Modetopic

Een linnen overhemd is misschien dan wel een goede oplossing. Mijn vriend heeft er een aantal van shirt by hand. Daar kun je volgens umij zelf maten opgeven maar ze kunnen ook langs komen voor het (gratis) op te meten. Overhemden komen uit azie dus is wel enkele weken levertijd. Misschien dus niet meer optijd voor midden juni

1 like

Misschien een chino als broek voor je vriend

1 like

Heeft iemand toevallig tips voor wat nettere broeken/pantalons voor stevigere bovenbenen? Ik heb in verhouding wat bredere bovenbenen/heupen en een smalle taille. Broeken zijn me meestal ook te lang, maar ergens laten inkorten vind ik nog niet eens zo’n probleem als ze verder goed zitten. Vaak passen alleen broeken met stretch me, maar daar krijg ik al snel een joggingbroek gevoel bij. Dus als iemand een bepaalde broek of merk weet, alle tips zijn welkom!

Iemand tips voor een fijne strapless bh, eentje waarbij je niet continu hoeft te hijsen? Of is een plakbh fijner? Alle tips zijn in ieder geval welkom, haha.

Misschien heb je het al ergens gezet dus dan sorry maarrr: heb je al een review? Need this in my life voor de hel die loafers heten

1 like

Wonderbra!

1 like

Kan je ze in meerdere schoenen gebruiken, of werkt de plakrand dan niet meer?


Houden of niet? Gaat voornamelijk om de kleur. Ik zie niet zo goed of de kleur me flatteert of niet. Ik geloof het niet echt maar ik vind het model wel mega leuk (hobbezak, i know maar dat vind ik het fijnst in de zomer).

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb zelf op nee gestemd maar ik snap je twijfels! Volgens mij hebben wij een beetje dezelfde huidskleur en deze kleur kan heel mooi staan, maar het lijkt wel alsof het een beetje weg valt of zo… Hebben ze dit jurkje niet in andere kleuren? Het maakt je nu misschien een beetje flets?

3 likes

Ja vind ik ook wel ja. Alleen het stomme is dat het model is precies zoals ik ben (ok ik ben nu iets minder bruin, maar 2 dagen mooi weer en ik ben weer lekker bruin haha) en haar staat de kleur wel :joy: hij is er nog in fel oranje maar dat is echt helemaaaal niet mijn ding.

@Chicago ik vind de kleur je heel leuk staan! Mooier dan het model juist.

3 likes

Het is een moeilijke kleur maar vind ‘m jou goed staan! Maar ik vind die kleur bij iedereen goed staan die niet net zoals ik super wit en blond is. Ik lijk net een lijk dan :joy:

1 like

Haha oh ja, fel oranje is ook niet mijn ding. Ik vind het je zeker niet misstaan hoor! Misschien iets van een gouden kettinkje erbij dragen om het wat ‘spannender’ te maken? Zoiets misschien?

Voor de prijs zou ik 'm zelf overigens lekker houden haha.

1 like

Goed idee, sowieso een leuk tasje in cognac kleur en wat sieraden doen een hoop denk ik! Ga em houden :hugs:

Ik vind het een supermooi jurkje! Heb zelf echt totaal geen benul van welke kleuren me wel of niet staan, ik vind het juist mooi zo met je huidskleur, maar ik ben in ieder geval geinfluenced om hem ook te kopen haha.

1 like

Jakkes, zo goed als uitverkocht! Kan hem niet eens in m’n mandje stoppen. Iemand tips voor dergelijke jurkjes? Het model spreekt me wel aan.

Ze hadden dit soort ook met lange mouwen alleen bij de reviews stond dat die heel strak zit bij de armen en kheb al stevige armen dus dat leek me geen strak (:face_with_hand_over_mouth:) plan

Hoe lang ben jij? Ik ga hem denk ik ook bestellen, vind hem leuk haha. Maar ben bang dat hij kort is. Ik ben benieuwd hoe deze kleur mij staat, heb echt geen idee (blond). Vind hem jou juist leuk staan btw!

I see what you did there!
Ik wilde juist die korte mouwen. Altijd wat met H&M pfff.

1 like

Thanks! Ik ben maar klein en vind em wel al wat kort (maar na een keer strijken is het al beter). Ben 164 cm. Hij komt aan de achterkant tot net boven mn knie (ik vind jurkjes ook al ben ik klein snel te kort)