Ja ik heb er 1. Muts blijft goed zitten, die kun je goed straktrekken. Enige nadeel vind ik het extra klepje op de muts.
Die zit voor m’n ogen op de fiets. Die klap ik om en dan gaat het wel goed.
Ik heb er ook een maar als het echt hard regent gaat het er wel dwars doorheen. Een mild regenbuitje houdt het nog wel redelijk tegen. (Ik had misschien de verkeerde verwachtingen van de regenjas.) En sla ook het klepje om omdat ik anders niets zie.
Ik heb een Hunter regenjas en als het echt heel hard regent en ik fiets een halfuur wordt m’n trui ook wat nat, dus dan vraag ik me af of er regenjassen die echt 100% waterdicht zijn bij hele heftige regen, en zo ja waar ik die kan vinden
Oh ja juist! Daar ga ik dan eens naar opzoek.
En heeft er iemand ervaring met de regenjassen van Rains?
Ik heb een simpele regenjas van The North Face (alsnog 150 euro, zou nu voor iets anders gaan van patagonia bijv) nu 3 jaar oud en komt geen regen doorheen. Maar die is niet gevoerd helaas
Haha echt lame dat ik nu een post van mezelf citeer maar je moet vooral hier op letten:
Als er niks over bovenstaande opstaat, dan kun je er vanuit gaan dat ie niet waterdicht is haha
Ik had vorig jaar de Rains regenjas van mijn schoonmoeder mee naar Lowlands en het heeft daar echt flink geregend, ik bleef helemaal droog en mijn vrienden hadden zo’n America Today jas en zij waren al vrij snel doorweekt. Aanrader dus!
Die van Rains zijn fijner ik heb er alleen eentje van American Today omdat ik die ooit met 70% korting kon kopen waardoor ik het probleem voor lief neem.
@crazyplantlady Misschien kijken bij camper.com ?
Mijn decathlon regenjas (tevens weer en wind Jack) heeft vandaag 3 uur aan regen overleefd, dus misschien daar ook even kijken
@Daelyss, ik heb jullie advies opgevolgd en bij Uniqlo besteld. Thanks, ik ben echt tevreden over de simpele crewneck, hele mooie kwaliteit. Hoef ook geen hemdje meer onder mijn shirt te dragen omdat het doorschijnt. Had ook nog een ander shirt omdat ik iets in gifgroen wilde, maar die pasvom staat me gewoon niet. Dus die moet terug.
Heb ik gekeken en ook een heel leuk paar besteld, maar zij gaan maar tot 41 en die waren te klein echt stom
Waar kopen jullie leuke cross body bags? Ik kwam reclames van pursue.amsterdam tegen en die tassen vind ik heel leuk maar ik zoek net ietsjes grotere (± 25x20 ipv 20x15). Qua prijs zijn ze wel helemaal wat ik zoek (50-100 euro). Standaard winkels als Zara, Mango, H&M heb ik al gehad en webshops als Zalando en Asos vind ik niks omdat ik daar door de bomen het bos niet meer zie. Hebben jullie nog tips waar ik nog meer kan kijken?
Ik vind de tassen van Hvisk altijd leuk maar weet niet of dat je smaak is?
Oh dat ziet er zo op het eerste oog wel leuk uit ja. Ik ga eens verder kijken!
Waar kan je nou echt een mooi kwalitatief vest kopen?
Heb vest veel leuke t-shirts enzo, maar wil die in de winter ook aan met een mooi vest. Iemand een idee?
Ik heb deze van Violet Hamden, die lijkt wel op het formaat dat je zoekt! Bevalt me heel goed qua formaat en indeling
Qua jouw budget vind ik de tassen van liebeskind leuk. Volgens mij nu ook enkele op zalando met 70% korting.
By Hinke! Of o my bag
Ik zat al een tijdje naar deze te kijken, maar altijd uitverkocht in het zwart als ie in de sale was. Zie dat ie er nu nog is, eindelijk besteld