Modetopic #4

Misschien een kanten top of bustier van de hunkermoller? Toffe oversized blazer er op en dan op een mooie jeans of pantalon met zwarte kittenheels? Basic maar :fire:

3 likes

sgoed Herman

1 like

Zit er niet een winkel a la hunkemoller in de buurt van je werk/onderweg naar huis? Dat lijkt me het snelst en dan weet je zeker dat het past.

2 likes

Misschien kun je iets van een vriendin lenen? In mijn vriendinnengroep wordt er best vaak wat uitgeleend voor eenmalige dingen. Blazers, pumps, nagellak in een bepaalde kleur, stijltangen haha. Moet je wel geluk hebben dat je dezelfde maat hebt natuurlijk.

7 likes

Wat een domme discussie weer :joy: iemand vraagt enkel een tip voor een sexy top en gelijk bam gezeur

16 likes

Mijn hemel meid, uit welke zure sloot ben jij gekropen?
@Beutyschooldropout de Hunkemƶller en Intimissimi hebben van die mooie semi transparante truitjes met cashmere er in. Als je daar een beetje sexy bh onder doet is best mooi denk ik.

3 likes

Hahaha uit die ene sloot uit jouw tuin denk ik!

Dat jij dit zegt met jouw tering zure posts op t forum altijd, vind ik wel mooi :clap:t3:

never forget

14 likes

Iemand tips voor sieradenmerken met mooie ringen? Ik ben op zoek naar een gouden ring, het liefste met twee of meer gekleurde stenen.

2 likes

Charlotte Wooning, Rotterdam. Ze maken ook in opdracht sieraden dus je kan het helemaal naar wens laten maken

3 likes

Oeeh ziet er moo uit allemaal, dank je!

1 like

Zelf geen ervaring mee, maar ik heb per ongeluk een ring gezien bij studio Kroewe die ik nu heel graag wil hebben. Zit in Haarlem als het goed is. Maar dit is ver buiten mijn budget om zomaar even te doen haha, dus voor nu maar opgeslagen in mijn favorieten… Ik ging door jouw bericht er weer naar kijken en zag dat de prijs alweer 100 euro gestegen was :sweat_smile:

1 like

Judigje Edelsmid! Je kunt daar zelf je stenen uitkiezen (ze heeft een heel arsenaal aan kleuren, vormen etc). Heb daar al meerdere sieraden laten maken en vind Judigje zelf ook heel fijn in de omgang. Zit in Hilversum!

Als je een afspraak maakt, tekent ze ter plekke het sieraad dat je wil. Zo kun je nog makkelijk bijsturen. En ze heeft ook veel voorbeelden in de winkel.

3 likes

Kunnen jullie misschien met me meedenken voor een jurk?

Ik heb in het voorjaar een belangrijk event voor mijn werk, ik ben hier operationeel aan het werk, maar wel eindverantwoordelijk. Ik wil er dus netjes uitzien, dat past ook bij de locatie. Hiervoor wil ik graag een donkerblauwe jurk, die een beetje soepel valt of stretch heeft. Dat is wel zo fijn qua werkcomfort.

Ik zat nu te kijken bij Ted Baker, Ralph Lauren en Hugo Boss. Idealiter heeft het een mouw (lang, kort of driekwart maakt niet uit). Hij mag wel een beetje feestelijk zijn, dus iets van een glans of plissƩrok etc is ook gepast. Ik ben ook al op Vinted aan het zoeken.
Ik heb meer van dit soort events, dus die jurk gaat me in de toekomst goed van pas komen, vind het daardoor ook prima om er iets meer voor te betalen.

Hebben jullie tips voor merken of modellen waarvan jullie denken dat het passend is? Dan kan ik weer even een rondje speuren.

Binnenkort heb ik een bruiloft maar die is heel anders dan ik gewend ben en ik heb geen idee wat ik nu qua kleding moet doen. Ik heb het bruidspaar al gevraagd en zij zeggen gewoon netjes is prima iets wat je lekker vindt zitten. Zij hebben zelf geen traditionele trouwkleding aan zij wel een witte jurk maar geen ā€˜echte’ trouwjurk en hij draagt geen geen pak.

Maar goed ik was zelf van plan om een pak aan te doen, want ik hou niet zo van jurken/rokken, draag het wel hoor maar een broek vind ik chiller. Alleen een pak lijkt me nu dus beetje overdressed of kan dat wel? Of is dan een nette broek met blouse oid beter en dan zonder jas? Anderen die ook naar deze bruiloft gaan weten het ook niet zo goed dus dacht misschien hebben jullie ideeĆ«n. En zouden jullie bij zo’n bruiloft dan ook je haar laten opsteken bij de kapper? Er is zeg maar geen kerkdienst, geen gemeentehuis moment, wel een lunch met een kleine groep dan niks en dan s avonds een feest met DJ.

1 like

Maje, Sandro, Claudie Pierlot? Staat Vinted vol mee.

2 likes

De meeste van de bruiloften waar ik voor word uitgenodigd hebben geen dresscode, of alleen ā€˜feestelijk’ en zijn vrij informeel. Vaak doen ze dan alleen een ceremonie voor het koppel + getuigen (of gewoon op maandag bij het gemeentehuis handtekeningen zetten), en draait de bruiloft om eten en/of een dik feest.

Haar bij de kapper laten doen is vet leuk om te doen, maar lijkt me niet dat dit een verwachting is? Als je dit zelf heel leuk vindt dan zou ik dit als excuus nemen om eens flink uit te pakken! Ik wil ook altijd nog een keer voor zo’n bruiloft een blowout doen :grin: Maar meestal style ik mijn haar zelf een beetje.

Vrouwen in pak heb ik regelmatig gezien. Denk dat dat hartstikke goed kan. En je kan het colbert altijd uitdoen als je er een goede blouse onder doet (bijv met een mooie print) wanneer je gaat dansen.

1 like

Laatst had iemand op het forum iets bij Reiss gekocht en dat vind ik een heel mooi merk. Zie ook wel dat ze geschikte jurken heb in donkerblauw op de website.

3 likes

Studio Anneloes?

Ik weet niet of je mijn groene Maje jurk nog kan herinneren, maar dat is echt mijn go to jurk voor feestelijkheden. Zit heerlijk, lekker stretch, een mouwtje en zwierig en denk ik 1 van de 2 jurken waar ik het allermeest complimenten mee krijg. Zie nu dat ze hem ook bij de Bij hebben in donkerblauw.

Hij staat veel mooier aan dan bij het model vind ik.

https://www.debijenkorf.nl/d/maje-ruffiba-midi-jurk-met-volant-9097016347-909701643200000?gclsrc=aw.ds&&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=BIJ-NL-DAME-PMAX-Jurken&utm_id=18715542474&gad_source=1&gad_campaignid=18719116444&gbraid=0AAAAADy-qjzTvK9bwDUQIwweZJoxzETPk&gclid=CjwKCAiAzZ_NBhAEEiwAMtqKyyosFet3TDOquMVJqvOuVMWApx6O_UAF6TAtHP_JiwUjM0I_XdNQFBoCvVoQAvD_BwE

Mss heb je op Vinted ook succes want deze jurk komt elk jaar terug en soms wisselen ze even de kleuren. Mijne is ook vaker teruggekomen.

7 likes

Jaaa tuurlijk kan ik me die herinneren! Dat is wel een goede inderdaad, kreeg ook al een mail dat ze vanavond sale hebben, dus daar ga ik even neuzen en anders ga ik hem binnenkort even passen.

Dank iedereen trouwens voor alle reacties!

1 like