Ik vind de Uniqlo heattech (cashmere blend) wel lang aan alle kanten en heel rekbaar maar je zou het zelf moeten passen want ik ben zeker geen 1.85.
Dilling misschien? Die mouwen zijn voor mij (1.58) echt veel en veel te lang.
Lauren by Ralph Lauren heeft een dergelijke tas voor € 300. Vriendin van mij heeft die voor haar werk en die is er erg blij mee.
Als ik op Vinted zoek op “Ralph Lauren tote” zie ik er ook veel tweedehands, maar voor die prijs zou ik het misschien liever nieuw doen.
Dilling! Aankomend weekend zijn er weer influencers met 20% korting, zag dat bij in ieder geval judith noordzij voorbij komen. Ik ben lang en heb verhoudingsgewijs lange armen en dit is voor mij prima.
Koop iig niet de wol/zijde mix van dilling, daar komen heel snel gaatjes in!
Mijn zeer lange moeder draagt altijd die van de Hunkemöller modal + kasjmier en heeft altijd nog stof over bij de polsen. Zou die eens proberen.
Volgens mij zijn die van intissimi redelijk hetzelfde maar weet die mouwlengte niet.
Maar zijn dus wel heel dun en doorschijnend
Ja vind ik ook wel, maar voor de winter wil je dat sowieso niet per se! Ik draag mijn wolzijden met gaten wel nog steeds onder een trui. Love Dilling en volgens mij zijn de mouwen lang genoeg ja.
Deze zijn wel mooi maar ik heb zelf twee tassen van Ralph en ik ben niet echt te spreken over de kwaliteit. Ze zijn mooi afgewerkt maar blijven niet zo goed in model, handvat gaat snel stuk enz. Dus persoonlijk zou ik deze niet aanraden
Leuk dat jullie enthousiast zijn over Dilling, ik heb er 3 shirtjes van teruggestuurd twee jaar geleden omdat ik de stof vond jeuken :(. Alleen hun wol wasmiddel gehouden toen. Welke shirts/welke stof zijn die van jullie?
Oh shit, ben je vaker gevoelig voor wol?
Ik vind de volledige merinowol in glad breisel fijn. Ik heb ook wat shirtjes met structuur zoals de dunne rib, die kriebelen iets meer als ik ze net aan heb maar na het ‘opwarmen’ gaat dat weg. Ik ben best gevoelig voor wol, maar heb bij Dilling eigenlijk nog nooit iets heel erg vinden kriebelen.
Wol kan je minder kriebelig maken door het met haarconditioner te wassen!
welk wasmiddel gebruiken jullie voor zijde? ik heb ondertussen best wat wollen en zijde (en linnen) kledingstukken en ik gebruikte altijd het huismerk van ah voor wol&fijn maar ik heb in mijn hoofd gehaald dat speciaalmerken beter zullen zijn. is dat zo of houd ik mezelf voor de gek en zo niet hebben jullie tips.
ik ben ook van plan een wolwasmiddel te kopen met lanoline voor onderhoud maar wil graag een standaard waar ik dus zijde linnen en wol mee kan doen.
Ik gebruik eucalan voor al mn wol, ik merk wel verschil tussen deze en het albert heijn wolwasmiddel. Ik heb het idee dat mn wollen kleding zachter blijft door de lanoline. Je kunt er ook zijde mee wassen maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Ik ben 1.80 en de mouwen van de merino truitjes Va arket zijn iets te lang voor mij. Ze blijven ook mooi en prikken niet
Ik heb een aantal jurkjes zoals deze. En ik vraag me af wat je anno nu als schoenen hier bij draagt.
Voor werk, liefst met een panty (want nog koud). Later met blote benen.
Ik hou er van als het nog een beetje casual is, dus liever geen high heels. Ben dol op sneakers, maar met een panty??
Laarzen. De jurk zelf is best al casual dus een beetje een nette laars?
Zoiets
Als je echt een schoen wil, misschien een chunky loafer/veterschoen ?
Please geen sneakers, dat vind ik echt niet kunnen met een panty
In de zomer met espadrilles (met sleehak zou ik denken, maar plat kan ook) en als het kouder is met niet te grove laarzen?
Sneakers met panty geven me ook altijd een pieten-vibe
hehe
Maar halfhoge laarzen dus, die heb ik wel ![]()
Vroeger droeg ik dit ook nog wel met enkellaarsjes of cowboy boots. Maar dan voelt nu heel outdated?
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst bij the outnet, maar nog geen bevestiging gehad en ook bij Klarna staat ie nog in behandeling.
Ik heb écht zo geen zij in gedoe hierover. Heeft iemand wel eens bij the outnet besteld en dit ook gehad? Is dit toen nog wel gewoon geleverd.
Heb er iets van 3x besteld en is altijd prima gegaan. Dus denk gewoon nog even wachten?