Modetopic #4

Ik heb deze en ben er mega blij mee!

Edit: heb btw mijn eigen maat genomen, maat 39 en vind ze niet mega lang vallen/eruit zien.

1 like

Die taekwondos of Mary janes?

ja dat zijn dingen waar je je soms een beetje overheen moet zetten. en het is verder ook veel trial en error en soms dingen dragen waarvan je 2 dagen later al denkt nou ehh leuk bij elkaar gezocht maar nee of dingen aandoen die tryhard voelen en kijken hoe je je er over de dag heen in voelt: is het jou of voel je je niet jezelf en wat werkt niet en wat wel en waarom? uiteindelijk is het belangrijkste vooral het plezier erin krijgen!

2 likes

Taekewondos! :sparkles:

2 likes

Ik heb de jurk inmiddels binnen! Eigen maat (Medium) was prima. Maar voor 50 euro (wehkamp) echt een hele mooie jurk!!

image

8 likes

Deze zomer: spot de forumleden in het wild!

8 likes

Enig idee wat belangrijke verschillen zijn tussen indyx en whering @Janniebeton @Vuile_bitch? Vinden jullie beide apps fijn?

2 likes

ik heb geen idee, ik heb alleen whering gebruikt. daar ben ik gewoon tevreden over. ik heb ook echt lang (wel een jaar ongeveer) ook echt m’n outfits goed bijgehouden, elke dag dat ik niet thuiswerkte zette ik het erin. maar daarna verhuisde ik tijdelijk naar thailand en daar had ik natuurlijk minder kleding bij me dus toen vond ik het saai haha. en daarna heb ik het niet meer goed opgepakt

3 likes

floreflore
Heeft iemand een alternatief voor de Flore Flore tops? Dik katoen zonder stretch, ik heb er 1 en zou ze het liefste allemaal kopen maar ik kan geen 90 euro voor een simpele tanktop betalen

1 like

Heeft iemand tips waar je zo’n oversized leren jas kan kopen waar je nu iedereen mee ziet lopen? Hoeft niet per se echt leer te zijn zolang het maar niet heel plastic/goedkoop oogt.

3 likes

Zara.

1 like

Die jij bedoeld is van Zara. Dat is een YSL Dupe maar er zijn zooooo veel echt leren jassen op Vinted te koop die er op lijken, veel mooier,

4 likes

Nog heel erg bedankt voor je antwoord!! Tot de dag zelf zat ik nog in dubio al was het die dag zelf gelijk nog maar tussen twee setjes en dat lag vooral aan het weer. Ik had gewoon mijn eerste keus aan, mijn pak! En dat was echt een top keuze. Ik voelde me niet te gekleed. Mijn haar heb ik uiteindelijk niet op laten steken maar gewoon los gedaan en dat was een prima keuze. Je had in elk geval gelijk dat een pak prima kon!

7 likes

Aah wat tof dat het geslaagd was!! :hugs: Goed om te horen!

3 likes

Iemand die veel weet van kleding vermaken? Ik heb een broek die een soort te groot en te klein is tegelijk. Het elastiek in de taille is erg slap en de broek is heel laag waardoor als ik ga zitten echt in m’n blote kont sta. Kan ik er alleen aan de achterkant een stuk steviger elastiek plaatsen? Ik heb al geprobeerd de broek vast te spelden /plakken aan de string die wel goed zit maar dat gaat niet.
Er zit dus wel genoeg rek in de stof dat dat gewoon kan.

wat :skull:

2 likes

Ja I know maar die broek staat me zo goed (als ik sta) en was veel te duur (via Vinted) dat ik echt kosten wat het kost een manier zal vinden om het te kunnen dragen

2 likes

Kan je hem dan niet laten innemen gewoon, aan de achterzijde? Of vastplakken met boobtape en niets drinken :person_shrugging:

Boobtape al geprobeerd :sweat_smile:
Ja ik heb tussen nu en m’n bericht de broek weggebracht naar de kleermaker om er een stuk strakker en steviger elastiek in te zetten. Nu tussen hoop en vrees dat ik niet 125 euro door de plee heb gegooid.

1 like

Beetje late reactie, maar de New balance loafers misschien?? Die ik net heb gekocht. Zijn de 1906l Ik ben ook aan het kijken waar ik ze mee ga combineren en dacht vooral aan rokken.

@Vuile_bitch ik was dit weekend in een muji, maar ik vind het zo jammer dat ik deze niet heb gezien. Zien er fantastisch uit!! Ik ben soms zo hebberig

3 likes