Modetopic

Thanks! Dat is hem inderdaad, kan hem alleen (nog) nergens op internet vinden.

Als iemand een tip heeft🤗

1 like

Ik wil graag nieuwe sneakers, maar heb geen idee wat er op het moment hip is. Iemand een idee? Het liefst wil ik nike’s, puma of Adidas schoenen

Ik vind niet dat je voor sneakers moet kijken naar trends maar gewoon wat je zelf wilt dragen.
Sherlina Nym heeft onlangs een leuke video geplaatst met haar musthave sneakers en ik vind de modellen die ze deelde op één na allemaal leuk.

3 likes

Houden of niet? Gaat om de jas

Samenvatting
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Het model en de kleur já, de stofkeuze nee.

2 likes

Ik vind hem openhangend heel leuk, maar nee gestemd omdat hij te groot lijkt wanneer hij dicht is.

Oh echt? Ik heb m in xs en s besteld, die in xs heb ik ook nog wel een foto van (haal ik wel snel weg want ben redelijk zichtbaar haha)

Samenvatting

@anon42392789 hoezo de stof niet?

Side note, ik heb hiernaast nog een wind en regen proof zomerjas. Dit is meer voor de ‘luchtigere’ dagen en ik zou m ook grotendeels open dragen denk ik

Het lijkt wel zo’n sorbodoekjes stof (iig op de foto). Ik vind dat er vaak goedkoop uitzien.

2 likes

Welke vind jij niet leuk? ik vind ze ook allemaal leuk, behalve 1 haha! Die adidas nite jogger word ik niet zo warm van.
@Filia wat in dit filmpje langskomt dus sowieso (bijna) allemaal. Verder kan je nog steeds wel aankomen op ‘dad sneakers’ bijv Nike M2k Tekno en good old klassiekers zoals adidas stan smith en nike air max. Ik zou gewoon eens online kijken bij sneakerdistrict

1 like

De Puma RS-X Toys. De adidas nite jogger vind ik mooi juist niet in de Ivy Park colour way.

2 likes

Aaaah, dankjewel voor je reactie! Heb de video zojuist gekeken en ik vind er veel leuke tussen zitten :slight_smile: En ja, je hebt ook wel gelijk over dat ik moet kijken naar wat ik zelf wil dragen maar ik ben altijd super trendgevoelig wat betreft schoenen haha :stuck_out_tongue:

@Luipaard dankjewel!!

1 like

Mijn wishlist momenteel, meeste zijn via sneaker district te kopen. Ik twijfel juist over de Vans want ik heb al low stacked in september gekocht.

3 likes

Heeft iemand tips voor fijne mom jeans voor iemand met een smalle taille en bredere heupen en bovenbenen?

Het zijn soms wel al hele oude afleveringen dus. De aflevering van gister was geloof ik een bijv. eentje uit 2016. Ben bang dus dat het bloesje niet meer te koop is.

1 like

Heeft iemand de Monki kimono jeans? Loopt deze nog uit in de taille? Als ik sta zit hij namelijk perfect, maar als ik ga zitten, voelt het wat strak omdat er geen rek in zit.

Dankjewel voor het delen van jouw wishlist! :star_struck:

Die eerste heb ik ook (echt net een paar maanden geleden gekocht), maar dan in het lichtroze :slight_smile: Ik vind die Adidas schoenen heeeel mooi

ASOS Farleigh!

1 like

Welke precies?

1 like

Bij mij loopt deze heel erg uit (zo erg dat ie niet meer mooi staat en dat ik beter een maat kleiner had kunnen kopen). Maar ik denk dat het ook heel erg van de stof afhangt, ik heb de grijs/zwarte hiervan (wel al een paar jaar geleden gekocht).

Die met die roze zool!

1 like