Bedankt voor alle reacties en tips! Heb ik zeker wat aan. Dat glimmende stofje is enig maar daar moet ik in in vier maanden tijd wel HEEL VEEL voor afvallen hahahah:
Denk toch dat het de eerste wordt! Uiteraard gaat alles in overleg met de bruid
Bedankt voor alle reacties en tips! Heb ik zeker wat aan. Dat glimmende stofje is enig maar daar moet ik in in vier maanden tijd wel HEEL VEEL voor afvallen hahahah:
Denk toch dat het de eerste wordt! Uiteraard gaat alles in overleg met de bruid
Hebben jullie tips voor slingbacks waar je een avond goed op kan lopen?
Ik weet niet of je een panty aan doet, maar ik lijm mijn panty altijd vast aan de bodem van de schoen anders vind ik slingbacks echt niet te doen, je hebt ook wel van de tapes die je op je hiel kan plakken.
Haha shit, in de zin van die glijden van je hiel af?
Ja dat sowieso en het kleppert zoals een flipflop
Hahah hier heb ik geen seconde over nagedacht! Thanks!
Ik had dit bij bol.com gekocht (geen antwoord op je vraag dat weet ik) om te dragen bij dr Martens waar ik altijd blaren/wonden op mijn hiel van krijg. Ik vind het echt heel irritant zitten alleen, het is best dik dus je schoen zit echt strakker. En je voelt echt goed dat je met je hiel op een soort siliconen laagje loopt, het beweegt of wiebelt echt een beetje en dat loopt echt vervelend. Zou dit dus zeker niet aanraden.
Ik had dit ook en heb gewoon een gat geknipt bij de hiel. Zodat je niet meer op dat siliconen spul loopt. Maakte voor mij echt een wereld van verschil.
Ik vond het ook echt niet fijn werken. Althans weet niet of het werkt, want ik kon er niet normaal mee lopen dus amper gebruikt. Net als wat @janebug zegt
Gevonden bij de so low. Echt amazing, nergens last van.
Heb deze burgundy jas gekocht want ik ben hooked aan deze kleur. Wat voor kleur sjaal is er leuk bij? Heb nu een grijze, beetje saai. Printje?
Ik vind licht roze echt heel mooi staan bij burgundy, of licht blauw.
Fluoroze, panter, Zara heeft leuke chunky fluffy opties