Modetopic

Ik ga voor 1 want die vind ik herfstachtiger en daarom een heel valide punt. Al is 2 ook leuk hoor :slight_smile:

1 like

Het zijn heel leuke laarzen. Sowieso zijn overknees meer casual als ze plat zijn. Mocht je een korte jurk dragen dan kan je heel donkere panty’s dragen.

1 like

Ik vind het echt super mooi staan, dus als je je er prettig in voelt en ze lekker zitten, zou ik ze zeker houden!! Mag ik vragen waar de laarzen van zijn?

1 like

Dank allemaal voor de antwoorden! Of ik me er fijn in voel ben ik nog niet helemaal over uit haha. Ze zijn van tamaris!

1 like

Ooeh, top, die eerste twee! Dankjewel!

Die glowsticks heb je bij de action, net als het petje. Hoef je er niet zo lang op te wachten :blush:
Misschien nog neon beenwarmers?

Uw haar met zo’n wafelding doen.

5 likes

Beenwarmers!

1 like

Ik heb ooit een fluwelen pak gekocht omdat ik het zo gaaf vond, maar ik heb het nooit aan omdat ik echt niet weet hoe ik het kan stijlen.

Dit is het pak. Zo met pumps eronder is echt niet mijn stijl, te netjes. Ik denk dat downdressen de enige optie is om het in het dagelijks leven te dragen, maar hoe? Een gewoon zwart katoenen shirt eronder vind ik niet zo mooi, de combinatie van stoffen is het niet echt. Een hemdje met kant ook niet, dat vind ik weer een beetje ordinair bij mezelf staan. Maar wat kan er dan wel onder om het een beetje casual te maken? En wat voor schoenen? Pinterest levert ook niet echt wat op :thinking: Als iemand een idee heeft, hoor ik het graag!

Tof pak zeg!! Combi met zwart vind ik mwoah. Ik zou het denk ik combineren met een wat casual slightly oversized wit overhemd (dus niet zo’n keurige slimfit blouse) eronder. Of ga voor een dun truitje; niet ene katoenen longsleeve maar een licht breisel. En verder sneakers. Adidas superstars, nike air max, zoiets? Of juist Docs/soortgelijke veterbooties.

1 like

Ja dit! En dan gewoon met een wit shirt, dan ben je denk ik al klaar!

Thanks @Nidorina @Canvastas @djodie @Blauwra !
Ik had helemaal niet aan wit gedacht stom genoeg, maar ik denk inderdaad dat dat er goed bij past! Had sowieso al een lange tijd witte platform sneakers op het oog, dus heb die zojuist besteld. Gaat vast tof staan met een wit t-shirt. Bedankt voor jullie advies :blush:

2 likes

Mij lijkt deze (met zebra print) heel tof
https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0795440002.html
En mooie witte sneakertjes, niet van die lompe. Of als je het netjes wil met loafers

1 like

Sneaker en bikerboots sowieso. Met een gebroken witte of creme kleurige grote lange trui is t denk ik ook leuk met (licht)bruine cowboylaarzen

2 likes

Sneakers en laarsjes kunnen altijd! Ikzelf zou het ook leuk vinden met loafers.

1 like

Heeft iemand ooit de mouwen van een jas (gewoon een nette wollen jas) laten inkorten? Is het mooi? Wat kost het? En heb je een adres in Amsterdam van een kleermaker die dat kan doen?

Ik heb een soortgelijk pak en ik combineer het soms met een victoriaanse/dramatische blouse en een paar docs of enkellaarsjes.

Jazeker, en het wordt echt mooi. Goede kleermaker op de Rozengracht 216. Zij zijn ook de vermaakservice van de herenmode van de Bijenkorf.

3 likes

Nog niks eigenlijk😂 kan niet kiezen, dus ik wacht nog eventjes

1 like

Dank je!! Mijn jas komt ook van de Bijenkorf (geen dure, van Warehouse). Ik ga hier wel naartoe :+1: