Modetopic #4

Queeen

1 like

Wat zie je er prachtig uit!

3 likes

Mijn man is met spoed (:sweat_smile: want volgende week een bruiloft in een warm buitenland) op zoek naar een nette broek en overhemd van luchtig materiaal. Linnen zou prima kunnen, het is niet heel formeel allemaal. Wat zijn goede fysieke winkels om te gaan kijken?

Weet niet welke winkels jij in je omgeving hebt. Ik zie hier bij Profuomo altijd wel luchtige nette kleding in de etalage hangen en anders sowieso even een rondje Bijenkorf doen?

3 likes

Thanks! Utrecht, dus best wat aanbod denk ik.

WE zou ik langsgaan! Of bij van die pakkenwinkels, die hebben ze ook wel veel in Utrecht. Suit supply etc

4 likes

Uniqlo heeft zeker fijne stoffen, maar weet niet of ze voor mannen iets gekleeds genoeg hebben voor een bruiloft, of dat het allemaal net te basic is.

3 likes

@crazyplantlady dank, daarmee komt hij een heel eind denk ik!

1 like

Suitsupply

2 likes

Wij zijn een keer goed geslaagd bij Bataviastad, ik geloof bij Calvin Klein en Tommy Hilfiger.

2 likes

Selected Homme, verkopen ze ook bij de bijenkorf

3 likes

Waar kopen jullie graag bikinitops?

Ik zoek een bikinitop zonder beugel, niet voorgevormd en liefst iets meer stof dan 2 driehoekjes, voor onder de €80 dit lijkt wel bijna onmogelijk?

1 like

Ik heb deze Balance top - Blush & Sage – Billie the brand

Ze hebben meerdere modellen, is reversible. Heb toevallig net een 2e set gekocht omdat ik hem zo fijn en mooi vind staan. Ook 1 met een heel hoog broekje dan kan je het ook dragen als badpak.

3 likes

Protest

3 likes

Oh ja daar heeft hij al wel het één en ander van!

Hij is uiteindelijk geslaagd bij WE, voor een linnenmix pantalon en overhemden.

1 like

Ohh deze zijn echt perfect :heart::star_struck:

1 like

Zijn er hier mensen die de witte baggy barrel fit jeans hebben van UNIQLO en me kunnen vertellen of deze echt spierwit is of meer een beetje gebroken wit/creme? Het lijkt op de foto’s het tweede (en dat wil ik ook) maar bij kleur staat wel wit. En hoe valt deze broek? Vind dat met broeken van stugge jeans stof altijd een beetje een gok. Bij Costes heb ik voor broeken met iets stretch erin altijd maat 29 maar zodra het broeken van stugge jeans stof zijn dan krijg ik daar amper 1 been in maat 29 ineens. Bij Abercrombie (wel curve love lijn) heb ik bijv wel gewoon m’n normale maat.

1 like

Waar halen jullie goede én leuke linnen kleding? Niet de Uniqlo of zo. Ik zit nu tijdelijk in het (warmere) buitenland en merk dat ik gewoon niet genoeg luchtige kleding heb. Ik kom er helaas steeds niet aan toe om hier te gaan winkelen, maar ben binnenkort een weekje in Nederland en heb dan wel tijd. Het liefst een fysieke winkel (omg. Rotterdam/Den Haag/Delft), maar bij een hele goede tip is online ook geen probleem.

Ik vind de linnen kwaliteit van COS heel mooi! Heb er (ivm de prijs) nog maar een paar stukken van, maar wil er zeker meer.

2 likes

Ik heb laatst 2 heel fijne linnen jurkjes gekocht bij &Other Stories

2 likes