Modetopic #4

Deze heb ik ook en hij is zooo groot en fijn! Kan echt mijn halve inboedel in

1 like

Vriendin van mij heeft een tas van Got Bag.
Veel verschillende kleuren ook en er past veel in. MOON BAG RUFFLE

1 like

Iemand een goede tip voor een kleurrijke hak? Ik zie op Omoda echt niks/weinig en omdat zij best veel hebben qua merken, weet ik niet waar ik verder nog kan zoeken. Het mag een muiltje, sleehak, blokhak zijn. Multi LINA LOCCHI Muiltjes L1405 | Assem Dit vind ik leuk, maar qua kleur niet wat ik zoek. Bloemen leuk, hoeft niet.

Zoek niet per se 1 model, maar tip voor winkel/webshop is al heel fijn.

1 like

Oh ja bah, herkenbaar, zo loop ik er ook regelmatig bij.
Broeken zonder elastiek zijn het fijnste inderdaad. Zwangerschapsbroeken kopen hoeft niet hoor, yogabroeken maken ze ook met zo’n band zonder elastiek erin, deze bijvoorbeeld. Gewoon die band iets hoger vouwen dan hoe zij hem heeft en dan ziet het er normaal uit:

https://www.decathlon.nl/p/yogabroek-voor-dames-bordeauxrood/353135/c106m8993813

En zelf draag ik ook graag broeken met elastische band van de C&A, die hebben meestal een vrij brede band en dan kan ik het wel hebben (ook een paar weken na mijn operatie waarbij het interne litteken rond die banden zat). Wel even de materialen checken om 100% polyester te mijden, ze hebben ook wel broeken die grotendeels viscose of katoen zijn. Deze zien er bijvoorbeeld wel lekker uit voor de zomer:

2 likes

Ohh leuke allemaal! Als ik iets beter kan lopen ga ik ook even naar een winkel, en dan zeker naar c&a! Ik heb nu al wat dingen besteld, daar eerst maar even op wachten. En gelukkig is mijn buik nu wat kleiner dan vorige week, dat geeft ook weer wat meer het gevoel dat dit hopelijk niet voor altijd is.

1 like

Gelukkig maar, en hopelijk zit er iets fijns tussen de dingen die je besteld hebt!

Ik heb n.a.v. m’n eigen tip die yogabroek van de Decathlon besteld in het zwart haha, bedacht me dat ik die eigenlijk wel goed kon gebruiken.

2 likes

Heb even jullie hulp nodig! Ik heb deze vintage short op de kop getikt en vind hem heel leuk en hij zit zooo comfortabel, maar de kleur vind ik vrij lastig.
Hoe combineer ik dit? Hebben jullie nog inzichten? Ideeën?

2 likes

Donkerrood of bruin lijkt me wel mooi.

3 likes

Oeh donkerrood had ik nog niet bedacht! Thanks

3 likes

Oranje maar niet te fel voor lekkere seventies look!

3 likes

Donkergroen? Donkerblauw?

2 likes

Geel? Licht geel bijvoorbeeld of oker/mosterd

1 like

Ik vind sommige kleding zo klein tegenwoordig. Ik heb normaal maat M maar ging net tanktops kopen bij de bershka en maat XL zit gewoon helemaal goed. Maat S leek ook wel voor een baby born ofzo.

Maten worden steeds meer een gok in plaats van richtlijn. Iets kopen zonder te passen lijk vrijwel onmogelijk tegenwoordig.

5 likes

dit heb ik al vanaf dat de Bershka in Nederland zit, en volgens mij was dat eind middelbare school en toen was ik echt nog wel een behoorlijk slanke den.

ja al die inditex winkels staan daar altijd al om bekend toch? bershka zara enz

3 likes

Ik ben altijd erg blij geweest met mijn pantalons van Vanilia, maar helaas bestaat het merk niet meer. Mijn beige pantalon is inmiddels te groot geworden, dus ik ben op zoek naar een goede vervanger.

Wie kent een fijn merk met ongeveer dezelfde pasvorm en kwaliteit als de pantalons van Vanilia? Alle tips zijn welkom! :blush:

3 likes

Als je via de zoekfunctie kijkt vind je een aantal gesprekken met tips en alternatieven!

Vanaf Hier iig!

2 likes

op vinted kijken?