Modetopic #4

Extra ondergoed eróverheen doen, werkt ook onder een jurkje om een panty goed op zijn plek te houden bijvoorbeeld

2 likes

Wollen ondergoed ipv syntetische thermo!

2 likes

Als het alleen voor buiten is kun je ook een regenbroek over je broek aandoen. Ik vind ren laag onder mijn broek vaak zo warm als ik weer binnen ben. Een regenbroek is zo aan en uit en scheelt enorm in kou.

4 likes

Als je niet houdt van het gevoel van een extra laagje werkt een panty ook al heel goed. Ik draag dat zelf deze week graag onder m’n jeans en geeft echt wel veel extra warmte.

M’n pakketman was ook helemaal verbaasd, nog nooit een VintedGo van Zara gehad. En hij heeft zowel PostNL als Vinted in het pakketpunt.

De 40 den pantyleggings van de hema vind ik heel fijn! Lekker zacht, warm en blijft goed zitten

1 like

Love deze sjaal van Arket (niet gekocht), en ik krijg hem telkens op mijn Vinted pagina te zien, maar meine gute wat wordt deze snel lelijk. Super zonde zeg.

83% wol, de rest polyester

3 likes

Ik ben opzoek naar een zwarte broek met elastieken band. Liefst eentje die kort valt of waar je zelf een lengtemaat kan kiezen.

Ik zag er een aantal bij Armed Angels. Hoe is de kwaliteit daarvan?

Mijn kledingstijl was echt helemaal ingekakt de laatste jaren en ik deed gewoon aan wat boven op de stapel lag.

Maar nu heb ik de app Indyx gedownload en ben al mijn kleding erin aan het zetten. Het is zo leuk om tijdens verloren momentjes de kleding die je al hebt ‘te shoppen’ en erin te zetten en outfits samen te stellen. Ik heb al allemaal combinaties bedacht waar ik anders 's ochtends nooit aan zou denken. En ik hou veel beter het overzicht wat ik allemaal heb aan kleding. Meer die dat hebben gedaan?

8 likes

Het lijkt me wel fijn maar ook een mega klus. Ik heb wel eens dat ik fysieke setjes klaar leg avond van te voren ofzo, maar als ik het dan aan doe ziet het er toch inneens niet meer uit. Iig niet zoals in mijn hoofd.

Ik heb het gedaan! Op indyx staat mijn buiten huis kleding en schoenen en ik heb een aparte spreadsheet waarop al mijn kleding en schoenen en dergelijke heb staan. Het hielp enorm om te kunnen zien hoeveel ik heb en wat er miste.

Weet alleen niet zeker of indyx insider perse de moeite waard is, al klinken de statistieken wel aanlokkelijk, zou jij het doen?

1 like

Ik had dit met een andere app, love it, maar die werkt nu niet meer. Wilde eigenlijk nog wel een andere app zoeken dus misschien is Indyx wel wat, ik ga ff kijken

3 likes

Ik vond het enorm meevallen! Ik leg de items op de grond maak een foto en de app verwijderd de achtergrond. In bulk zo alles gedaan in een half uur ofzo?

Je kunt ook elke ochtend of avond alleen invoeren wat je aanhebt, dan vul je hem langzaam en weet je in ieder geval zeker dat alle outfits erin ook echt matchen?

@kaworu ik denk het niet indd, haal nu wel eruit wat ik wil.

2 likes

Ik keek vanochtend in mijn kledingkast en werd somber van al het zwart wat me tegemoet kwam. Ik ben toe aan wat meer kleur.
Ik durfde niet op te vallen, maar dat doe ik nu sowieso (door hulphond) en nu wil ik een nieuwe ik ontdekken.
Hebben jullie tips voor merken of winkels met veel kleur? Maat 44/46/48 :joy:

1 like

Ik zou eens bij rebels kijken!

2 likes

Weet niet of je ervan houdt, maar tante Betsy? Is heel kleurrijk en inclusiever qua maat. Beetje king Louie achtig. Tis wel wat retrostyle.
En ik zie steeds reclame van TwoSisters. Beetje zweverig merk wel (ik houd zelf niet van die pofbroeken) maar ken iemand die heel blij was met de kleurrijke overslag tops die ze daar hebben!

2 likes

Weet iemand nog een kledingmerk met pantalons/wide leg-broeken in lengtematen?

OMG ik had bij Bershka wat basic longsleeves besteld (tip! zijn echt fijn! en mooie kleuren - vind ik dan) en daar van de petite lijn een bruine pantalon/wide leg-broek mee besteld, maar tering zeg, wat een arremoei, echt de treurigheid van dat dunne stofje, afschuwelijk. Niet meer doen dus.

2 likes

Pom Amsterdam, Expresso, Purdey, Fabienne Chapot (qua NLse merken) & Essentiel Antwerp hebben altijd leuke kleuren en zijn volgensmij vrij inclusief qua maten. Verder heeft elke winkel wel merken met kleur maar dat weet ik niet zo goed qua maten.

2 likes

Ik vind dat ik altijd best veel keuze heb bij NEXT en marks&spencer qua broeken in korte lengtematen. Vooral bij NEXT. Heb er laatst hele fijne wijde jeans besteld maar ze hebben ook superveel pantalons. Je moet wel gericht zoeken want anders iets met bomen en bos. Ben zelf wel te spreken over de kwaliteit!

2 likes

Only en vero moda hebben ook vaak lengtematen

1 like