Je zou naar de Pascal boots kunnen kijken of je gewoon niet zo druk maken hoe ze er aan de bovenkant uitzien, want echt niemand anders zal daar op zal letten. (Als ze te breed voor je voeten zijn is het natuurlijk een ander verhaal.)
Heeft iemand nog een kortingscode voor &otherstories?
Je kunt sowieso de ene nieuwsbriefcode gebruiken voor 10%: WELCOME.
Searching for longer lengths and better proportions? Get them for less in our women’s sale tall clothing range. This edit is packed with pieces for 5’ 9” and over.
175 cm +/-
De kleren zijn mooi lang bij de tall collecties. Ik ben 1m83 en ga altijd naar de tall-sectie.
Dit is de broek in een “normale” maat. Het is wel gelinkt vanuit de app. Maar als je op een browser werkt zoeken op asos design suits. En dan nog eens filteren op body type en colour
Geen probleem hoor en je kan het ook nog toevoegen aan je favorieten. Asos vult regelmatig stock aan.
Welke trui zal ik houden? Ik wilde eigenlijk een beige trui en de linker blijft meer grijs te zijn helaas.
- Links
- Rechts
0 stemmers
Mocht iemand deze op haar lijstje hebben staan, is nu afgeprijsd:
Dankje! Heb hem net besteld
Heeft iemand tips voor smalle sneakers / platte schoenen? Ik heb nu bijvoorbeeld deze van Fred de la Bretoniere.
Die zitten goed, maar wil nog wat anders. Die grote sneakers die je nu veel ziet, zijn vaak te breed voor mijn voeten. Ik zoek (bij voorkeur) leren schoenen.
ik vind nikes eigenlijk best smal, vooral airforce en airmax heb ik een hele maat groter nodig
Ja ik vind airmax ook smal. Wmns is smaller dan mens. En ik heb reebok club c 85, die vind ik ook redelijk smal.
Ik heb smalle voeten en een lage wreef dus veel schoenen vallen bij mij gewoon uit, maar deze niet.
@Fredje
Ik heb 3 paar superga’s met rubberen zool, en alle 3 voelen ze als bakstenen aan mijn voeten, zelfs na een jaar Uiteindelijk went het lopen met bakstenen wel.
Ik blijf ze matig comfortabel vinden.
Ik heb ze om die reden teruggestuurd toen. Schoenen moeten voor mij wel echt lekker zitten.
Heb je dus niks aan haha, vind ze nog steeds wel heeel mooi!
Welke maat heb je ? Ik heb maar 38 en kan soms bij de kinderschoenen terecht voor sneakers, dat valt vaak al wat smaller. Heb daar diadora’s van, misschien vallen die ik volwassen maat ook smal? Nike valt inderdaad ook wel wat smaller en Toms misschien ook?
Wat voor soort sneakers zoek je? Nike heeft inderdaad smalle voeten (vind ik vaak wel true to size voor mijn voeten), maar heb ook een bepaald model van Reebok die smal zijn.
Ik heb littekens op mn voeten van die dingen. Zijn echt duivels.