Modetopic

Wie heeft de gouden tip voor zo’n broek?
Ik weet dat veel winkels ze hebben, maar die zitten niet zo hoog in de taille, of hebben dan weer een ceintuur. Ik zag bij de episode in Utrecht een paar mooie, maar dat waren weer driekwartsbroeken en ik wil graag een lange.

2 likes

Ik heb hoge laarzen die net tot onder mijn knie komen, maar ze zijn wat wijd en sluiten niet aan…

Kan ik ze wel dragen dan of is dat geen gezicht? Of hoe kan ik ze wat beter laten aansluiten? Het gespje gaat niet strakker…

https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/8e/8b/8e8b22bcff7fbe5b549aa7d43799317c88f121a0.jpg],origin[dam],category[ladies_trousers_chinosslacks],type[LOOKBOOK],res[m],hmver[2]&call=url[file:/product/fullscreen]

Deze van H&M misschien? Wel met ceintuur, maar die kan eruit volgens de omschrijving

2 likes

Heb je een foto? Ik vind het altijd wel mooi als er nog ruimte tussen zit! Mijne zitten altijd helemaal opgepropt in laarzen haha.

Ja heb ik maar zit nu op de camping, maandag zal ik even een foto maken.

1 like

Ik las hier altijd goeie verhalen over de joni jeans van topshop en zag net dat ie met 50% korting op Zalando wordt verkocht!

Ik kan weer eens niet kiezen haha. En vind het best moeilijk kiezen welke kleur beter staat.
De rode is de “veilige” keuze voor mij maar vind ze allemaal wel leuk eigenlijk.

weg

1. Rood
    1. Groen
    1. Bruin/camel/geen idee hoe je die kleur noemt

0 stemmers

Beige staat mooi bij je haarkleur

1 like

Waar halen jullie mode inspiratie vandaan?

Ik heb meerdere Pinterest borden, vooral met runway looks en shoots van ontwerpers die ik tof vind. Verder vooral op straat of in de trein, en bij concerten!

pinterest, reddit en soms ook door personages uit series

1 like

Hebben jullie enig idee waar je tegenwoordig getailleerde colberts kan koper? Liefst met een gezellig ruitjesprintje ofzo :grin:
Alles is zo wijd en vierkant tegenwoordig en dat staat mij niet.

Weet iemand waar ik zo’n nepleren biker winterjas kan halen? Ik zag er eentje in de aanbieding bij de c&.a maar was helaas te laat. Het liefst niet zo’n dure, aangezien ik hem voor erbij wil!

Ik zag deze bij H&M, maar is nog best prijzig. (79,99)

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0760449001.html

Ja zoiets zoek ik! Alleen vind ik 80 euro nog een beetje teveel geld voor een jas “voor erbij”. Maar thanks iig!

Deze is het uiteindelijk geworden :biggrin:

Vind de rode ook echt heel leuk maar heb niet zolang geleden al een zwartrood jurkje gekocht en in deze kleur heb ik nog niet zoveel. Mocht er helaas geen 2 kopen van mezelf haha, zou weer zo overdreven zijn.

Patrizia Pepe heeft getailleerde blazers, weet niet of dat in je budget past.

Ik heb deze van de zara (waar heel nederland mee liep op een gegeven moment haha) die je wel mag hebben als je wilt?

A.sos heeft wel van die oversized leren jacks!

1 like

Ah super lief!! Ik ga nog even verder zoeken, maar ik ga dit zeker even onthouden! Thankss