Sneakers en laarsjes kunnen altijd! Ikzelf zou het ook leuk vinden met loafers.
Heeft iemand ooit de mouwen van een jas (gewoon een nette wollen jas) laten inkorten? Is het mooi? Wat kost het? En heb je een adres in Amsterdam van een kleermaker die dat kan doen?
Ik heb een soortgelijk pak en ik combineer het soms met een victoriaanse/dramatische blouse en een paar docs of enkellaarsjes.
Jazeker, en het wordt echt mooi. Goede kleermaker op de Rozengracht 216. Zij zijn ook de vermaakservice van de herenmode van de Bijenkorf.
Nog niks eigenlijkš kan niet kiezen, dus ik wacht nog eventjes
Dank je!! Mijn jas komt ook van de Bijenkorf (geen dure, van Warehouse). Ik ga hier wel naartoe
Ok, ik heb gekozen. Het is de geruite jurk geworden
Heeft iemand de tip voor een fijne pu leren zwarte jegging met kontzakken? Kan geen fijne vinden helaas
Ik heb dus best een aantal chino en paperbag broeken, maar ik vind het lastig combineren de herfst/winter. Niet zozeer met bovenkleding, maar wel met schoenen en dergelijke? Blote enkels zijn toch koud. Doe je er sokken onder, een panty? Wat voor schoenen? Ik vind het fijne broeken en zou ze graag met iets kouder weer ook dragen
leren loafers of nette veterschoenen vind ik altijd erg fijn in de winter! En dan met kniekousen
Zoals dit dus:

En mijn laatste aanwinst:
Ik heb deze broek van de Monki online gekocht. Super comfortabel maar hij is wel erg high-waist? De bovenrand kan bijna mijn bh aanraken, ver boven mijn navel dus. Hoort dit zo of is deze broek niet geschikt voor korte mensen?
Dat soort schoenen heb ik wel en draag ik vaak. Misschien maar proberen met kniekousjes en iets van sneaker sokken erover ofzo.
Jammer, als ie tot mijn navel was zou het echt een perfecte broek zijn.
Kennen jullie die reclame van Girav? Voor mannenshirts? (Op een of andere manier maakt mijn telefoon daar mannenhaters van )
Die shirts zijn er in 17 maten voor verschillende lichaamsbouwen zeg maar. Is er ook zoiets voor vrouwen?
Ik lees op hun site https://www.girav.nl/lange-t-shirts-voor-vrouwen dat verschillende maten ook door vrouwen worden besteld. Maar je kunt hun een mailtje sturen dat je interesse hebt in bepaalde items. Wie weet doen ze er iets mee?
Maar ik hoor graag of iemand tips heeft!
Heeft iemand hier een goeie tip voor fijne flared broeken/leggings? Ik heb een fijne van zoān soort fluweel achtig stofje en wil eigenlijk meer van zulk soort leggings (of broeken) van andere soorten stof maaarrrr vind het wel belangrijk dat beetje dik en stevig zijn. Dus geen ondergoed dat door kan schijnen of flubberige billen er doorheen. Zie ze soms van zoān T-shirt stof en vind dat echt niet zo geschikt voor een broek.
Ik draag ze met brogues of soms sneakers (afhankelijk van het model) om het wat minder stijf te maken. 20den panty en sneakerkousjes en youāre good to go
Ik vind idd die van costes heel fijn ( de rib/velvet achtige zijn ook lekker warm). Verder zijn die van Stieglitz ook heel tof en goed van kwaliteit!