Modetopic

Als dit niet iets is wat je normaal zou dragen en als dat de reden is waarom je je er niet zo lekker in voelt, dan gewoon eerst in het weekend dragen, desnoods naar de supermarkt. Als ik trouwens ver buiten mijn comfort zone ga dan ga ik altijd naar een vreemde stad. Niemand die mij daar kent en niemand die raar opkijkt van wat ik aanheb. Op je werk zouden ze er misschien raar van op kijken maar na een paar keer dragen is het ook weer gewoon.

In de winter kan je het ook met een vest of trui erover. Als je ooit inspiratie zoekt voor rokken of jurken http://wheredidugetthat.com/ ze heeft ook een youtube kanaal en is altijd zo enthousiast over dingen dat ik gelijk inspiratie krijg.

1 like

Deze!

3 likes

Alles in mijn kledingkast vind ik niet meer leuk. Het is sowieso al lang geleden dat ik wat nieuws heb gekocht. Bij welke webshops kopen jullie je meeste kleding?

Ik koop veel bij Mango, Massimo Dutti, Zara, Sezane en Stella et Suzie. Vooral de laatste twee zijn echt wat duurder maar het voelt echt als een cadeautje als ik iets heb besteld😂. Word alleen al gelukkig van de doos waar het in zit haha

1 like

Ff m’n voeten eraf geknipt, want lelijke sokken. Maar is dit niet te kort? :thinking:

Oh dat moet ik indd ff checken dan. T is vooral de voorkant, heb t gevoel dat je bijna naar binnen kijkt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik zou dit wel te kort vinden voor bij mezelf omdat het zo’n wrap jurkje is die open kan wapperen en dat sta je wel letterlijk in je onderbroek. Vind ik sowieso bij dit soort jurkjes wel een probleem.

1 like

Ik vind hem niet te kort, maar je moet je er wel prettig in voelen natuurlijk. Als je je de hele tijd druk maakt of er niks te zien is als je hem aan hebt zal je er waarschijnlijk niet zoveel plezier van hebben maar zolang je hem zelf comfortabel kan dragen vind ik het vooral gewoon een heel leuk jurkje!

1 like

Misschien een tasje van matt and nat? Die verslijten amper dus dan kan je er je hele leven mee doen en hoef je er nooit meer een uit te zoeken haha.

Fraenck is een merk met een stoerdere stijl vind ik dus misschien vind je dat leuk:

En deze vind ik ook wel echt mooi en ook wel stoerder door die dikke band, maar misschien wel te duur:

1 like

Ik vind van Topshop altijd top, zijn rond de 60-80 euro (uit mn hoofd) en blijven heel lang mooi. Heb er nu al meerdere in verschillende kleuren en kan er jaren mee.

1 like

Ik heb volgende week een huwelijk wat aan het water is, met bootjes, op het gras en de weersvoorspellingen zijn tot nu toe echt slecht :frowning:
Ik vind het heel lastig wat ik qua schoenen aan zou moeten doen. Heb een midi jurk, geel met wit. Iemand tips qua schoenen? Heb met name veel suede schoenen, hakken zijn niet handig. Heb een paar glad leren zwarte loafers, maar als het daar in regent sop je ook heel de dag in je schoenen.

Mijn vriend heeft twee paar. Heeft ze nu denk ik 1.5 jaar en ze zien er nog goed uit dus de kwaliteit is goed! Of wilde je iets anders weten?

1 like

Ze vallen gewoon op maat, duurde wel even voordat ie ze had ingelopen!

1 like

Weet iemand een merk waar je mooie pantalons/nette broeken kunt kopen van goede kwaliteit? Zit meer te denken aan een massimo dutti dan een h&m ofzo, maar verder kom ik niet. Iemand tips?

Zelf geen ervaring mee maar een vriendinnetje van mij zweert bij de pantalons van WE.

1 like

Die van Esprit, waar ik normaal nooit kom, waren ook zwaar oké.

2 likes

@Enim @anon42392789 thanks, zal eens kijken!

Bij vanilia hebben ze ook mooie pantalons!

1 like

Twijfel of ik dit setje (loavies) zal houden. Heb een soortgelijk jurkje die ik heel veel draag maar deze heeft een best opvallende gouden print. Wat vinden jullie?.

Foto weg/ hij gaat terug

Edit: krijg hem niet in spoiler op mobiel.

Ik krijg er een beetje golden girls (als in oude vrouwen, niet vanwege de gouden print) vibes van, dus ik zou hem niet houden. Maar als je hem zelf leuk vindt en denkt dat je hem vaak zal dragen zou ik me uiteraard niks aantrekken van mijn mening en hem wel gewoon houden.

1 like