Modetopic

Nou ik dacht ook gelijk: die broek is te kort.
Maar het gaat toch om wat jij leuk vindt? Er is altijd wel iemand je outfit/kledingstuk niet leuk gaat vinden

7 likes

Ik vind 'm er wel een beetje “gekrompen” uit zien, net iets te kort inderdaad.

10 likes

Supermooie broek! Goede kleur en wassing. Ben het eerlijk gezegd wel met je vriend eens dat hij te kort lijkt.

4 likes

Hoe vallen de breedtematen hiervan? Ik wil deze broek bestellen maar heb nog nooit een Levi’s gehad. Heb normaal waist 29, zou dat hierbij ook gewoon goed zijn dan denk je?

Ik ben 1 omlaag gegaan!

Dat is dan niet bij alle modellen/wassingen zo hoor. Ik heb broeken van Levi’s in 28, 29 en 30.

1 like

Ik heb ook een klein hoofd en ben mega blij met de ivy van Charlie temple (dat online passen klopt niet helemaal als je een kleiner dan gemiddeld gezicht hebt)

1 like

Ik kan niet kiezen (klinkt heel decadent). Welke vinden jullie het mooist?

Chloé, vooral omdat daar niet op 1/3 van de tas de naam van het merk staat.

20 likes

Ik vind van de eerste het model mooier maar over het algemeen vind ik de kleine tassen van Chloé juist mooier.

1 like

Ik vind de kleur van de eerste mooier voor de zomer, maar de tweede als je hem wilt doordragen in de winter. En ik vind het logo op de tweede mooier, maar de eerste over-all iets hipper zoals @Krabsalade ook zegt.

1 like

@Wonder ik vind de Chloe het mooist!

1 like

Ik zou de Prada kiezen, wat een mooie tas!

1 like

De Prada is (op het logo na) wel strakker.
Maar vind de Chloé mooier en denk dat die met meer te combineren is qua kleur.

1 like

Ik vind de Chloe mooier, vind die Prada wel erg basic, behalve die grote merknaam erop

4 likes

De tas van Chloé!

1 like

Weet iemand waar je een beetje leuke slippers kan scoren? Wel belangrijk dat ze goede steun geven. Birckenstocks komen mijn strot een beetje uit want daar loop ik geloof ik 15 jaar op dus die heb ik in alle kleuren en soorten wel gehad :sweat_smile:

Hahahahah wat een onmogelijk ding dit
Dit heb ik bij de h&m gekocht (om in te zonnen dacht ik wel handig ipv in een bikinitop op mijn balkon) en toen in de winkel niet gepast want dacht ja heb mijn eigen maat gewoon nou jongens er zit hier 0 stretch in man hoe de fuck krijg je dit aaaaaan!! :rage::hot_face:

Als ik hem zo vastpak zou je ook kunnen denken dat het een onderbroek is zo mini wat dacht ik toen ik dit kocht (ok waarschijnlijk dat er stretch in zou zitten)

5 likes

Kunnen muiltjes als deze naar kantoor in de zomer? Ik twijfel omdat het uiteindelijk best wel een slipper is. Ik vind een sandaal (dus met bandje om de enkel of achter de hak) wel netter staan maar ik zou dit ook privé vaker dragen vandaar dat ik het overweeg. Ik vind het altijd zo lastig in de zomer. Platte sandalen vind ik dan bijvoorbeeld weer niet kunnen, dat vind ik te casual. Wij zijn niet een super formeel kantoor btw, een jeans wordt bijv. ook geaccepteerd.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En ik kan het altijd vragen op kantoor maar ben even benieuwd naar de meningen hier.

Dit houd ik ook aan, geen tenen zichtbaar.

1 like

wij dragen dit wel hoor op kantoor! leuk toch.
wel verzorgde voeten + tenen erin dan

1 like