of
beiden van Reiss
Ik vind die linnen beige pakken die je tegenwoordig vaak ziet, met enkel gilet en broek heel leuk maar da’s wel echt te bloot voor mijn werkcontext. Hoe zou je dit kunnne combineren dat het er toch nog leuk uitziet? (Buiten de voor de hand liggende combinatie met een blazer)
Blouse eronder?
Zo’n kanten top eronder?
T-shirt eronder?
In donkerblauw is een linnen pak ondoorzichtig en kleur zelf is meer geschikt voor werk dan beige wat meer aan vakantie doet denken. Mag je geen blote armen hebben op het werk? Leuke ketting en pumps/sandalen met hak en is toch al direct anders
Dat is net iets te low-key voor een moeder van de bruid helaas. Het moet wel een beetje exclusief zijn.
Op Coast of Next? Daar vind je iets gekledere opties
Edit: kijk je soms naar masterchef Australië? Het jurylid Poh draagt de meest prachtige en feestelijke jurken en zoiets zie ik een moeder van de bruid ook dragen.
Oeh ik ga me eens verdiepen!
selfportrait wellicht
Is van de Desigual jurk de afwerking niet super? In welk opzicht? Kan je hem evt nog ruilen, ik herken dit namelijk niet.
Hij zit bij mij ook heel flatteus, al zeg ik het zelf hahah
Love haar zo
zij had echt het eerste seizoen moeten winnen
Blote armen worden idd niet echt geapprecieerd, behalve mocht het een hittegolf oid zijn
Ik werk in een mannensector en de meeste collega’s werken in pak of minstens met hemd, dus wil als vrouw ook een alternatief hebben waar ik me goed in voel en niet te stijf is
Hier financiële sector en airco staat hier vaak zo hoog dat ik zelf tijdens hittegolven toch nog iets draag met mouwen. Onder een gilet zou ik dan een basic t-shirt doen zonder print met korte mouwen of een hemd
Bij mij zit er in dat doorzichtige stofje geen zoom, dus in het onderjurkje wel, maar het doorzichtige is zo afgeknipt zeg maar. Maar vind hem ook heel flatteus en het is het eerste jurkje in drie jaar ofzo dat ik leuk vind, dus ik draag hem gewoon voorzichtig en was het op het wolprogramma.
Hoe valt de jurk van Desigual, ik heb normaal maat S/M → maar het maatadvies geeft maat L aan.
Ik ben het daar niet per se mee eens: ik heb uiteindelijk mn eigen maat genomen en die zat het beste (ik heb xs, bestelde en een s ontving een m dus alle drie de maten gepast
) maar lees bij de comments dat een grotere maat wel beter valt. Ik zou zelf bij een s/m dan de m bestellen.
Bij wehkamp is ie trouwens goedkoper dan bij zalando!
Ik heb in de meeste kleren XS-M, en de jurk in S zit helemaal prima. Een M was echt te groot geweest denk ik.
Ik ben op zoek naar een bikini of het liefst een badpak. Zie zoveel op internet, maar alle modellen zijn of super slank of hebben grote stevige borsten. Heeft iemand hier zelf 1 die aan mijn eisen voldoet?
Ik ben inmiddels wel fan van next. Die badpakken zitten mij bijna altijd goed. Ik heb een beetje dezelfde wensen als jou