Modetopic

Ik vind dit jasje echt super leuk, alleen hij kost €59,95 + 5 verzendkosten. Buh, twijfel!

Weet je hoe je deze zou combineren? Als je hem echt heel leuk vindt en je kan er iets mee, zou ik het gewoon doen.

Waarom zou die dat niet kunnen? Omdat het een vintage Levi’s is? Of?

Oh nee dat niet omdat het Levi’s is, maar ik wist eigenlijk überhaupt niet hoe makkelijk of moeilijk het is om de pijpen van spijkerbroeken op een mooie manier smaller of op maat te maken voor kleermakers.

Hangt er vanaf van hoe breed naar hoe smal. Maar in principe zou een goede kleermaker dat zeker kunnen.
En als je twijfelt zou je het ook in een Levi’s winkel kunnen laten doen.

Zeerover van het oude forum (waar is ze eigenlijk gebleven, die was altijd zo cool), heeft dat laten doen met een oude 501 volgens mij, was heel mooi geworden! dus go for it!

Binnenkort heb ik een bruiloft waar ik eindelijk een mooie jurk voor heb gevonden. Maar nu heeft het volgende probleem zich aangediend: ik kan geen schoenen vinden. Het is een bruiloft op/bij het strand. Mijn jurk is tot net boven de enkel en deze kleur:

Een contrasterend kleurtje vind ik wel leuk, maar weet niet zo goed welke. En ik weet ook niet echt wat voor. Een pump lijkt me wat stijf, misschien een sandaaltje met hak? Weet iemand iets leuks?

1 like

Ja denk dat een sandaaltje met hak superleuk is! Qua kleuren lijken mij lichtroze, lichtblauw en geel hier heel mooi bij (als je iets wil wat er uitspringt). Ik vind sandalen met een sleehak ook leuk voor een strandbruiloft. Creme/nude/zwart past ook mooi trouwens.

Zilveren sandaaltjes lijken me hier ook mooi bij

Ik vind nude of gewoon zwart persoonlijk het mooiste. Ik zou gaan voor zulke:

19

4 likes

Misschien zulke? Weet niet of je daar lekker op loopt? (Zalando- sandalen en dan filteren op kleur)

1 like

Mooie jurk! Ik zou denk voor sandalen met een printje gaan omdat de jurk al effen is. Zoals deze bijvoorbeeld:

4 likes

@Modena @Sundance @Tubing @anon22402465 @quarterlife Thanks meiden! Zoveel reacties :heart: Ik ga wat opties bestellen en thuis kijken wat er mooi staat. Geel vind ik tof, maar durf ik niet goed denk ik. Even proberen! Zwart heb ik gelukkig al een optie thuis van staan en aan een printje had ik nog niet gedacht, leuk!

Deze zag ik vanmiddag en zijn mss ook wel tof?

9 likes

Heb twee super skinny Levi’s-broeken korter en ook smaller bij de enkels laten maken bij een random kleermaker. Het is heel netjes gedaan met behoud van de originele Levi’s-zoom. De pijpen sluiten goed strak aan bij mijn enkels. Het enige is dat het smaller gemaakte deel nu minder elastisch is, waardoor de broek lastiger uit te trekken is bij de voeten.

Kijk even in het duurzame mode topic! Daar staan ook tips om kleding langer mooi te houden en merken die kwalitatief goed zijn :slight_smile:

1 like

Ik was hier altijd fan van https://goatorganicapparel.com/ maar tegenwoordig verschilt per model de kwaliteit. Wel heb ik sommige shirts die ik al jaren draag en nog steeds goed zijn. Als je je trouwens toch in duurzame kleding wil verdiepen, hennep kleding slijt bijna niet en wordt heerlijk zacht als je het vaker was.

1 like

Ik heb echt al iets van twee jaar geen spijkerbroek gekocht en gedragen. Maar ik wil nu graag een mom jeans. Hebben jullie tips voor merken of winkels? Ik heb ook een beetje het ‘probleem’ dat mijn billen en bovenbenen voller zijn dan mijn taille daar zit zeg maar een maat verschil tussen waardoor spijkerbroeken altijd een stuk open staan bij mijn rug.

Topshop Jamie! (L)

@pastelzwart stradivarius zit hier helaas niet in de stad en wil liever in de winkel passen. Topshop zit hier wel maar zie op de site alleen maar flared of skinny van dat model @Bergson

1 like

Ik heb aankomende maand dan eindelijk mijn bachelor diploma uitreiking (zo noem je dat toch gewoon?). In ieder geval, ik ben op zoek gegaan naar een jurkje en vond dus deze:

Qua model valt hij bij mij wel wat losser/groter, want geen maat s meer en heb een m. Maar in principe zit hij gewoon prima.
Nu de vraag, is dit een beetje leuk/oke voor een diploma uitreiking (hbo)? Hij is van only.

5 likes