Onder de 60 als het per se van echt leer moet zijn. Maar veel keus is er sowieso niet.
Esprit heeft hele mooie stevige jeans.
Levi’s en dan vooral de 501 original modellen
Mud jeans en acne jeans (wel boven budget maar met sale mogelijk wel haalbaar).
Ik heb een hele fijne van Diesel, mogelijk wel iets boven je budget alleen.
Ik wil graag een wit T-shirt, die een beetje los zit en niet doorschijnt & van goede kwaliteit is. Enig idee waar ik dit kan kopen? Heb vaak dat er pluisjes op de t-shirts komen te zitten na een aantal maanden en doorschijnt.
Hee even heel wat anders, dit meisje zat in HNTM toch? Die ging altijd tegen de fotografen in haha.
Heb het even opgezocht, het is Veerle van Curvy Supermodel
Uniqlo!
Iemand hier bekend met The North Face jassen? Ik wil investeren in een goede regenjas die ik tevens kan gebruiken wanneer ik ga hiken (gewoon basis niveau, geen gekke hike tochten in de Himalaya). Welke is aan te raden? Die Hikesteller ziet er prima uit qua prijs/kwaliteit, maar zou fijn zijn als iemand dat kan bevestigen.
Ik had een north face regenjas gekocht voor mijn vakanties in Noorwegen. Hij heeft het altijd goed gedaan (en de ventilatieritsen onder je oksels waren echt fantastisch voor mij), maar nu na 2 jaar is 'ie eigenlijk niet meer waterdicht, ook al heb ik altijd gewassen met het spul dat je daarvoor moet gebruiken. Ik wil nu heel graag een regenjas met gore-tex, dat is een membraan ipv impregneerspul en dat zou dus veel langer mee moeten kunnen gaan, alleen is dat ook te duur voor woorden…
tl;dr Prima jassen voor af en toe gebruik in een paar jaar, niet als je er over 5 jaar ook nog iets aan wil hebben
Edit: ik had niet de hikesteller trouwens, maar wel een jas met dryvent technologie
Dank je wel! Dan neem ik dat mee in mijn beslissing. Zal eens kijken of er ook betaalbare jassen met gore-tex technologie zijn.
Worden Birkenstocks ruimer tijdens het lopen? Heb een nieuw paar gekocht in dezelfde maat (Arizona, vorige waren Gizeh), maar ze zitten heel iets krapper bij mijn tenen dan voorheen. Weet nu niet zo goed wat ik moet doen haha.
Als je betaalbare jassen met gore-tex vindt, please let me know
GOAT of zoals het voorheen heette “geiten wollen winkel” heeft mooie, niet zo dure shirts!
Ik heb een winterjas met gore tex en ben er zo blij mee kan er wel om huilen. Hij was achterlijk duur 650€:sob: maar ik draag hem al 4 jaar zo graag en supervaak. Hij is volledig waterdicht en isoleert lekker. Hij is ook niet te warm dus kan hem in de herfst en begin lente ook veel aan om toch door de regen te fietsen.
Echt, doe het. Spaar ervoor en je gaat er zoveel plezier van hebben. Ik ben er zeker van dat ik deze jas over 6 jaar nog aantrek
Wisselend! Truien prima, jurkjes ook maar heb laatst 2 shirts teruggestuurd vanwege de dunne stof. Heb hele leuke nieuwe items gezien dus twijfel wel beetje om te bestellen.
Ik heb een lange zwarte jurk (over de knie), aansluitend. Staat mooi met hoge hakken, maar wat voor schoenen zou ik er nog bij kunnen dragen?
Mag ik meteen vragen welke jas dat is? Vooral van welk merk
Ik heb deze https://www.thenorthface.com/shop/womens-fuseform-dot-matrix-jacket-cug6#hero=0 en ben er heel tevreden over (was mee op een Himalaya tocht ). Hij is lichtgewicht en de ventilatieritsen onder de oksel zijn top. Toen ik hem kocht werd me aangeraden hem elk jaar te wassen met waterproof wasmiddel, dat doe ik braaf en hij is nog goed waterdicht.
Ik overweeg ook een goretex jas te kopen om mijn softshell te vervangen, maar ik denk dat je het niet nodig hebt voor simpele hikes.
Op z.alando lounge staat trouwens vandaag een sale can hägloff met oa een mooie donkergroene Jas met goretex voor €200
Die van mij is van arcteryx!