Het staat je heel mooi! Maar als je twijfelt en denkt dat je het toch niet zo vaak gaat dragen, zou ik het terugsturen. Zonde anders.
Ja daar heb je gelijk in, daarvoor twijfel ik te veel. Thanks voor jullie reacties!
dit is mijn favoriet: https://www.selected.com/be/nl/sl/femme/kleding/broeken/mid-waist-cropped-broek-16069743.html?cgid=sl-femme-clothing-bottoms-pants&dwvar_colorPattern=16069743_DarkSapphire_708359
Ik geloof niet dat ik hier anderen kan helpen maar heb zelf wel hulp nodigâŠ
Komende maand ben ik te gast op een bruiloft waar ik ook moet optreden, en ik zit dus o.a. achter de piano. Daardoor is een rok of jurk eigenlijk al geen optie. De dresscode is 'knipoog naar de jaren â20â. Ik heb al gezocht naar een maffia-achtig gestreept pak, misschien is dat een optie? En dan met zoân hoofdbandje met een veer ofzo?
Maar als jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag. Mijn budget is nogal verdrietig helaas.
En zwart naar een bruiloft kan wel toch? Want ik realiseer me dat ik nog een mooie jumpsuit in de kast heb die ik nog niet eerder heb aangehad⊠Als ik die met zoân hoofdbandje doe kan dat misschien ook wel!
Ik moet gelijk denken aan deze outfit van Kourtney Kardashian tijdens een 20s feestje!
Dus zwart pak met vrouwelijke blouse en donkere lipstick. Je kan het dan nog afmaken met van die goed paar oorbellen met parels (kan je vast wel bij een kringloop vinden!)
Oeh dit ziet er gaaf uit! Dankjewel!
Hoe vallen Dr. Martens? Ik wil gewoon het ânormaleâ model, maar heb maat 35,5 en vraag me af of 36 niet te ruim gaat zijn. Bij de kindermaten hebben ze een rits en daar zit ik nog op te wachtenâŠ
Ik heb met de vegan 1460 (Oxford brush) een maatje kleiner, die liep uit. Maar met âgewoon leerâ dan weer mân eigen maat, zelfde met mân aimilita aunt Sallyâs
Thanks! Zag dat er een 1460 is die soft heet en eentje die hard life heet, dat is denk ik het leer he? Zou het dan slim zijn om die met steviger leer te nemen ivm uitlopen?
Ligt eraan wat je fijn vindt, denk ik. Bij mij zijn ze nooit echt uitgelopen, maar het leer (of nep leer) wordt wel echt veel soepeler. Ik vind zacht wel veel fijner dan hard, want de harde duwen altijd heel erg in mân enkel waardoor ik van die rode, pijnlijke plekken krijg en ze dus niet langer dan een dag of 2 achter elkaar aan kan
Haha ohjee, nou ik wacht mooi even op Glamour-day en bestel ze dan beide, kan ik ze even aanvoelen. Geen zin in schoenen die je de eerste maanden niet langer dan een dag aan kan
Met wat zouden jullie deze broek combineren? Ik kom niet echt verder dan zwarte shirtjes/truien of misschien wit.
Met een leuke groene blazer en een wit blouseje
Oeee ja love donker groen! Bordeaux rood staat ook wel mooi dan denk ik?
Ik zou ze echt gaan passen. Ik heb virginiaâs in 38, maar sinclairs in 37.
Alles? Alle pastel kleuren sowieso maar fel roze of oranje kan ook leuk zijn. Kan een blousje shirtje polo jasje coltrui alles kan erop!
Hahah okee thanks! Ik draag normaal gewoon effen spijkerbroeken, dus ik vond het wat lastiger.
Schoenen lopen nooit uit in de lengte, alleen in de breedte
geel shirtje of rood ( fel of oxblood)
Dat ook