Modetopic #4

Marc O’Polo! Helaas geen fysieke winkels in Nederland (alleen een outlet store in Zwanenburg zie ik).

2 likes

United colors of Benetton

2 likes

Ik zoek een midi jurk, eventueel met print, met brede bandjes (niet van die iele spaghetti bandjes) zodat je mn beha bandjes niet ziet. Ik zou het liefst een mooie roestkleurige, of met een niet hysterische print willen. Weet een van jullie een mooie die niet van polyester is?

1 like

volgens mij heeft uniqlo best veel in die kleur, vaak linnen(mix) of satijn

2 likes

Wat voor model wil je?

Satijn zegt helemaal niks over het materiaal, en vaak is het juist polyester.

6 likes

omg ik dacht dat satijn een materiaal was haha

1 like

Haha heel bekende fout. Satijn = een weefmethode van stof om het glanzend te maken. Dus je kunt satijn van katoen, of polyester, of zijde, etc hebben.

De meeste satijn dat je koopt in een fast fashion winkel is polyester. Zijde is echt hartstikke duur, dus dat merk je wel haha

6 likes

Enkel satijn is sowieso altijd polyester. Als het van katoen is staat het er vaak specifiek bij: katoensatijn.

En zijde is veel duurder. Als de prijs te mooi is om waar te zijn, dan is het ook vaak satijn.

2 likes

Het liefst het lijfje een beetje aangesloten en de rok mag wijder zijn

1 like

Ik zoek tanktops die net onder je navel eindigen. Hebben jullie tips? Geen croptop maar gewoon dat je net zon streepje buik ziet bij low waist. Alles is of heel lang of heel kort.

2 likes

Die van Bershka misschien? Ik draag nooit low waist, maar ik vind die best kort vallen (en wel mooie dikkere stof).

1 like

Ik kocht voorheen altijd mijn basic t-shirts bij de Esprit (rip) waar vind ik goede aansluitende t-shirts? (Dis geen oversized of vormloze shirts)Die van de WE vind ik matig.

1 like

Ik had hier laatst eenzelfde vraag en heb uiteindelijk shirts van Colourful Rebel besteld. Heel blij mee! Wat dikkere stof en blijft vooralsnog goed in de was (maar heb ze nog maar een paar weken). Heb de fitted shirts en deze:

5 likes

Oh die zien er inderdaad hoopvol uit!

1 like

Ben op zoek naar comfortabele ballerina’s of schoenenmerk met uberhaupt een beetje comfi nettere sandaal/slingbacks. Heb ballerina’s van Sezane maar echt spijt van want zit helemaal onder de blaren, nu al 3x. En die waren echt duur.

Iemand bijvoorbeeld ervaring met Bobbies? Of een merk op zalando? Vagabond heb ik laarsjes van die na 2 maanden uit elkaar vielen dus ook geen mega goede ervaring mee.

Ik ben zelf nieuwsgierig naar Alohas, die zouden fijn moeten zitten.

2 likes

Unisa!

1 like

Ik heb zowel met Jonak, Bobbies en Alohas goede ervaringen

2 likes

Ik heb met Bobbies 1 paar laarsjes en 1 paar loafers goede ervaring, en 1 paar loafers hele slechte ervaring.

2 likes