@Okapi ik zou ook nooit zo veel geld uitgeven aan witte schoenen, kan zo snel vuil worden…
Inderdaad zoals je zegt ook vrij trendgevoelig, ik denk dat ze er volgend jaar alweer wat verouderd kunnen uitzien. Ik zou dan eerder voor een hip, goedkoper paar gaan, of een paar dat misschien minder speciaal, maar kwalitatief ook goed is (zoals veja’s, of de stan smiths die hierboven worden benoemd), gaan.
Deze zijn er dit seizoen niet voor het eerst, volgens mij loopt men hier al 2 jaar ofzo op. Dus zo trendgevoelig is het nou ook weer niet. Risico van nu nog kopen is wel dat het volgend jaar echt wel zn populairste tijd heeft gehad en dat je zelf dan misschien ook denk hmm vind ze niet meer zo leuk. Dat is afhankelijk van hoe trendgevoelig je zelf bent.
Ik vind deze met lichtroze wel echt het allermooist van alle kleuren die ik heb gezien. Maar in de goedkopere variant heb je ook iets van Nubikk wat ook die dikkere zool heeft. https://www.nubikk.com/nl/sale/sale-dames/rox-eiffel-witte-sneaker die zijn wat goedkoper, maar niet roze
Ik vind Veja’s ook de nieuwe hippe sneakers. Echt lillek met die stomme V. @Okapi heb je andere witte sneakers die je kan dragen of worden de Alexander mcqueens je dagdagelijkse sneakers? In het laatste geval vind ik het zonde om zoveel geld uit te geven omdat ze dan sneller slijten.
Voor de rest zijn ze er al een paar jaren en ik denk dat ze er nog lang zullen zijn.
Ik zit erover te denken om mezelf (na goed sparen) een Burberry trenchcoat cadeau te doen. Ik vind ze al jaren mooi en verwacht er dan ook echt lang mee te gaan doen. Maar zijn ze het geld waard? Of is ook meer de naam die je betaald en kan je net zo goed een mooie trenchcoat kopen zonder het merk van Burberry erop?
Ik heb er eentje tweedehands gekocht, en hij is heel mooi, en de kwaliteit is goed, maar ik zou er nooit de volle prijs voor betalen. Maar je vindt ze ook vrij makkelijk tweedehands, dus zou daarvoor gaan. Ik zou overigens dan niet voor online gaan maar hem in een goed gesorteerde tweedehandswinkel halen, of anders iig ergens waar je hem mag ophalen en ter plekke betalen, of mag terugsturen als hij toch tegenvalt.
Ik had er eentje ( dacht ik)
Bekende van me had er 1500,- voor betaald in een winkel in Adam.
Ik hem overgekocht, kijk ik eens goed naar het label, dacht ik hè die lijkt niet echt…
Heb m laten checken, hij was nep.
Mijn tip: als je een nieuwe wilt, koop hem bij de burberry store.
Soeur
In het outletcenter van Roermond hebben ze vaak mooie aanbiedingen op de trench coats. Het blijft duur maar denk dat ze lang mooi blijven.
Nee die kennis was opgelicht…
Is al een jaar of 5 geleden ondertussen maar wel erg k*t haha
Dank jullie wel! Dan wordt het eens speuren naar aanbiedingen. Heb er in Londen ook wel veel vintage zien hangen dus daar ook maar eens kijken. En Roermond is ook wel een goede optie. En ondertussen maar even rustig sparen!
Oh damn, dat is wel heel erg balen…
Sorry Je hebt echt leukere!
Hele leuke blouse maar ik zou er het geld persoonlijk niet voor over hebben. De helft zou ik al duur vinden. Maar dus niet dat ik de blouse niet leuk vind. Voor dat bedrag moet het voor mij echt een WAUWWWW blouse zijn van geweldige kwaliteit en die overal bij past.
Edit: ik las 139 ipv 39.
@Lula @Rozecoupeschaar
Oeps
Ik twijfel nog wel, ik ga hem thuis nog even met mijn andere broeken passen en als ik hem dan niet super leuk vind breng ik hem terug
Ik vind m heel leuk! En 39 euro is toch niet zoveel geld voor een blouse?
Ik zeg houdoooon
Afgelopen lente(?) zag ik deze veel in de winkel.
Onlangs nog in de Zara sale!
Deze zie ik bijv nog
Linkje
Dit is duidelijker een jumpsuit maar vergelijkbaar
Jurkje
Niet helemaal hetzelfde, maar er zal vast ook wat te vinden zijn bij vergelijkbare winkels! En miss als de herfstcollectie in de winkels ligt
Meh toch niet zo top, zie net pas dat twee van deze al helemaal uitverkocht zijn ook. Zo irritant altijd bij de Zara, haal het gewoon van de site af dan
Hopelijk kan je nog wat moois vinden!
Oh en @zwaardvis mijn hoofd heeft er van gemaakt dat het 139 was ipv 39. Dan vind ik het een ander verhaal hoor! Zou even passen en als hij leuk bij meerdere past lekker houden.
Ik heb een vraagje. Ik zit op Shein. Maar wat kan ik daarvan verwachten? Is het zo slecht als de prijs doet lijken? Schijnt alles door? Gaat het snel stuk? Is de pasvorm goed?