Ja sowieso gatekeeping!!!
Haha nee serieus ik zou met dit soort tips gewoon dingen delen joh
Weet je hoeveel mensen meelezen en er waarschijnlijk altijd iemand is die er iets aan heeft ![]()
Ja sowieso gatekeeping!!!
Haha nee serieus ik zou met dit soort tips gewoon dingen delen joh
Weet je hoeveel mensen meelezen en er waarschijnlijk altijd iemand is die er iets aan heeft ![]()
Kom ik weer maar naast de Vanilia broeken draag ik met mân (verhoudingsgewijs) smalle taille bredere benen vooral de Uniqlo broeken in extra lang. Die zijn niet zoân wafelstof maar wel zelfde niveau comfort voor kantoor. Maar dat is persoonlijk *disclaimer haha
Hoe lang ben jij? Ik zie uniqlo nu veel op insta voorbijkomen, maar twijfel of die broeken in extra lang lang genoeg zullen zijn.
Ik heb 3 Uniqlo broeken van de tall lijn en ik ben 1.72 met in verhouding lange benen en bij mij zijn ze lang genoeg. Ik heb 2 barrel broeken en 1 pantalon. Bij andere merken zoals Leviâs of Only heb ik vaak lengtemaat 34 nodig. Misschien heb je hier iets aan?
Ik ben 1.68 met relatief lange benen, maar niet mega lang zegmaar. Dus als je écht lang bent dan is het niet geschikt.
Ik ben 178 en de Barrel Tall van Uniqlo is bij mij wel echt te kort helaas.
Ah jammer, ik ben ook 178 met in verhouding langere benen:(
Ik ben ook benieuwd naar deze maar ik vind studio Anneloes helaas wel heel kort vallen. Ik ben 1.78m maar heb meestal gewoon lengtemaat 32. Vanilia was in lengte perfect. Mijn zwangerschapsbroek van Studio Anneloes heeft dezelfde binnenbeen lengte als hun twill broek, en die is voor mij net aan de korte kant. Ik vind ook de kwaliteit van Studio Anneloes echt matig voor het geld. Ik heb allemaal losse draadjes bij de zoom (laat dus los) terwijl ik de broek 5 maanden heb gedragen.
Ik heb de broek besteld en vandaag al binnengekregen! Zeker vergelijkbaar met de Vanilia broek, maar helaas is ie wel wat wijder bij de taille. Moet er een riem bij dragen zodat ie niet gaat âgapenâ bij mijn rug.
De broek is overigens een stuk langer! De vanilia broek kon ik net aan met sneakers, maar deze moet ik innemen of alleen dragen met hakken.
Qua stof ook redelijk vergelijkbaar, misschien ietsje dunner en hij voelt vooral wat gladder. Tot dusver wel nog de beste dupe die ik heb geprobeerd in ieder geval!
Hoe heet het model? Ik zie hem niet zo gauw terug via de webshop.
luz twill
Wat zijn jullie favoriete merken/winkels voor kwalitatief goede kleding, met een beetje kleur maar wel eenvoudig, oversized/grotere of opvallende pasvormen, en dan het liefst ook nog fair? Ik ken niet echt winkels/merken waar ik de kleding kan kopen die ik zelf graag draag ![]()
Ik ben nu zelf specifiek op zoek naar een of twee van die mouwloze vestjes, voor over een (oversized) t-shirt om ook in de lente/zomer wat gelaagds te kunnen dragen. Maar ik ben wel benieuwd naar tips in general!
Thinking Mu vind ik soms wel mooi, en ik hou ook van streetwear achtige sportmerken/outdoor merken maar hou er niet mega van met giga logoâs te lopen.
Qua stijl bijvoorbeeld zoiets maar dan met een blauwe (baggy) spijkerbroek en dan mag zoân vestje ook in een heldere kleur:
Over de vanilia dupe zoektocht, ik krijg elke x advertenties van ninepine , ook met lengtematen (34, 36), maar ze zien er wel erg dun uit qua stof. Iemand hier ervaring mee?
Volgens mij hier veel gelezen dat die er meer jogging achtig uit ziet. Misschien met zoekfunctie?
Is meer travelstof/zacht sportlegging materiaal idd.
Ja die heb ik teruggestuurd. Tekende enorm af, dunne stof, als een sportlegging.
Hun daadwerkelijke sportleggings vind ik wel echt geweldig, de pocket leggings.
Aah daar was ik al bang voor, dank voor je antwoord!
Vraagje: heb je misschien jaar m, l of xl en zou je misschien de taille kunnen opmeten van de broek + welke maat het is? Ik heb juist redelijk wat ruimte daar nodig maar de stof lijkt niet heel erg mee te geven dus ik ben benieuwd of het te smal is.
Je verwacht het niet maar dickies 874 mannenmodel vind ik er op lijken.
Maatvoering is wel erg vreemd. Zeker 3/4 maten groter nemen dan je normale maat.
ik heb volgens mij echt dé winkel voor jou: Women's Fair Fashion, Shoes & Jewellery | Het Faire Oosten Ik woon hier in de buurt en ik ga altijd even kijken, volgens mij is dit precies de stijl van je afbeeldingen, en alles fair trade.
Mocht Amsterdam te ver zijn voor je dan kunnen de merken die ze hier verkopen in elk geval als inspiratie dienen!
En dit mouwloze vestje zag ik laatst bij de Tally Ho, vond het echt super mooie wol. Let op, hij valt groot, mocht je hem willen bestellen.