Ik ga naar een huwelijk en heb deze jurk in het chocoladebruin (heb hem in de winkel gekocht, daar hadden ze enkel die kleur):
https://www.asos.com/nl/other-stories/other-stories-schuingesneden-satijnen-midi-jurk-in-bruin/prd/209042785#ctaref-more%20colours%20swatches&featureref1-more%20colours%20swatches
Ik ben petite dus bij mij valt hij tot op de grond.
Hij staat me heel mooi, maar ik vind het moeilijk wat ik er nu op moet qua accessoires. Liefst zou ik tegen de kou een sjaal/pashmina over de schouders draperen. Liefst in de kleuren robijnrood of smaragdgroen, omdat in de dresscode stond: “winterse kleuren, bijvoorbeeld robijnrood of smaragdgroen”. Hebben jullie zoiets ergens gezien online of in fysieke winkels?
Ik heb me al suf gezocht 
Verder weet ik het ook niet zo qua juwelen en schoenen/accessoires. Hoe zouden jullie dit combineren?
Ik heb bv. mooie statement gouden oorbellen, maar ik vind de halslijn nogal saai dus daar wil ik ook nog iets mee, maar én statement ketting én statement oorbellen lijkt me dan weer too much. Ook weet ik niet zo goed wat dan mooi zou zijn qua ketting, hebben jullie daar tips voor?