Modetopic

Ik vind van die combi’s met overgooiers en dan iets met lange mouwen eronder super leuk. Maar ik weet dus niet zo goed waar mensen het vandaan halen? Waar koop je leuke setjes en wat voor top draag je er dan onder? Soms zie ik het bijv bij de Mango maar recentelijk niet meer.

En ik ben ook best klein en een kleine beetje mollig en weet niet of ik het dan kan hebben?

Ik heb wel eens een vale plek in een donkere jeans geprobeerd zwart te stiften, maar dat werd donkerblauw en zag je nog steeds. Misschien is het dan inderdaad beter om er een lintje of stukje stof overheen te naaien.

1 like

Wilde dus heel graag overknee laarzen voor onder zwierige lange jurken (minimaal knielengte). Ik pas ze bijna nooit omdat ik stevige kuiten heb en kleine voeten. Deze pasten en vind ze super mooi. Maar toch twijfel ik. Ik zie zoiets voor me met deze jurk (wijd en wijde mouwen), leren jack erop en klaar. Maar toch voelt het te? Te sexy? Te overdressed? Wat vinden jullie?

Plus krijgt niet iedereen met een beetje zitvlees er worstenbeentjes van? Ik twijfel zooo

13 likes

Ik vind het zo op de foto cool, maar is wel lastig te zeggen zonder foto van de complete outfit. Maar in het algemeen vind ik het sowieso leuk, en als jij denkt dat je je er comfortabel in kunt/gaat voelen, gewoon doen!

1 like

Ik vind ze, zover het goed te beoordelen is, er heel goed bij je uitzien!

En elke keer dat ik ze hier op het forum zie neem ik me voor mijne ook weer aan te doen, dus dank voor de inspiratie:)

Maar zeker aandoen!!

1 like

ik vind ze er heel mooi uitzien! Ik moet ook altijd weer even wennen als ik de mijne aanheb.
Mooie stoel ook trouwens :wink:

1 like

Ik ga voor 1 want die vind ik herfstachtiger en daarom een heel valide punt. Al is 2 ook leuk hoor :slight_smile:

1 like

Het zijn heel leuke laarzen. Sowieso zijn overknees meer casual als ze plat zijn. Mocht je een korte jurk dragen dan kan je heel donkere panty’s dragen.

1 like

Ik vind het echt super mooi staan, dus als je je er prettig in voelt en ze lekker zitten, zou ik ze zeker houden!! Mag ik vragen waar de laarzen van zijn?

1 like

Dank allemaal voor de antwoorden! Of ik me er fijn in voel ben ik nog niet helemaal over uit haha. Ze zijn van tamaris!

1 like

Ooeh, top, die eerste twee! Dankjewel!

Die glowsticks heb je bij de action, net als het petje. Hoef je er niet zo lang op te wachten :blush:
Misschien nog neon beenwarmers?

Uw haar met zo’n wafelding doen.

5 likes

Beenwarmers!

1 like

Ik heb ooit een fluwelen pak gekocht omdat ik het zo gaaf vond, maar ik heb het nooit aan omdat ik echt niet weet hoe ik het kan stijlen.

Dit is het pak. Zo met pumps eronder is echt niet mijn stijl, te netjes. Ik denk dat downdressen de enige optie is om het in het dagelijks leven te dragen, maar hoe? Een gewoon zwart katoenen shirt eronder vind ik niet zo mooi, de combinatie van stoffen is het niet echt. Een hemdje met kant ook niet, dat vind ik weer een beetje ordinair bij mezelf staan. Maar wat kan er dan wel onder om het een beetje casual te maken? En wat voor schoenen? Pinterest levert ook niet echt wat op :thinking: Als iemand een idee heeft, hoor ik het graag!

Tof pak zeg!! Combi met zwart vind ik mwoah. Ik zou het denk ik combineren met een wat casual slightly oversized wit overhemd (dus niet zo’n keurige slimfit blouse) eronder. Of ga voor een dun truitje; niet ene katoenen longsleeve maar een licht breisel. En verder sneakers. Adidas superstars, nike air max, zoiets? Of juist Docs/soortgelijke veterbooties.

1 like

Ja dit! En dan gewoon met een wit shirt, dan ben je denk ik al klaar!

Thanks @Nidorina @Canvastas @djodie @Blauwra !
Ik had helemaal niet aan wit gedacht stom genoeg, maar ik denk inderdaad dat dat er goed bij past! Had sowieso al een lange tijd witte platform sneakers op het oog, dus heb die zojuist besteld. Gaat vast tof staan met een wit t-shirt. Bedankt voor jullie advies :blush:

2 likes

Mij lijkt deze (met zebra print) heel tof
https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0795440002.html
En mooie witte sneakertjes, niet van die lompe. Of als je het netjes wil met loafers

1 like

Sneaker en bikerboots sowieso. Met een gebroken witte of creme kleurige grote lange trui is t denk ik ook leuk met (licht)bruine cowboylaarzen

2 likes