Ik heb mijn bum bag ook een keer gewassen ging eigenlijk prima. Zonder het hengsel in een waszakje delicate was (30 graden)
Ik heb hem ook gewassen op 30 graden en hij is weer als nieuw
Iemand tips voor lange zomerbroeken? Ik heb op mijn werk liever geen blote benen, maar wel iets luchtigs aan. Aanraders voor merken/winkels?
H&M heeft heel veel van die drawstring broeken die heel luchtig zijn
Ik heb er laatst een bij de Hema gekocht
Bij Costes en Mango veel keuze en geschikt voor kantoor.
Ik heb vorig jaar bij de uniqlo hele fijne luchtige broeken gekocht. Ze zijn niet 100% linnen, maar zweet er nauwelijks in. Waarschijnlijk hebben ze nu ook wel weer die broeken.
Oh joh die heb ik gewoon in de wasmachine gegooid. Daarna was de roze stof nog wat vlekkerig en heb ik dat met Cif schoongeschrobt. Kon die tas prima aan, Susan Bijl tassen zijn in mijn ogen onverwoestbaar.
Ik draag altijd een zwarte pantalon van Uniqlo maar die is kapot gegaan. Nu zag ik dat die niet meer gemaakt wordt
en de enige die ze nu nog hebben zit niet mooi. Dus iemand aanraders voor een pantalon? Geen zweetstofje en niet te strak, een wat wijder model.
Staat er geen op Vinted?
Mijn oplossing voor iets dat ik ooit had en opnieuw wil (of in een andere maat).
Bershka, topshop en Asos hebben vaak wijde pantalons in de collectie.
Je kan ook bij Peek & Kloppenburg kijken, veel verschillende merken. Ik vind deze van Byoung ook een aanrader, dit merk verkopen ze daar
https://www.zalando.nl/byoung-bydanta-wide-leg-pants-2-broek-black-by221a02v-q11.html
(Mocht je toevallig maat 40 hebben: ik verkoop die. Nog nieuw. Ik had het kaartje er al afgehaald, maar ik vond hem toch te groot puntje bij paaltješ«)
Kun je m laten repareren?
Je kan het wassen maar vlekken gaan er nooit meer uit helaas.
Ja dat heeft mijn moeder al geprobeerd maar is niet helemaal gelukt. Ik weet niet wat ik er mee heb gedaan maar in een broekspijp zaten scheuren en allemaal kleine gaatjes ![]()
Ik heb in september een bruiloft in Griekenland en zoek leuke betaalbare merken met een beetje coole gelegenheid kleding. Niet de standaard satijnen jurken. Het liefst draag ik een broek, of zoān jurk/tuniek over een broek situatie en graag zonder print. Iemand die leuke merken weet?
Zoiets als dit vind ik heel cool maar ik wil liever geen super donkere kleuren aan.
Ik zou kiezen voor viscose, dat is lekker luchtig en heeft soms ook zoān satijnlook. Ivy and oak heeft mooie broeken met zoān look, is wel prijzig.
Bij de keuze voor de stof is mijn enige eis dat het niet kreukt want ik raak letterlijk in paniek van kreukels
Vind b.young echt goede kwaliteit broeken, lol even ter aanvulling.
Ik heb twee Stieglitz truien waar ik meeega blij mee ben en echt vaak draag. Maar nu zoek ik eigenlijk andere merken (of winkels) waarbij de truien niet zo achterlijk duur zijn. Op welke termen kan ik zoeken op vinted bijvoorbeeld? Het gaat om de bekende oversized truien met grote print op de voorkant. Citroen, mandarijnen etc zoals
.
Asos heeft vaak zoiets van hun eigen lijn
De Brandy Melville truien zijn perfect, wel die oude, die niet zoān driehoekje hebben bij de hals. Zitten vaak ook zakken in en de truien van Urban Outfitters zijn ook top en als je effen truien zoekt zou ik gewoon bij groothandel/werkkleding sites kijken en dan de Fruit of the Loom of Gildan Heavy of Dryblend kiezen en dan lekker grote maat kopen.

