Modetopic

Ik denk bijna alles? Sneakers, cowboy enkellaarsjes, sandaaltjes (evt met sleehak)

2 likes

all stars!

Ik ben opzoek naar de perfecte huidskleurige panty. Dus eentje die in genoeg kleuren beschikbaar is zodat je echt de juiste kleur kunt kiezen. En dat ie dun genoeg is maar wel stevig. Iemand een tip? Liefst wel eentje die je in de winkel kan kopen om de kleur dus te kunnen zien

Ik ga op een kantoor werken (voelt zo fancy) en ik wilde bij MS Mode wat blousjes of nette shirtjes bestellen maar alles daar zat raar of ongemakkelijk. Wat dragen de plussize meiden van hier? Ik heb meestal maat 44.

Wil je echt van die witte blousjes? Of een blouse met een leuke print die er wel wat netter uitziet dan een shirt? :joy:
Ik slaag hiervoor vaak bij de hema nl! Kunnen daarbij zowel casual als ‘netjes’

Wel leuke printjes ja! Ik draag naar school gewoon wat ik kan vinden, maar er is nu grote kans dat ik op tv of in een video kom en dan wil ik geen afgeragde sweater aan hebben. Heeft hema ook leuke dingen in grote maten? Gaat daar tot xl toch?

1 like

Aah zo! Ja dan zijn die van de hema denk ik ideaal, niet te duur en leuke printjes vind ik dan haha.
Ja gaat tot xl maar valt groot. Heb zelf ook meestal 44 en pas de xl makkelijk. Ik heb sommige blousjes zelfs in een L

1 like

Ik ben heel blij met mijn north face regenjas! Geen Gore-tex, maar heeft me wel perfect droog gehouden tijdens het hiken deze zomer. Ook tijdens een stortbui/storm die de hele dag aanhield :slight_smile: Decathlon schijnt ook goede regenjassen te verkopen. Ik heb mijn regenjas alleen nog niet zo lang, dus weet niet of het zo blijft. Ik heb de mijne trouwens op Marktplaats gekocht! Scheelt een hoop geld, misschien ook als je toch voor een duurdere met Gore-tex gaat.

Thanks! Welk model heb je als ik vragen mag?

Ik draag veel besteld via wehkamp. Onder andere; Only Carmakoma, Wehkamps own, Anytime, We, C&A, River Island (plus), Violeta by Mango (let op valt klein), Wehkamp, Ms mode en heel af en toe Miss Etam.

2 likes

Ohh ja ik had je natuurlijk gewoon kunnen appen hahaha helemaal vergeten, thanks!

1 like

Volgens mij heet het model Sangro.

1 like

In Noorwegen zelf zijn Bergans jassen heel populair zover ik weet van vroeger

Ik heb helaas geen plus size ervaring, maar Steps vind ik erg fijn, en de meeste dingen vallen vrij groot

Falke of Kunert! (Bijen korf)

1 like

Ik vind dit dus wel leuk (en het zit heerlijk), maar wanneer draag je zoiets?? Op werk zouden ze raar opkijken denk ik haha. Knoopjes kunnen nog wel open trouwens, dan is het iets minder tuttig ofzo

9 likes

Als het niet ‘kan’ op werk, dan waarschijnlijk naar barbeques, verjaardagen en weekenden? Lijkt me ook een perfecte jurk voor op vakantie. Lekker luchtig, maar kan ook met boots in de winter.

3 likes

Ik zou erin wonen!

2 likes

Ja dat is waar natuurlijk!En ik werk op een kantoor zonder dresscode dus volgens mij kan ik het ook prima aan daarheen. Denk dat ik m toch ga kopen. Van de week nog eens kijken!
Denk dat het ook leuk staat met mn spijkerjasje en kan idd ook als het wat kouder is.

1 like

Heel leuk!!

1 like