Ff m’n voeten eraf geknipt, want lelijke sokken. Maar is dit niet te kort?
Oh dat moet ik indd ff checken dan. T is vooral de voorkant, heb t gevoel dat je bijna naar binnen kijkt
Ik zou dit wel te kort vinden voor bij mezelf omdat het zo’n wrap jurkje is die open kan wapperen en dat sta je wel letterlijk in je onderbroek. Vind ik sowieso bij dit soort jurkjes wel een probleem.
Ik vind hem niet te kort, maar je moet je er wel prettig in voelen natuurlijk. Als je je de hele tijd druk maakt of er niks te zien is als je hem aan hebt zal je er waarschijnlijk niet zoveel plezier van hebben maar zolang je hem zelf comfortabel kan dragen vind ik het vooral gewoon een heel leuk jurkje!
Misschien een tasje van matt and nat? Die verslijten amper dus dan kan je er je hele leven mee doen en hoef je er nooit meer een uit te zoeken haha.
Fraenck is een merk met een stoerdere stijl vind ik dus misschien vind je dat leuk:
En deze vind ik ook wel echt mooi en ook wel stoerder door die dikke band, maar misschien wel te duur:
Ik vind van Topshop altijd top, zijn rond de 60-80 euro (uit mn hoofd) en blijven heel lang mooi. Heb er nu al meerdere in verschillende kleuren en kan er jaren mee.
Ik heb volgende week een huwelijk wat aan het water is, met bootjes, op het gras en de weersvoorspellingen zijn tot nu toe echt slecht
Ik vind het heel lastig wat ik qua schoenen aan zou moeten doen. Heb een midi jurk, geel met wit. Iemand tips qua schoenen? Heb met name veel suede schoenen, hakken zijn niet handig. Heb een paar glad leren zwarte loafers, maar als het daar in regent sop je ook heel de dag in je schoenen.
Mijn vriend heeft twee paar. Heeft ze nu denk ik 1.5 jaar en ze zien er nog goed uit dus de kwaliteit is goed! Of wilde je iets anders weten?
Ze vallen gewoon op maat, duurde wel even voordat ie ze had ingelopen!
Weet iemand een merk waar je mooie pantalons/nette broeken kunt kopen van goede kwaliteit? Zit meer te denken aan een massimo dutti dan een h&m ofzo, maar verder kom ik niet. Iemand tips?
Zelf geen ervaring mee maar een vriendinnetje van mij zweert bij de pantalons van WE.
Die van Esprit, waar ik normaal nooit kom, waren ook zwaar oké.
Bij vanilia hebben ze ook mooie pantalons!
Twijfel of ik dit setje (loavies) zal houden. Heb een soortgelijk jurkje die ik heel veel draag maar deze heeft een best opvallende gouden print. Wat vinden jullie?.
Foto weg/ hij gaat terug
Edit: krijg hem niet in spoiler op mobiel.
Ik krijg er een beetje golden girls (als in oude vrouwen, niet vanwege de gouden print) vibes van, dus ik zou hem niet houden. Maar als je hem zelf leuk vindt en denkt dat je hem vaak zal dragen zou ik me uiteraard niks aantrekken van mijn mening en hem wel gewoon houden.
Het staat je heel mooi! Maar als je twijfelt en denkt dat je het toch niet zo vaak gaat dragen, zou ik het terugsturen. Zonde anders.
Ja daar heb je gelijk in, daarvoor twijfel ik te veel. Thanks voor jullie reacties!
dit is mijn favoriet: https://www.selected.com/be/nl/sl/femme/kleding/broeken/mid-waist-cropped-broek-16069743.html?cgid=sl-femme-clothing-bottoms-pants&dwvar_colorPattern=16069743_DarkSapphire_708359
Ik geloof niet dat ik hier anderen kan helpen maar heb zelf wel hulp nodig…
Komende maand ben ik te gast op een bruiloft waar ik ook moet optreden, en ik zit dus o.a. achter de piano. Daardoor is een rok of jurk eigenlijk al geen optie. De dresscode is 'knipoog naar de jaren ‘20’. Ik heb al gezocht naar een maffia-achtig gestreept pak, misschien is dat een optie? En dan met zo’n hoofdbandje met een veer ofzo?
Maar als jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag. Mijn budget is nogal verdrietig helaas.
En zwart naar een bruiloft kan wel toch? Want ik realiseer me dat ik nog een mooie jumpsuit in de kast heb die ik nog niet eerder heb aangehad… Als ik die met zo’n hoofdbandje doe kan dat misschien ook wel!