Random vraag en als je geen zin hebt om te reageren ook prima, maar ik vroeg me dit af toen een vriendin een bruiloftoutfit showde en vroeg of ik een tas had die ze kon lenen/ik een tip had en ik geen clue had wat zou staan behalve misschien een kleur
Ik ben helemaal geen “tassen” “meid” en ik weet daardoor ook niks van hoe je tassen combineert, qua vorm en grootte (kleur snap ik meestal wel)
maar ik vind het wel leuk om meer over te lezen / begrijpen (en met die vriendin mee kan denken en bij een volgende eigen gelegenheid zelf ook weten wat te doen qua tas ipv die eeuwige saaie clutch als last en enige resort) Zijn er soort uitgangspunten? Met/zonder mouwen doe je dit wel/niet, eveneens voor lang/kort, met hengsel/zonder, groot/klein, uitbundig/minimaal, vorm van de tas. Is de gelegenheid het belangrijkste?(Ik snap dat bij een zomer/op de boulevard paraderen en hapje eten een shopper achtige rieten mand situatie wel staat maar op een zomer/tuin bruiloft raar kan staan)
Kies je een kleur die in de outfit (minimaal) voorkomt, of kies je juist een tegenhanger in het kleurenpalet?
Ik heb deze outfits niet exact, maar ik ben toch benieuwd met wat voor tas het goed zou combineren.
Vooral de girlies met smaak/modegevoel ben ik benieuwd naar hoe jullie een tas combineren
@Daelyss @issa @Bunnyslippers ( @Xiomara @Rozevarken jullie lijken me ook style te hebben en te weten wat je moet doen qua tas, al heb ik nooit een foto van een outfit gezien
)
outfits
-
-
-
-
-
-
-
Bij 1 zou ik burned oranje / roest leuk vinden, maar wat voor model tas? Geen idee
Bij 7 vind ik die precies zelfde kleur gele tas een beetje een veilige optie ofzo? Beetje saai.