Ja! En grote hang oorbellen met stenen ofzo
ja eens en oorbellen hangen weer af van wat je met je haar doet
Ik zie stola’s bij Zara
Ik denk dat je er met een omslagdoek en goede oorbellen wel al bent hoor, less is more!
Als je zoekt op kasjmier sjaal dan vind je wel veel dunne sjaals/pashmina’s die als omslagdoek kunnen
Wat is nou de truc met corrigerend ondergoed? Ik heb volgend weekend een gala en ga een strakke jurk aan doen. Ik heb zon hoge slip gekocht (ja sexy) die niet eens zo strak zit, maar toch bobbelt mn bovenbuik eroverheen. Zeker als ik zit. Ik wil geen hele body aan ofzo want dat is kut met plassen.
Je hebt ook corrigerende hemdjes, misschien werkt dat?
Kun je ‘m optrekken tot de onderrand van je bh? Zo nee, dan blijf je hoe dan ook hobbels zien, en kun je beter kiezen voor een corrigerend onderjurkje
Nee hij gaat tot mn ribbenkast. Een hemdje of onderjurkje gaat niet, want hij heeft spaghettibandjes
Ik denk dat ik het gewoon lekker laat allemaal.
je hebt body’s met drukknoopjes bij het kruis
Eentje gebruiken die echt zo hoog komt als je bh. Vind ik vaak ook fijner dan een body omdat die je tieten niet plat drukt of van die kwabben bij je oksels geeft
En met plassen kan je ook gewoon even de hele boel opzij schuiven ipv helemaal uit, net als bij een nat badpak (dat doet ook niemand helemaal uit toch als je moet plassen?)
Body opzij schuiven.
Niet super hygiënisch, maar toch ok voor 1 avond.
Weet iemand waar ik mooie lange trainingsbroeken/joggers kan kopen van ‘zware’ stof, 400gsm of hoger? Ik had een goede gevonden van ASOS maar helaas te kort. Ik ben 1,74 dus niet eens super lang.
Ik heb in maart dussss een wedding in kaapstad met de dresscode formal attire
Tot nu toe mn oog op deze parels laten vallen:
Welke zouden jullie kiezen? Of hebben jullie een heel ander idee?
Ik vind de eerste dan het mooist maar ik houd ook niet echt van glimmende stof (ja de eerste is ook glitter maar je snapt me. Hoop ik)
Jaaa dat gladde satijn haha snap wat je bedoelt! Eerste heeft ook mijn voorkeur
Die eerste is echt prachtig! ![]()
Ik vind zo’n glimmende stof al heel snel ordinair en die eerste ook wel erg wit en shiny. Zou die alleen doen als dat de dresscode is.
Kijk eens naar asos design of coast. De jurken die je koos zijn voor mij niet formeel genoeg. Mango komt soms ook met mooie avondjurken.
ja zeker met flimsy polyester satijn. als je wat glimmends sjieks wil moet je echt zijde in een goede snit hebben
@lightbox op vinted staan ook veeeeel jurken, onder gelegenheidsjurken, mocht je zin hebben on daar te zoeken en de gok te wagen. allemaal van mensen die net als jij voor een bruiloft eenmalig een mooie jurk nodig hadden.
ook genoeg van asos & mango.
Ja bij glimmende zijde moet de stof op de diagonaal geknipt zijn zodat het mooi valt en meebeweegt met je lichaam. Dat zijn deze jurken niet en daarom zie je het zelfs bij deze slanke modellen lelijk trekken. Ik zou ook op vinted kijken en dan wat geld aan een kleermaker uitgeven om het helemaal op maat te tweaken!