Loafers of lage veterschoenen kunnen ook wel vind ik, kun je ook nog voor een meer chunky variant kiezen om het wat meer casual te maken
Trek gewoon aan wat jij leuk vindt. Jij hebt enkellaarzen en cowboyboots dus blijkbaar vind je dat leuk.
Of is het belangrijk voor je dat het een trend is?
Nou ik draag sowieso alleen wat ik zelf leuk vind, maar ik vraag hier expliciet wat nu een beetje de trend is toch?
Ik vindt het wel leuk als het ook nog een beetje modieus is en merk dat ik soms een beetje ben blijven hangen in wat ik 15 jaar terug ook droeg. Maar ik ga niet iets dragen/kopen wat ik zelf niet leuk vind.
Ik zou van die grote losse laarzen met een kitten heel /smalle hak doen qua ‘wat is trendy’
Offff van die ‘ruiter’ laarzen
Ik draag hier altijd loafers bij
A.s. vrijdag heb ik een date met een oude vlam en en ik wil er zo sexy mogelijk uitzien.
En mijn hele kast hang vol met comfortabele scandi-achtige kleding.
Ik denk aan iets aansluitends, of juist een los bloesje met veel knoopjes open en daaronder een kanten topje ofzo…?
Tips? Met links? Van webshops die snel verzenden? ![]()
Zara heeft kanten bodys
Kun je niet ff de stad in en een paar winkels inlopen?
Is toch veel beter en efficiënter met zoiets
Ik werk de komende week dus ik heb niet veel tijd de stad in te gaan en ik zie mensen hier vaak zulke behulpzame en concrete tips geven dat ik dacht het ook eens zo te proberen ![]()
Ja los van de concrete tips die chill zijn bedoel ik meer om nou allemaal topjes van verschillende webshops te bestellen terwijl je er maar 1 zoekt en gaat dragen is wel een beetje too much toch haha
Kijk als het een feestjurk is snap ik het nog wel, om keuzes te hebben in huis
Ik ben echt totaal anti fashionconsumentisme, maar vind dit echt overdreven. Ze wil iets als aanvulling op haar garderobe wat ze nog niet heeft. Lijkt me best een reden om wel iets te kopen. Reageer dit op alle posts in dit topic dan.
Nee is niet
Ik vind dat jullie allemaal tering tering veel kopen en bestellen en retourneren en blabla
Ik houd me sowieso altijd in met reageren lol
Maar ik kan het beter ‘begrijpen’ als mensen hier echt op zoek naar de spijkerbroek, de pantalon, een feestjurk, een goed jasje of whatever iets wat langer meegaat
Maar één topje voor een avondje date en dan om verschillende linkjes naar webshops vragen gaat al helemaal te ver man, denk ff na over de impact voor zoiets beduidends klein. Helemaal bezorgen blabla (en ook snel bezorgen als het kan) haha
En de rest van de topjes gaat dan zeker weer retour
Bij zoiets denk ik dan dus, ga de stad in pas er een paar en neem er één mee dan als je perse iets nieuws wil
Dus ff reality check hoor
Ik voel me niet aangesproken, want ik koop geen nieuwe kleding, maar goed dat jij je heilig voelt haha. Maar wie zegt dat ze dit één avond wil dragen? Ze heeft iets dergelijks nog niet en wil het wel. Hoezo gaat dat niet lang mee itt een spijkerbroek? Ik heb uitgaanstopjes die al prima 12 jaar meegaan.
Echt dat holier than thou gehalte hier. Je kunt het echt alleen maar 100% goed doen hier.
Dat je nieuwe kleding “nodig” hebt voor iets zo alledaags als een date (VOOR EEN VENT DAN NOG!!) moet je echt uit je hoofd halen. Dat is kopen voor het gevoel, niet uit nood.
Ohhh meid jammer voor jou want ik ben idd zeker heilig want ik bestel nooit tot zelden en koop zelden nieuw
Dus ik heb alle recht van spreken en jullie aan te spreken op dat zieke consumptiegedrag
Heb al jaren een shopstop op kleding
Dus ik mag dit zeggen
!!! Jammer he
En ja weer dezelfde opmerking over het aanspreken van elkaar, echt zo de omgekeerde wereld
Elke keer zo gepikeerd zijn dat mensen elkaar aanspreken ipv dat gedrag te veranderen, the easy way ![]()
Huh…?
Wie zegt dat ik verschillende dingen ga bestellen? En ik vraag ook helemaal niet om fast fashion/goedkope/shein achtige dingen.
Zoals andere forummers reageerden; ik zoek gewoon iets wat ik niet heb.
En ‘voor een vent’… tja… Ik heb gewoon zin om me sexy te voelen.
Jullie kunnen net zo goed niet lezen als niet winkelen, gelukkig.
Iemand wel is fashion tape/boob tape gebruikt? En welk merk? Zie dat ze gewoon bij Kruidvat hebben, is dat prima of is meer duur meer beter ![]()
Ik heb 1 x tape van de kruidvat van een vriendin gebruikt en dat deed echt niks qia ondersteuning en plakte ook slecht.