Modetopic

Of een oranje trui?

1 like

Oranje is niet echt mijn kleur, maar zal het onthouden voor een komend wk/ek of koningsdag.

Is mooi voor de herfst hoor! Ik heb er zelf niet meteen een koningsdag gevoel bij iig. Maar ik snap de associatie natuurlijk wel.
@Enim

3 likes

Ja je hebt natuurlijk meerdere tinten oranje, maar ik heb het gevoel alsof die kleur mij gewoon niet staat. Ik ben heel wit en mijn haar is donkerblond. Maar okergeel vind ik weer wel mooi.

Zal ook heel mooi staan!

1 like

Heb je een linkje van de broek? :smiley:

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0751471016.html

1 like

Ik heb ook zo’n broek en doe eigenlijk vrijwel alles erop. Soms print op print (zwart-wit strepen blouseje), alle kleuren (ik draag geen bruin en donkerblauw) en veel zwart idd. Spijkerstof is ook leuk.
Ik vind het leuk dat je zo’n broek zowel oversized (met een grote sweater) als netjes (jasje, blouse, net topje) kunt dragen! Vele opties!

1 like

Ik ben opzoek naar echt goede jeansbroeken. Voor mij houd dit in een broek die echt high waisted is, die dus zeker je navel bedekt. En die ook echt skinny is. Dus dat het echt mooi aansluit en niet gewoon dat het wat smaller is beneden. Mijn probleem hierbij is dat ik lengtemaat 28 nodig heb :sweat_smile:. Terwijl ik qua ‘breedte’ wel een grotere maat nodig heb (42/XL).Hierdoor bestel ik altijd broeken online van petite collecties. Op deze manier lukt het om broeken te vinden die kort genoeg zijn maar ze voldoen nooit aan mijn andere ‘eisen’. Iemand een idee waar ik echt fijne broeken kan vinden? De kleur maakt eigenlijk niet zoveel uit.

Ik ben echt fan van de mile high broeken van Levi’s, ben alleen bang dat je ze dan wel in moet laten korten :see_no_evil:
Maar die zijn echt hoog hoog en zitten super lekker en zijn echt skinny

2 likes

Ik ben ook fan van de Levi’s mile high super Skinny. Zit hoog en heerlijk. Op de site hebben ze die ook in lengtemaat 28

1 like

Ik heb de maten die jij beschrijft en mile high van levi’s is echt mijn favoriet. Die koop ik in maat 31/30 bij de stuggere stoffen. En de wat meer stretchy in maat 30/30. Maar je hebt dus ook lengte 28!

1 like

Bedankt iedereen! Ik ga zeker eens bij Levi’s kijken :slight_smile:

Ik ben ook erg fan van de HM shaping jeans. Hele fijne pasvorm, loopt niet uit.

1 like

Laatst vroeg iemand hier naar goede spijkerbroeken waar je buik mooi plat wordt gedrukt (dus niet dat er juist zo’n bobbel in komt of dat je buik alleen maar meer opvalt). Ik kan t alleen niet meer terug vinden… ik herinner me Levi’s, maar vind dat altijd zoveel keuze, heeft iemand een linkje?

Ik heb okk een jas van uniqlo maar dan niet met die vakjes erop gestikt en die is echt fijn. Snap niet dat ik zoveel winters voor niks kou heb lopen lijde

1 like

Waar kan ik flared leggings met zo’n kleine split aan de onderkant van de pijpen kopen? Heb ze nu al een aantal keer voorbij zien komen op straat!

Zoiets misschien?

1 like

My Jewellery had/heeft een hele fijne en mooie. Was voor mij alleen net te kort (1.72)

1 like

Misschien zoiets als dit?

5 likes