Modetopic #4

Wat is de kwaliteit van Colourful Rebel? Ik vind het fijn dat zij shirts van 100% katoen hebben en niet alleen maar van die oversized boxy shirts die ze nu overal hebben. Maar zijn dit wat dikkere shirts of schijnt een (Millennial :clown_face:) hemdje wel door?
Of iemand andere tips voor 100% katoenen shirts in fellere kleuren of leuke prints, slim of normal fit en ronde hals?

1 like

Geen ervaring met de shirts van colourful rebel.

Ik ben pas goed geslaagd bij de c&a. Dikke stof, mooie hals (wel echt crewneck dus vrij hoog) vallen niet boxy. Ik vind het geen slim fit zoals omschreven, maar eerder normaal. Foto’s van model kloppen wel qua strakheid.
Er zijn veel kleuren te krijgen en ik vind ze fijner dan de Uniqlo shirts.


4 likes

Thanks! Wow nooit aan gedacht om bij C&A te kijken. Crewneck is inderdaad wat ik zoek, wist de term even niet haha. En 1/4e van de prijs van Colourful Rebel :flushed:

Ik heb even gekeken naar die van CR en die zijn wel wat strakker. Verder kan ik er dus niks over zeggen. Ik slaag ook nog weleens bij de WE voor basic strakke t shirts.

Ja ik vind een goede pasvorm vinden altijd zooo lastig. Ik heb wat bredere schouders en van m’n kleine B cup is na de zwangerschap echt niks meer over. Dus in strakke shirts heb ik tenminste nog iets tiet, maar die zitten snel te strak bij m’n schouders. En bij te losse shirts lijk ik helemaal plat van voren. Blijft een eeuwige zoektocht. Als ik dan iets vind wat goed zit koop ik het meteen in meerdere kleuren, haha. :sweat_smile:

1 like

Ja lastig. Ik vraag me ook werkelijk af wie die boxy shirts dan wel kopen. Ik heb namelijk veel tiet en ben na mijn zwangerschap wat steviger geworden en ik zie er nog ‘massiever’ uit dan. Ik ben wel dikker, maar ik heb nog wel figuur en dat valt dan helemaal weg.

Ja dat is het, er blijft gewoon geen vorm meer over. Gelukkig is het een trend en die gaan ook weer voorbij :stuck_out_tongue_closed_eyes:

@Tumtum ik heb dit model ook, maar vind wel dat ze na het wassen niet meer zo mooi in model vallen, scheve naden bv

2 likes

Reiss :relaxed:

1 like

Wellicht dat je met image search ook vergelijkbare truien kan vinden op Vinted?

1 like

Vind de basic t-shirts van Massimo Dutti ook echt top dikke kwaliteit :ok_hand:

2 likes

Kak, ik heb ze nog maar 1x gewassen

Ik vind zelf CR heel fijn! Goede kwaliteit, blijft ook mooi na veel wassen en dragen.

Ik heb geen wit shirt van ze, maar de shirts die ik heb schijnen niet door.

4 likes

Oké dit wilde ik horen denk ik haha, dan ga ik ze toch bestellen! :smile:

2 likes

Ik had samba’s besteld maar die zijn toch wat te smal voor mijn voeten. Hebben mensen tips voor lage sneakers die wat wijder zijn. Hoeft niet per se van Adidas te zijn maar wel beschikbaar op Zalando want heb daar cadeaukaarten voor. De naam van een model schoen is prima dan zoek ik zelf een leuke kleur uit.

Edit: Misschien handig als referentiekader mijn voeten passen wel in Nike Air Force One.

Adidas handbal spezial zitten duizend keer lekkerder dan sambas. Veel breder en beter voetbed.

7 likes

Deze van adidas

Ik vond samba’s zo kut lopen maar deze lopen heerlijk

Edit - wat @Rozevarken zegt

3 likes

De Spezial zoals al genoemd, en die zijn er ook nog in een bredere maat.

Jaaaa ik met bredere voet bij de tenen loop zoooo lekker op de spezial!

1 like

image

image

Welke kleur bikini voor een lichte huid (rood haar)
  • Blauw
  • Oranje
  • Geen van beide, zoek verder

0 stemmers

3 likes