Modetopic #4

Oke ik heb wel van die zwart/witte nike jordans die ik dan aan kan trekken maar wat trek ik dan in vredesnaam daar boven aan :joy:

Een pantalon met een kanten top? In ieder geval geen hakken op een techno feest

5 likes

Ik heb even gegoogled op technofeest en zoals ik het zie kun je ook niks aan doen. Dus zou vooral denken aan het restaurant en als je dat dan uit doet ben je klaar voor het feest.

Maar oké, wat ik zou doe in het echt: een strakke broek van fijne stof, een kanten hemd met een blazer en platte schoenen.

Dan feest zonder blazer.

8 likes

Je kan leren schoen ook iets laten oprekken bij een schoenmaker of de te grote met een extra binnenzooltje wat kleiner maken. Ik zou even naar je lokale schoenmaker gaan met beide opties

1 like

Ja als ik sneakers draag is dat idd met een pantalon maar dacht misschien is dat te netjes voor zo’n feest :joy:

@Yzile hahaha ja ik probeerde ook te googelen maar als je daar op af gaat kun je iig gewoon naakt komen.

Het wordt in elk geval een blazer met een top en dan die sneakers. Dit helpt al een heel stuk.

Of Chelseaboots en dan toch een panty met rok?

Ik ben heel zelf heel gevoelig voor stofjes en zou mij de hele tijd ergeren aan zo’n pantystofje op een technofeest. Op technofeesten is het meestal toch te donker om te zien wat iemand echt aan heeft dus dat zou ik naast me neer leggen. Net zoals kleding die duur is of kwetsbaar is, want als er toevallig drie bier op valt wil je daar niet mee bezig zijn.

3 likes

Focus op een mooie top die voor beide gelegenheden kan! Aan tafel zie je je broek/sneaker niet en op een techo feest al helemaal niet.

1 like

Een pantalon kan prima, maar hij moet wel echt lekker zitten. Een laars Chelsea/ classic veters d’r Martens kan prima. Als je er een hele avond op kan dansen.

Maar als er een garderobe is, dan kan je prima een linnenkasten met je hakken daar afgeven toch? Wellicht betaal je wat extra.

Nou ben eruit hoor jongens thanks voor het meedenken :partying_face:

Wat het gaat worden

Deze top of

Deze (maar waarschijnlijk die met dat kant)

Die bovenste top valt bij mij bijna als een jurk dus dan dit broekje eronder, maar dat zie je bijna niet

En dan een ruime zwarte blazer en chelsea boots.

11 likes

Shorts zijn wel chill op een technofeestje, maar chelseaboots en die top lijken me echt helemaal niet fijn. Ik zou een linnen tasje of rugzak meenemen met een paar sneakers en een top van een minder zweterig stofje waar een bh onder kan (heb zelf maar kleine borsten en ga vaak genoeg bh-loos, maar zonder bh dansen op techno lijkt me echt extreem oncomfortabel) en die aantrekken voor het feestje, en dan de tas afgeven bij de garderobe.

1 like

Hmm ja je hebt waarschijnlijk een punt :joy: ik ga vanavond toch voor bovenstaande en blijf de rest van m’n leven weer lekker ver weg van dit soort feesten hahaha. Geef mij maar een feest waar je in een jurk en op hakken naar toe kan :sob:

1 like

Vergeet je oordoppen niet! En veel plezier!

1 like

Mijn lichaam is veranderd, en ik weet me niet meer te kleden, draag nu vaak gewoon simpel een jeans en trui maar zou graag weer wat anders willen dragen.
Nu ben ik op zoek naar inspo op insta van mensen met een vergelijkbaar lichaam, ongeveer 1,80 denk aan Soundos, maar dan vrijwel geen boobs en iets meer buik

Hebben jullie tips wie te volgen?
Beetje deze style

Long.tall.lous misschien?
Is iets langer dan jij en niet perse mini borsten, maar voldoet verder wel aan je omschrijving denk ik. En ze is ook Nederlands, dus als je iets leuks bij haar ziet is het wrs ook gewoon hier verkrijgbaar

1 like

Is niet helemaal wat ik zoek, maar ben haar nu wel gaan volgen

1 like

Wat voor nettere schoenen draag je onder een wijde jeans? :sweat_smile: Ik ben helemaal om met de wijde broeken, maar ik heb alleen maar sneakers. Soms zijn nettere schoenen ook wel fijn, maar ik heb geen idee wat voor schoenen dan.

En: ik zoek een mooie blauwe blazer. Niet te strak/netjes, want ik wil ze dus ook bij die wijde jeans dragen als extra laag kleding. Maar ook niet te oversized. Heeft iemand tips? :slight_smile:

1 like

Ik vind een beetje chunky loafers heel leuk staan onder een wijde broek.

1 like

Ik vind laarsjes die een beetje in een punt lopen ook mooi onder een wijde jeans

8 likes

Ik ga naar een huwelijk en heb deze jurk in het chocoladebruin (heb hem in de winkel gekocht, daar hadden ze enkel die kleur):

https://www.asos.com/nl/other-stories/other-stories-schuingesneden-satijnen-midi-jurk-in-bruin/prd/209042785#ctaref-more%20colours%20swatches&featureref1-more%20colours%20swatches

Ik ben petite dus bij mij valt hij tot op de grond.

Hij staat me heel mooi, maar ik vind het moeilijk wat ik er nu op moet qua accessoires. Liefst zou ik tegen de kou een sjaal/pashmina over de schouders draperen. Liefst in de kleuren robijnrood of smaragdgroen, omdat in de dresscode stond: “winterse kleuren, bijvoorbeeld robijnrood of smaragdgroen”. Hebben jullie zoiets ergens gezien online of in fysieke winkels?
Ik heb me al suf gezocht :sweat_smile:

Verder weet ik het ook niet zo qua juwelen en schoenen/accessoires. Hoe zouden jullie dit combineren?

Ik heb bv. mooie statement gouden oorbellen, maar ik vind de halslijn nogal saai dus daar wil ik ook nog iets mee, maar én statement ketting én statement oorbellen lijkt me dan weer too much. Ook weet ik niet zo goed wat dan mooi zou zijn qua ketting, hebben jullie daar tips voor?

Qua juwelen zou ik hier geen ketting bij dragen, eerder een mooie opvallende armband

6 likes