Ik wilde ook alohas tippen
Ik heb ballerina’s van Aloha’s, zitten erg fijn en mooie kwaliteit! Nooit blaren gehad
Thanks voor alle fijne reacties, ga ook even naar de andere genoemde merken kijken!
Heeft iemand een tip voor merken met leuke petten? Ik vind de fit van NY Era (? Heet dat merk zo?) fijn maar de petten zelf niet zo.
Ik heb ook ballerina’s van Sézane en al meerdere keren blaren gehad bij deze schoenen
. Hoop dat het wel afneemt want ze zijn wel heel leuk en lopen verder fijn
Nou ik vind de mijne ook leuk en ik ben dus nu een kleine 10 min heen en weer lopen naar de snackbar en terug om weer te kijken hoe erg het is
. Dit zijn ze, de martelaars.
Ik vind de schoenen van Massimo duti lekker lopen!
Wat is een fijn merk voor een flared legging?
Ik ben geopereerd en heb een heel bolle buik en pas niks van mijn kleding. Ik had iets op Vinted besteld maar dat zit toch niet goed helaas. Liever niet enorm duur want over een paar weken of maanden is m’n buik hopelijk weer wat normaler. Ik heb normaal qua broek maat L.
Ik weet niet zo goed wat ik anders qua broek aan kan.
Ik heb ‘m zelf niet, maar ik lees altijd goede dingen over de flared legging van Costes:
Of zoek je eerder een sportmerk?
Hopelijk verloopt het herstel voorspoedig!
Misschien is een (post) zwangerschapsbroek ook wel fijn in dit geval. H&M heeft dat bijvoorbeeld.
Gymshark!
Ik ben verliefd geworden op deze sjaal. Maar hij is natuurlijk uitverkocht. Op Vinted gekeken maar ook niets. Ik heb ze een email gestuurd of hij ooit nog online komt maar ze zijn met vakantie tot 1 augustus. Heeft iemand een tip voor een lookalike?
H&M heeft inderdaad veel fijne (zwangerschaps)broeken zonder elastiek met brede banden - die je evt kan omslaan als je buik minder bol is.
En ik vind dit echt een hele fijne chill- of pyjamabroek. Ik voel hem gewoon niet zitten. Tijdens mijn zwangerschap gekocht, maar nog steeds veel aan als ik een opgeblazen buik heb of last van litteken:
https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/ST071191/A93800
Thanks, besteld! Bedoelde inderdaad normale kleding, sporten is van latere zorg.
@ZusjevanJoost thanks! Moest even een drempel over voor ik ging kijken want ben ongewenst kinderloos, hoe stom dat je lichaam dan eruit ziet alsof je op de helft van een zwangerschap zit. Maar ik zie er wel wat goede opties bij.
@Nina voor in huis ben ik wel oké, ik had 2 pyjama’s gekocht van te voren en 1 past echt totaal niet meer maar de ander wel. Wil vooral iets waar ik me weer even een beetje mezelf in kan voelen ofzo.
Asos heeft ook fijne zachte van hun sportlijn
@Bertha wat vervelend! Hopelijk wordt je buik steeds rustiger. Voor nu is het denk ik nog niet zinvol want nog te strak en oncomfortabel, maar voor later: meerdere broeken van bonprix hebben elastiek in de taille zonder dat het heel zichtbaar is en er zijn er ook met soort riempjes waarmee je de taille een heel stuk kan aanpassen. Misschien heb je er niks aan of weet je het al, dan heb ik niks gezegd.
Voor leggings die je nu aan kan, zou ik googlen op flared legging met omslag. Dan vind je oa
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1299682016.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=mkt_nl|mpl_google|lng_dut|atc_activity|ity_generic|obj_omni-sales|cpt_f-max|dct_women|mi_nlgu06ge3aa5|ftx_all&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=21560820877&gbraid=0AAAAADvrmzTlDg8NcHAsB-pok85Y8_eTl&gclid=Cj0KCQjwjvfSBhDpARIsAEiOpStnlv0c9iLeLYg-oNuZtVobixokCYmvQoDmXcEjklyW_aclwSKqipsaAvjSEALw_wcB en https://www.decathlon.nl/sporten/pilates/pilates-broek-dames?pdt-highlight=353135&vc=c364m8988440&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=nl_t-perf_ct-shopp_n-fitness-mid_ts-gen_f-cv_o-roas_pt-all_&utm_agid=175495533110&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=21989771971&gbraid=0AAAAADRRZp214c5E1Uw4L0aCP_rRJz_sB&gclid=Cj0KCQjwjvfSBhDpARIsAEiOpSv2Tgo9B3OqrIFKpxHc_KJ1v9OsNS_-YMsRDlrUuggyck2Zt-vR1OwaAqKYEALw_wcB die laatste had ik zelf op het oog maar ik ben toch voor iets anders gegaan
Iemand tips voor grote crossbody sling bag tassen?
Zoiets als deze van Tøte maar dan in een warme kleur, bruin of wijnrood of mooie kleur groen (is Tøte trouwens stevig? Ik zie op Vinted gerepareerde tassen staan dus ik twijfel sowieso over de duurzaamheid)
Ik wil dat het een stuk groter is dan de standaard uniqlo tas, het moet erg stevig zijn, een rits hebben en het liefst een verstelbare band.
zoektocht
Je zou zeggen dat het niet zo lastig moet zijn, maar blijkbaar wel want ik heb al zoveel gebrowsed op het internet, met verschillende namen en Google Lens etc maar ik vind niks in een kleur en model naar mijn smaak.
De zoektocht op Vinted werkt niet echt omdat mensen niet allemaal de zelfde term gebruiken en via Google Lens is het te algemeen: er komen een hoop goedkope shein versies voorbij.
Misschien kom ik met een merknaam verder. ![]()
Ik heb deze van Studio Noos
Maar misschien niet helemaal wat je zoekt. Hij heeft geen verstelbare band maar ik vind de band wel comfortabel. Hij snijdt niet omdat hij ook puffy is. Maar misschien vind je de tas sowieso te puffy haha
Baggu large crescent misschien. Die zijn wel groot
Stevig, rits, verstelbare band en bruinrodige kleur, ik heb deze en vind 'm chill: Unisex Puffy Schoudertas | UNIQLO NL
Ik heb denk een variant van deze en als ik hem langer draag doet die gesp wel heel erg pijn op mijn schouder. Dus mss even ‘passen’ mocht je naar de winkel kunnen