Needle&thread is ook weleens bij zalando lounge! (Laatst nog). En morgenochtend komt dit op zalando lounge, ook wel een mooi bridal-achtig merk! https://www.zalando.nl/adrianna-papell/?wmc=SEM310_NB_GO._4111682266_9203675410_91489034805.&opc=2211&mpp=google|v1||kwd-351674082887||1010659|b|g|m||415429306241|adrianna%20papell%20online|&gclid=Cj0KCQjwz4z3BRCgARIsAES_OVetZmyknXvlHj4kOGCn2gSTef9j8dnFXApivPt24-SwQitbOR64qu0aAnrfEALw_wcB
Ik heb laatst ook een jurk gekocht bij ASOS met een vierkante halslijn. Nu ben ik ook naar tops aan het zoeken met zo’n halslijn omdat het me beter staat dan een ronde halslijn vanwege mijn zeeer bescheiden boezem. Waarvan is jouw top?
De H&M heeft ook veel tops. Je kunt filteren op vierkante halslijn
Ik zoek loafers zoals deze. Zon heftige hanger hoef ik niet per se te hebben, maar vind het spitse model echt heel mooi. Heeft dit model een specifieke naam? (die op de foto zijn overigens van een collectie van 2 jaar geleden en niet meer verkrijgbaar)
Haha ja ik volg haar ook vanaf dat ik op het EGF zat!
Thanks voor je suggestie, maar ik zoek meer schoenen die dus helemaal dicht zijn tot boven. Meer brogues maar dan zonder de veters? Weet niet of dat een betere omschrijving is, haha
Haha, ja ik was al op zoek naar ‘brogue zipper’ maar dat leverde nog niet veel op, maar zal jouw suggestie eens proberen!
Misschien iets van Ted Baker? Hebben vaak iets getailleerde jurken onderen wijd uitlopend. Zien er feestelijk uit met bijpassende hakken etc.
Ik heb laatst deze t-shirt dress gekocht en ik vind hem wel leuk en vooral heel comfortabel, maar voel me er toch een beetje een aardappelzak in. Met een fannypack staat het wel al beter, maar misschien dat een tailleriempje nog meer verschil maakt? Of zal een riempje juist niet leuk staan op zo’n rechte lange stof Ik zou er sowieso chunky sneakers of m’n Docs onder dragen. Hoe stylen jullie t-shirt jurkjes?
Bij Zara is de sale begonnen
Weet iemand waar ik een soortgelijk losvallende cropped blouse kan vinden? Beetje zoiets maar dan het liefst van een Europese webshop/merk
Zelf knippen sgat.
Ik heb er een bij monki gekocht een aantal jaren geleden.
Ik twijfel over deze jurk, vind hem enerzijds heel erg mooi maar hij valt wel erg vormloos. Ik ben zelf wat voller (met name rondom mijn buik) en heb kleine borsten, dus vrees dat ie dan helemaal als een zak valt. Wat denken jullie?
Waar kopen jullie fijne bralettes? Ik heb een paar jurkjes die net wat te laag uitgesneden zijn en daar wil ik graag een leuke bralette onder dragen, eentje met kant oid. Hebben jullie aanraders?
Als je eens in België bent dan moet je zeker naar Etam lingerie. Zij hebben altijd mooie
@George Jaaa Etam is echt mijn favoriet,sowieso qua ondergoed.Al mijn onderbroeken zijn van Etam.En ook heel betaalbaar vind ik.
Ik zie nu dat alle bh’s aan 19 euro zijn. Ik heb er echt geen nieuwe meer nodig
Ik heb enkele bralettes van Bluebella, gekocht op zalando! Ze zijn vaak wel volledig doorschijnend, ik weet niet of dat ook is waar je naar op zoek bent.
Op de onderste foto vind ik hem echt vormloos en niet op een leuke manier.
Denk het ook, thanks!
Wil je echt een print of is een effen kleur ook goed? Anders (alles is linnen. Bij beide sites kan je de jue
Rken in verschillende kleuren bestellen. Levering duurt wel een aantal weken)