
Heeft iemand al een goed alternatief gevonden voor de tailored twill pants van Vanilia? Heb echt spijt dat ik die toen Vanilia failliet ging niet in meer kleuren heb gekocht.
Ben ik ook benieuwd naar! Ik had vorig jaar de Eden van Reiss gekocht, maar die kwaliteit vond ik echt heel matig, dunne stof
Ja ik vond vooral de stof van Vanilia echt top en de verhoudingen. Ik heb best wel stevige bovenbenen en billen maar wel een smalle taille en die verhouding was bij deze broek perfect. Bovendien een stevige stof waardoor je niet alle putten in m’n benen en billen door de stof heen ziet (dat heb ik best vaak met pantalons van zo’n dun stofje). Daarnaast ook goed van lengte en bij veel hogere pantalons krijg ik als ik ga zitten soms zo’n soort bolle zak van stof bij m’n kruis/buik en dat had deze ook niet. Echt een top broek dus eeuwig zonde dat ze niet meer bestaan.
Ik denk dat wij hetzelfde figuur hebben en heb ook nooit weer zo’n zelfde pantalon gevonden. Wel heb ik andere fijne pantalons gevonden. Als je ook andere fijne pantalons zoekt dan stuur je maar een dm voor de linkjes.
Neeee ook nog steeds naar op zoek!
Ik heb er twee op Vinted kunnen kopen, je moet er wel echt supersnel bij zijn want meer mensen missen deze broek
Kut waarom geef ik nu deze tip
Maat 40 laten staan aub
Hij is perfect
ik heb hem nog maar helaas pas ik hem niet meer ![]()
Ik zit er al lang op te azen maar ben er echt nog nooit een tegen gekomen. Hoe zorg je dat je daar op tijd bij bent? Of is het echt gewoon regelmatig checken? Heb overigens geen maat 40 dus ben geen concurrent haha.
Pfff ik heb ook zo’n spijt dat ik er niet meer heb gekocht voordat ze failliet gingen. Ik vond ze ook perfect om alle redenen die jullie noemen, én het feit dat er lengtematen waren dus dat ze ook nog eens lang genoeg waren. Heb nergens meer vergelijkbare pantalons gevonden sindsdien helaas
Ik heb deze jurk besteld voor een bruiloft binnenkort. Heeft iemand misschien tips voor welke kleur pumps hieronder kunnen? Ik dacht eerst aan goud maar dat staat totaal niet bij mijn bleke huid. Tips voor comfortabele schoenmerken zijn ook zeker welkom, ik zoek een model met een blokhak van ongeveer 5cm en een bandje.
Zij draagt ook fel roze, je zou ook metallic groen of iets met glitter kunnen zoeken.
Deze voldoen wel aan je eisen
https://www.zalando.nl/anna-field-sandalen-pink-an611a1hk-j11.html?ssku=AN611A1HK-J110036000&lang=nl&otid=default&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_701171515_35858411039.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-18283950120||9064682||g|m||160850793531||pla|AN611A1HK-J110036000|18283950120|1|&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=701171515&gbraid=0AAAAADM17mg1CsE_jhO6LXE8D1aLoIVRl&gclid=Cj0KCQiAnJHMBhDAARIsABr7b86ZQQD_UzDhmwONTLLsRBCzt1UOxDgcweYdtOyO8dQWLKhUErS6dG4aAjl_EALw_wcB
https://www.wehkamp.nl/app/product/17458966?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share
Deze?
Ik heb een tijd terug cremekleurige slingbacks gekocht. Ben ook erg bleek en dit staat mij - vond ik zelf - goed en past óveral bij. Ik heb ze daardoor al veel vaker aangehad, zelfs ook naar werk.
https://www.omoda.nl/dames/hakken/creme-notre-v-slingbacks-35503-309825.html
Deze zijn het maar die kleur is vast goed te vinden. Heb dan ook een tas in dezelfde kleur
Tja mazzel icm tactiek? Zoekopdracht dames-broeken wijde pijpen- merk Vanilia + je maat. Die zoekopdracht opslaan en vaak kijken. Heb een vriendin die er ook op jaagt, dus we tippen elkaar. En niet treuzelen maar meteen kopen.
Heb een zwarte gekocht en wat gevraagd aan de verkoopster, die had nog een groene en die mocht ik ook kopen. Beide voor €35 of €40 ps. En zo goed als nieuw is ook echt zo goed, door de kwaliteit.
Zoek de crème kleurige nog, dan is m’n verslaving wel klaar. Dus happy hunting ![]()
Ik ken en zoek die broeken niet maar waarom zou je dit nou per dm doen als de vraag in een topic zoals deze wordt gesteld?
Het idee is toch juist dat je hier dingen deelt of is er een geheim
Half corporate nederland met je denk ik. Ik heb ook een zoekopdracht aanstaan op Vinted.
Maar zag van de week een adverentie van Studio Anneloes met een twill broek. Nog niet geprobeerd maar ziet er veelbelovend uit.
Hahah ja echt topsectret ![]()
Ik had geen idee of ze zat te wachten op heel ander soort pantalons (die wel bij dat lichaamstype passen), vond het random om het zo te gaan delen omdat ze daar niet specifiek om vroeg