Modetopic

Thanks @Scottie! Mooie jasjes, maar buiten de uitverkoop wel boven mijn budget. Ik onthoud het voor de Sale!

Inmiddels heb ik dit jasje gekocht! Ben er erg blij mee. Wat je niet ziet op deze gezellige WC selfie is dat er ook roze in de print zit. :heartpulse:

18 likes

Mooi! Waar is deze van?

1 like

Hij is van And Other Stories

2 likes

Voor iedereen die nog een simpele, zwarte en high waist broek zoekt. Dit is echt een mega mega mega aanrader en is een nieuwe favoriet. Zit superlekker doordat bovenaan een soort elastieken band zit ipv een knoop en rits en daarbij ook tot boven de navel. Ook super flatterend. Valt goed naar maat. Is van H&M.

2 likes

Die afbeelding is vd h&m app.

Edit met linkje: https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0796210001.html

1 like

H&M inderdaad! Heb het er bijgezet.

1 like

Dit lijkt op die pieces leggings/jeggings van een paar jaar terug. Zit het ongeveer hetzelfde?

1 like

Ik vond het eerlijk gezegd zelfs comfortabeler. Bij die van pieces had ik alsnog het gevoel dat ik een strakke broek aanhad, al waren die jeggings wel een stuk comfortabeler dan een ‘normale’ jeans. Deze broek zit nog een stukje lekkerder vind ik.

1 like

Foto met blote benen, met jeans zitten ze ietsje strakker…

Je had gelijk dat getailleerde jasjes heel goed bij je staan! Is echt een mooi model bij je idd. Valt ook op een mooie lengte

Is wel mooi toch! Tegenwoordig moet alles maar strak strakker strakst “oh de S is goed maar misschien pas ik ook wel XS oh yes het gaat op een haar na dicht ik neem het!!”
Ik zeg niet dat jij dat doet hoor maar het lijkt een look die ik veel zie in het straatbeeld. Vind dit wel mooi staan bij je! Zou het dan wel ook was “losser” stijlen en bijv niet met een bodyconjurkje.
Eerder met een sweaterdress of wel een bodyconjurkje maar dan met een wat grover vest en een sjaal als het straks kouder is!

1 like

Wat leuk dat je dat zegt, thanks!

Hm ik vind het eerder gezegd een beetje shabby uitzien.

Ben het wel een beetje met jou eens. Komt denk ik ook doordat de laarzen van suede/stof achtige materiaal zijn. Bij laarzen van (nep) leer zal je dit effect denk ik minder snel hebben. Kan even geen hele goede foto vinden maar bij de foto zitten de laarzen ook losjes maar geeft veel minder dat “shabby” gevoel.

Je hebt trouwens wel echt prachtige benen zeg! @anon50122296

De suede variant met zo’n maillot achtigestructuur of stoffen aansluitende broek (jeans weet ik niet) en een winterse outfit lijkt me best leuk. Beetje de goede-shabby-look haha
Ook @anon50122296

Ik zoek een witte sweater dress met col, een jurk die Lana uit Archer draagt. Wie kan helpen?

1 like

Met deze zoekopdracht (https://www.zalando.nl/dameskleding-jurken/_wit/?shirt_collar=col&upper_material=rib.synthetisch.wol) krijg ik er 4 op Zalando.

1 like
1 like

Ik wil graag een gebloemd pak ofzo voor de bruiloft van mijn zusje! Iemand tips? Op Zala.ndo kan ik niet zoeken op pakken, super jammer :weary:

Top, dankjewel!