Ik heb ze gehad in 2016!
Afgaande op mijn ervaring met het wassen van mijn vriendin’s joggingbroeken kan ik zeggen dat de broeken van Nike, Ellesse en Champion met afstand het mooist blijven. Blijf uit de buurt van broeken van H&M en Decathlon als je ze lang nog buiten de deur wil kunnen dragen.
Ah, dat klinkt als ruime ervaring, bedankt! Was toevallig net even in verleiding gebracht door de lage prijzen van H&M.
Ja begrijpelijk hoor! Vooral die van Nike zijn erg duur. Als de aankoop geen haast heeft kun je misschien wachten tot er bijvoorbeeld een actie is op Zalando Lounge. Verder, als je in de buurt van een TK Maxx woont kan ik je echt aanraden daar te kijken. Veel aanbod van merkjoggingbroeken voor een stuk betere prijs dan standaard. (Nu zijn die winkels trouwens gesloten maar voor een ander moment is dit een tip).
Ik wacht idd maar even een goede aanbieding af. Ze zullen nu wel erg in trek zijn i.v.m. het thuiswerken. In ieder geval zal ik geen geld meer verspillen aan goedkope broeken, hoe leuk ze er ook uitzien… TK Maxx is ook fijn ja qua aanbiedingen, ik heb daar nog niet eerder gekeken voor huiskleding!
De onderste als je nog geen hele zwarte sneakers hebt en er lang mee wil gaan doen. Voor extra en voor de leuk zou ik de bovenste doen!
Ik wil die bovenste nu
Weten jullie een merk dat een beetje vergelijkbaar is aan Scotch en Soda en Sissy-Boy? Mijn halve kledingkast is van hen, maar ik wil eens verder kijken haha.
American vintage misschien?
Ze zijn gaaf hè! Ik heb toch maar de onderste besteld, aangezien dat hier de consensus was en ik me realiseerde dat dat blauwe bij bijna niets in mijn kledingkast past. Maar vind ze alsnog wel heel vet. Ze geven me jeugdsentiment naar dit boek
zonde (waar heb je ze gevonden? Ik heb ook niets in mijn kledingkast maar dat houdt me niet tegen haha)
Bij Zalando gewoon! Volgens mij kun je ze ook bij Adidas zelf bestellen, maar ik had voor Zalando een kortingscode. Dit is de link van de blauwe: https://www.zalando.nl/adidas-originals-nmd_r1-sneakers-laag-core-blackcarbon-ad115o0ko-q11.html
Fabienne chapot, Pepe Jeans, en Samsoe & Samsoe zou je naar kunnen kijken.
By Bar, Dante 6, Drykorn
Catwalk Junkie heeft soms ook leuke dingen. Misschien dat je dat wat vindt!
Heb al vaker advies gevraagd hier over mom / straight jeans. Ik had het biiiiinna opgegeven tot ik deze bij Zalando zag.
Maar nou twijfel ik of die bij de benen (voornamelijk zijkant / knieholtes) goed zit, iemand die dit even snel kan oordelen? Dan haal ik ‘m daarna weer weg
Tips voor perfecte straight model (dus bij enkels of kuiten iets losser) zonder dat ik 15 kg zwaarder lijk zijn ook welkom!
Wat zou er niet goed zijn…? Ik vind ‘m je tof staan!
Ik vind hem mooi staan! Maar ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Ik denk dat het misschien komt doordat ie een lengtemaat te lang is en op je enkels blijft zitten en de stof daardoor iets opkropt bij je knieeen. Ik denk dat als je hem een keer breed omslaat het dan minder is.
Dit model heeft geen lengte maten, maar zal het morgen idd nog even proberen met iets verder omslaan, goeie!
@djodie Thanks, is denk ook gewoon wennen! Draag alleen skinny’s en flared (geen jeans) broeken.