Modetopic #4

Als je goede kwaliteit wil zou ik niet voor cotton club gaan :grimacing: Ik vind de kwaliteit daar echt ruk en het is een stomme misleidende naam want niks is 100% katoen daar

11 likes

Ik wil een petitie starten voor rebranding naar Polyester Club

32 likes

Kan ik iemand een foto sturen van mij in een adidas jasje ik twijfel heel erg of het staat ivm de maat…

1 like

Je mag ‘m gerust sturen, maar eigenlijk vind ik: bij twijfel niet doen, want dan ga je ‘m nooit dragen

8 likes

Zulke tassen vind ik heel leuk, maar vaak hebben ze enkel een magneetsluiting. Zou je er een rits sluiting in kunnen laten zetten? Iemand daar ervaring mee wellicht?

2 likes

Hebben jullie nog tips met merken met geschikte jurken voor werk waar ik op kan zoeken op Vinted? Het hoeft niet heel netjes, maar ik wil wel een beetje middellang met een korte mouw, of mouwloos waarbij je wel gewoon een hoge halslijn hebt. Dus niet te bloot rond de schouders etc.

YAS misschien?

2 likes

Ik heb deze, het is geen heel dikke stof maar wel mooi vind ik!

gekke aanfoto, weet niet of je er iets aan hebt haha

IMG_1097

2 likes

Cecil of Street One misschien? Of st Oliver

1 like

Ik heb deze van Sissy-Boy en heeft een mooie pasvorm en kwaliteit!

2 likes

Ik vind Smashed Lemon heel leuk, maar misschien wat te feestelijk

2 likes

Ik zoek eigenlijk zomerse broeken (petite) zonder dat het meteen als een pyjama uitziet. Ik heb een heleboel luchtige linnen broeken van uniqlo bijv maar vind ze niet zo mooi afkleden. Een chino bijv is weer te strak ofzo omdat ik op werk een miljoen keer moet bukken enz (kleuters).

2 likes

Ik heb in de zomer een promotie waarbij ik als gast bij de verdediging en borrel aanwezig zal zijn.
Wat trek je aan naar zoiets? Zijn blote schouders not done? Het zou erg warm kunnen zijn die dag.

Ik heb nu dit opgeslagen als opties, zit ik dan in de goede richting?

Opties




Ik heb echt vanalles gezien bij verdedigingen, ook va kandidaten zelf overigens. In principe kan alles wel, want voor gasten is het niet heel strict. Ik zou zelf niet snel kiezen voor spaghetti bandjes voor zo’n event, maar mouwloos kan wel.

5 likes

Hier sluit ik me bij aan! Die eerste jumpsuit heb ik laatst gepast maar vond de kwaliteit heel slecht en het is ook best wel een zweetstof dus die zou ik om andere redenen afraden.

1 like

Heeft iemand ervaring met een Susan Bijl tas schoonmaken/wassen en heeft tips?

Ehm welke? Wij hebben laatst zo’n boodschappentas gewoon in de 40 graden was gegooid en dit ging top.

3 likes

Ohja dat is wel handig om erbij te vermelden. Helaas zo’n (hardere) bum bag. Denk dat gewoon mee wassen niet optimaal is

Ik heb mijn tassen al wel eens in de wasmachine gedaan, ik keer het binnenstebuiten, op wolwas laag centrifugeren en een drupje wasmiddel. Ik gebruikte zo’n pouch tasje altijd voor met de hond wandelen en deed daar dan ook speelgoed van hem in dus dat werd altijd snel vies, heb die echt al vaak gewassen.

1 like

Ja met de hand gedaan, heb een zwart met roze. Zou het niet per se aanraden. Het roze is heel erg vervaagd. En dat kunststof dat langs/over de rits zit is gaan bladderen.

1 like