ah jammer! ik heb ze wel vorig jaar gekocht en in bangkok ook, misschien verschilt het per land/winkel
Hoe vallen ze qua maat? Ik heb vrij brede voeten, maar ga toch kijken of ik ze niet ergens online kan vinden
ik kan dat niet echt zeggen, het waren maten die ik niet kende dus ik heb maar gewoon random gepast tot het goed zat. ik weet niet meer welke maat ik heb sorry
Vraag voor mijn vriend:
hij is bijna 2m lang en is op zoek naar een jeansjasje met mouwen die lang genoeg zijn. Zijn er merken die standaard lang uitvallen? Op Zalando kan je filteren op mouwlengte, maar daar vond hij niks naar zijn smaak.
Nee sorry maar laat hem naar een mannenforum gaan of Reddit maar dit is al de tweede vraag in korte tijd voor mannenkleding
Ik las hier dat die creamy influencer meuk shapewear niet de beste kwaliteit is geloof ik, heeft iemand een tip voor iets in die richting wat wel de moeite waard is? Ik ben net bevallen en zoek iets voor alledaags gebruik (body bijv), niet voor een speciale gelegenheid voor een jurk oid.
Wat dragen jullie in loafers? Ik had zwarte pantykousjes gekocht, maar ze zijn iedere keer na 1 keer dragen al kapot bij mân tenen. Daarnaast vind ik dat ook niet handig als ik een kortere broek draag. Kunnen sokken?
Ja ik doe gewoon sokken. Maar wel mooie sokken die ook bij mân outfit passen
Ik heb geen loafers, maar wel soortgelijke schoenen en als ik geen zichtbare sokken etc wil draag ik katoenen kousenvoetjes. Die zijn best stevig.
Ik zag vandaag iemand met een hele leuke blouse/shirt. Het was te druk om te vragen waar hij van was. De ene helft was horizontaal gestreept en het andere deel verticale streepjes. Ik dacht een blouse en blauw/roze. Kan nergens zoiets vinden. Iemand tips waar ik op kan zoekenđ
Misschien van Stieglitz label?
Sezane heeft ook zoiets gehad
Coâcouture misschien!
Haha ik ben vanochtend naar de opening van Uniqlo in Utrecht geweest, was echt een hele happening
wel echt heel leuk, je kreeg bij besteding van een bepaald bedrag een goodiebag met artprint van een lokale artiest erop, en zat ook nog een boekenbon, shirt, en koffiebeker in. En de winkel is echt prachtig!
Essentiel Antwerp heeft ook dergelijke blousejes!
Je kan op Vinted ook goed zoeken op foto, als je een plaatje van iets soortgelijks vindt wat het net niet helemaal is.
Skims. Er gaat echt niks boven skims wat shapewear betreft maaaar er is wel een goede dupe te koop van de New Yorker, die heeft hem wel alleen in string vorm.
Je hebt bij de Primark soort half hoge sportsokken die vind ik altijd leuk in loafers. Er zitten een paar wat dikkere stukken in de sok wat het comfortabeler maakt on loafers. Je hebt ook verschillende kleuren.
Heeft iemand een tip waar je gestreepte boxy t-shirts kan krijgen in leuke kleurtjes van goede kwaliteit? Dus wel een beetje stevige stof, niet zoân fladder stofje. Ik zie dit soort shirts overal maar wil graag online bestellen en kwaliteit laat zich van al dit soort kleine en onbekende webshopjes natuurlijk slecht voorspellen. Normaal is UNIQLO mijn go to (net als van het halve forum) maar die hebben niet zoveel kleurrijks.
COS?
Is in elk geval dikke/stevige stof.
Bij sissy boy zag ik een aantal van dit soort shirts!
Of misschien deze? Als een shirt 100% katoen is is hrt meestal geen dun fladderstofje (al kan dikte natuurlijk alsnog verschillen). Dat is deze overigens niet zie ik dus dat is misschien dan toch een gok