Modetopic

Ik zoek inspiratie om een tuxedo/smoking te rocken (als vrouw), op google levert nogal brave afbeeldingen op

Ik meende dat de W.E nu ook een soort limited / lijn heeft met bloemetjes pakken!

Ah dankje! Ga ik ook even kijken.

Heb inmiddels ook deze besteld. Nogal buiten budget, maar hey, je zusje trouwt maar een keer. (Tenminste, dat hoop ik.)

Vind je dit wat? Van de WE.

4 likes

Tof! Ik ga van de week maar eens passen! Fijn, jullie adviezen!

1 like

De klassieker

Hier een hele reeks: https://www.vogue.com/article/le-smoking-suit-runway-ysl
(nummer 6 :heart_eyes:)

Verschillende dames in broeken bij de afgelopen Emmy’s: https://www.gofugyourself.com/a-few-ladies-did-pick-pants-for-the-emmys-09-2019

1 like

Dat pak van de WE is prachtig. Ik heb ook nog deze gevonden:

1 like

Ik heb dus een jurk al maanden in de kast hangen maar nog nooit aangehad. Soms trek ik 'm even aan voor de spiegel maar dan twijfel ik weer en trek ik hem weer uit. Ik vind het model iets te recht waardoor ik hem te massief vind ogen of zo, zeker icm mijn brede heupen en flinke kont. Anyway, wat vinden jullie?

• Leuk, gewoon aandoen!
  • Niet leuk, naar de kringloop ermee
  • Leuk mits je hem zó combineert…insert geweldige tip

0 stemmers

Die jurk geeft me “autumn witch” vibes (lengte, de mouwen en de print). Als dat de look is waarvoor je wil gaan, zou ik hem gewoon zo dragen, evt met een donkere lipstick ofzo.

De jurk zelf is niet mijn smaak maar ik denk niet dat hij je massief maakt.

4 likes

Leuk met een leren jasje erop en stoere motorlaarsjes of western boots? Ik vind ook niet dat hij je massief maakt…
Of een lang wollen vest eroverheen in combinatie met een hak?

5 likes

Een riempje in de taille en de mouwen afknippen. Ik vind de mouwen afleiden van je silhouet.

3 likes

In t wayrwt heeft iemand zon jurk aan met een trui erover. Dat kan je nog proberen. Als je het dan nog steeds niks vindt kun je het beter wegbrengen!

3 likes

Wat vinden jullie van deze jurken? En als je moest kiezen, welke zou je dan kiezen? Ik twijfel echt enorm tussen de twee.

• Jurk 1
  • Jurk 2

0 stemmers

Ik vind ze heel verschillend (dus waarom niet allebei? hihi). Waarom twijfel je tussen deze twee? Is het voor een speciale gelegenheid? Of gewoon om in je leven te hebben? :heart:

Omdat ze helaas te duur zijn om allebei te doen :cry: Tenzij ik deze maand niet meer wil eten, haha. En gewoon om in m’n leven te hebben. Ik vind de eerste heel anders dan wat ik normaal heb, maar de andere dus ook. En ik vind ze beide gewoon prachtig, dus champagne problems dit

2 likes

Vind ze allebei erggg mooi! Heb nu op jurk 2 gestemd omdat ik die zelf makkelijker zou dragen/combineren maar vind de eerste ook heel tof.

Ik heb een paar mooie zwarte en cognac kleurige laarzen die ik onder de eerste jurk kan dragen om het iets meer casual te maken. Vreselijk hoeveel ik twijfel :joy:

2 likes

Ah, super lief! Ik denk dat ik soms ook best een specifieke smaak kan hebben. Dat ik daarom die jurk ook zo mooi vind. Dank je voor het advies! Neig nu wel meer naar de geruite jurk :blush:

2 likes

@NothingAboutSam dit wou ik ook zeggen!

@Jauregui ik hou voor mezelf nooit zo van dingen met tekst erop maar bij anderen kijk ik er nooit gek van op, ik zou dit niet raar vinden als ik er iemand mee zag. Maar als je ze leuker vindt zonder zou een zwarte stift best kunnen werken denk ik! Misschien wel een paar laagjes nodig voor het dekt

4 likes

Je kan ook een stukje zwarte stof eroverheen plakken. Gewoon in een lintje knippen. Dan zie je er ook niks meer van en is misschien net wat mooier dan met stift.

1 like