Het scheelt al als je mooie stoffen kiest. Dus een kasjmier trui ipv polyester bv. En ik ben fan van contrasten. Dus een zachte stof combineren met een leren jasje.
(Even wat snelle ideetjes die nu bij me opkomen. En mooie outfits pinnen op pinterest om te kijken wat je stijl is?)
Ik heb/had dit ook. Bij Zara en H&M kon ik eigenlijk altijd wel iets vinden wat ik leuk vond, maar toen ik wat mooiere stoffen wilde, kon ik geen winkels vinden waar ik mijn soort dingen kon vinden. Maar ik heb tien langzaam wat basics in mooie stoffen gekocht en nu begint het langzaam aan weer wat te worden. Voor mij zijn Scandinavische merken goed, zoals Filippa K, Anekdote, samsoe&samsoe en ook de basics van COS vind ik mooi. Misschien heb je geluk en kan je wat dingen in de uitverkoop vinden of in betere tweedehandswinkels?
Late reactie, maar ik vind needle & thread zoooo mooi. Misschien zit daar nog iets tussen? Maar miss ook ietsjes te truttig? Heb er onlangs ook een jurk van gekocht en heel blij mee!
Die vond ik ook heel mooi, alleen denk ik dat de lengte bij mij te kort zal zijn. Modellen waren 1m75 en het was bij hen al nipt. Ik mag het kleedje die ik hier eerder postte kopen.
Ja met hakken zal ie dan kort zijn! Maar zie de jurk die je gekocht hebt ook supermooi geworden!
Ik wil nog een leuk T-shirt jurkje in een mooie navy kleur of fuchsia die leuk staat met een taillriem en niet asociaal kort is
Jaa ik heb ook een zwarte idd haha
Heb je deze al gevonden
ik vind een basic katoenen of linnen t-shirt (ook heel mooi met v-hals) hier altijd wel leuk bij staan! Sowieso in de broek (of van voor in, achter uit) om silhouet te creëren. Crop tops ook, maar niet als je je daar niets comfortabel in voelt. Qua schoenen platte sandalen of sneakers.
Heb eind september een film première (kwam er gister achter) en ik denk dat ik nu al een jurk gevonden heb ervoor. Vind 'm al sinds maart mooi, maar nooit een reden gehad om het te kopen. Wat vinden jullie? Wel première waardig, toch?
Ik weet niks van première-etiquette maar ik vind het een prachtige jurk! Het lijkt me alleen wel een stofje waar je niet uitgebreid in moet gaan dineren vooraf.
Ik weet er dus ook niks van M’n vriend just dropped the bomb on me. We hadden het over m’n verjaardag en toen zei hij dat hij dan een filmpremière heeft en mij erbij wil hebben. Dus mijn verjaardagsplannen gaan ook niet door :’) Niet dat die heel bijzonder waren, maar na vorig jaar had ik graag met familie willen zijn. Al is dit weer een heel ander verhaal.
En idd, ik denk dat ik die dag alleen komkommer, tomaat en fruit kan eten
Heeeeel mooi!!! Omg hoe kan je twijfelen
Kopen!
Nee sorry, houden!
Nou, wanneer heb je mij in een jurk of drukke print gezien? Daarom dus
41 minuten geleden nog. Staat je echt heel goed!
Haha daar heb je een punt, maar deze jurk is het wel waard om daar nu mee te beginnen. Morgen wordt het ook weer 100 graden dus goede timing
Ik vind hem prachtig! (Maar mocht je nog een alternatief willen, als ik een première zou hebben, zou ik deze willen: https://www.asos.com/nl/city-goddess/city-goddess-maxi-jurk-met-bandjes-en-strik-op-de-achterkant/prd/11253078?clr=zwart&colourWayId=16386079&SearchQuery=&cid=5235