LaRedoute heeft ook mooie stevige badpakken. H&M enzo zijn te flut voor mij.
Snag (van de panties) heeft ook fijne badkleding
Indien mogelijk zou ik naar een lingeriezaak zoals annadiva of superbra gaan om echt dingen te passen. Of gewoon een lokale lingeriezaak. Primadonne en marie jo hebben leuke badkleding, kwalitatief goed en prima matenrange qua cup en omvang. Wel prijzig, maar persoonlijk vind ik goede badkleding duur.
Draag zelf het liefste Freya, panache of fantasie. Heb wel een grote cup maar niet stevig ![]()
Ik heb een paar fysieke shops bezocht maar ik voel me daar echt niet op mijn gemak. Wordt met me mee gelopen of constant naar me toe. Ik heb al minstens een jaar niks besteld dus deze keer doe ik het wel liever thuis passen. De genoemde merken ga ik ook opzoeken, ken daar de bhs wel al van. Van toen ik nog borsten had ![]()
Je kunt voor badkleding ook bij Daka/Twinsport/Intersport terecht. Ze hebben veel aanbod, verschillende merken en niemand die met je meeloopt.
Ik heb een hele fijne badpak.van de C&A maar ik heb in verhouding een lange romp. Dus het zou voor jou misschien te lang kunnen zijn
Sorry late reactie, maar ik moet meteen denken aan https://sondeflor.com/collections/linen-dresses. Linnen dus dat is ook lekker in de zomer, en vind dat dit echt summer garden party schreeuwt qua designs.
(stiekem wil ik hier zelf al heel lang een jurk van, maar ik heb het prijskaartje nog niet kunnen verantwoorden aan mezelf)
Maar dit zijn toch jurken voor overdag, niet voor de bruiloft van je kind?
Linnen is niet gekleed genoeg voor een huwelijksfeest/ceremonie
Dat ligt toch helemaal aan het type huwelijk/ceremonie etc.?
Ik ben ook op bruiloften geweest waar dit prima gepast zou zijn.
Ik vind linnen zo overrated en onverzorgd, het wordt altijd als een of andere luxe stof gepromoot maar iedereen in linnen ziet er uit alsof ze hun kleding al 7 dagen 24/7 achter elkaar aan hebben met die kreukels.
Hahah ja het kreukelt vreselijk. Ik koop het sowieso niet, want je moet het strijken ![]()
jaaaa het is zo snel lelijk en die kledingstukken vind ik vaak ook een beetje suf eigenlijk. beetje zo’n jagers en verzamelaars aesthetic
Ja behalve als je een ayauhasca trip gaat doen op Ibiza of je een sjamaan bent moet iedereen gewoon lekker wegblijven van linnen
Haha flashback naar geschiedenisles in de brugklas havo/vwo anno 1999.
Meteen ptss ![]()
Jullie hebben duidelijk allemaal alleen maar lelijke fast fashion linnen in jullie kast gehad.
haha het was echt wachten op zo’n reactie. maar nee, ik heb het nooit in mijn kast gehad omdat ik het gewoon suffig vind. dat is gewoon een kwestie van smaak
Ik vind het totaal niet suffig als je echt mooi gesneden items hebt, en dan niet in zo een jutezak kleur (extra minpunten als het zo een te dunne broek is met een blazer), maar dan nog zou ik het niet snel naar een bruiloft aantrekken. Je zit vaak een tijdje, daarna (hopelijk) lekker wild dansen. Dan ziet heel die jurk er halverwege echt niet meer uit. Kan moeilijk m’n stomer meenemen.
Ook de reden dat ik dus bijna nooit linnen draag trouwens. Heb nu 1 zomerjurk die m’n naam riep, en ben benieuwd hoe ik van het terras af kom haha.
Jaa, ik moet ook denken aan van die werksters rond de middeleeuwen of 17e eeuw die in van die linnen jurken rondliepen. Niet chique iig.