Modetopic

Ik heb de zwarte van Vero Moda via Wehkamp al twee keer opnieuw gekocht! Lekker highwaist en zit lekker strak, maar dan op de corrigerende en comfortabele manier. Is een soort dikke joggingstof en totaal geen flubberbillen(heb zelf een aardige flubberende + cellulitis kont). Maakt zelfs mn kont echt flatterend en krijg er vaak complimenten over. Wel zou ik een lengtemaat langer nemen, anders beetje hoogwater.

ik weet niet wat je vraag is, maar waar ik werk verkopen we het wel. misschien kan ik je helpen

Ik heb (volgens mij) deze https://www.thesting.com/nl-nl/flare-legging-zwart-312227

Super fijn en echt dikke stof!

Hoe lang ben jij en welke lengtemaat heb jij? Bij mij zijn flared broeken altijd te lang haha, dus ideaal dat deze er in lengtematen is. Maar ik weet nooit zo goed welke ik moet hebben!

1 like

Ik ben 1.65 en lengtemaat 32 is net te kort, dus ik neem altijd 34. Eigenlijk zou ik 33 moeten hebben, maar bij zulke broeken heb ik ze liever te lang dan net te kort. Al zie ik wel bij de recensies dat ie bij sommige mensen juist te lang valt, dus dat is wel iets om rekening mee te houden. Misschien kan je twee lengtematen bestellen en de ander terugsturen?

1 like

Ik hoop dat dit het juiste topic is, maarrr: ik ben op zoek naar mooie oorbellen! Ik heb jarenlang gedacht dat ik geen oorbellen kon dragen, omdat mijn oren rood en dik werden etc. zodra ik dat probeerde, maar blijkbaar ben ik ““gewoon”” heel gevoelig voor nikkel en kan ik titanium en goud prima verdragen. Ik vind witgoud en zilverkleurig het mooist bij mezelf en heb een budget van ongeveer 300 euro.

Zoiets vind ik ontzettend mooi:

Heeft iemand tips voor merken of websites waar ik iets moois op zou kunnen vinden? :slight_smile:

Op Etsy vind je veel van dit soort oorbellen, zowel in zilver als witgoud :slight_smile:

1 like

Neinties heeft geloof ik ook oorbellen met zulke stenen. En die zijn van echt zilver ipv nikkel oid

2 likes

Charlotte Wooning? Ik heb hetzelfde probleem en koop ook alleen goud of zilver. De wereldwinkel heeft ook vaak mooie oorbellen vind ik.
Tip: bedenk vooraf goed of je geel of witgoud mooi vindt en vooral welke kleur het beste bij je huid staat!

1 like

Weet iemand of de Bijenkorf in Utrecht off white verkoopt?

Ahh ik zie het bedankt!

Maar dan kan komen de maten toch niet overeen met jeansmaten. Ik ben 1m83 en neem bij levi’s altijd lengte 34.
Vind het echt raar dat iemand dat 20 cm dan mij is, dezelfde lengtemaat heeft. :joy::joy:

2 likes

Dit jaar dacht ik mijn herfst- en winterkledingstruggles voor te zijn en ik dacht “ik probeer eens zo’n Zalon box”.

Nou niet doen jongens. Heb een heel Pinteres board voor de styliste gecureerd en ze heeft me echt de gekste dingen gegeven? Waarschijnlijk betalen merken om in die box te zitten (mbyM en Tom Tailor, ik kijk naar jullie), enkel zo kan de service volgens mij enigszins winstgevend blijven, maar jezus!

Een selectie van wat ik heb ontvangen:

image
Deze trui?

image
Deze rok? Schijnbaar om samen te dragen ook nog??

image
Deze zak

image
Deze broek

image
Deze (sorry voor wie dit wel mooi vindt) spuuglelijke blouse, IRL is het ook echt zo’n vies kreukelstofje en er zit een elastiek onderaan zodat ie lekker opbolt als je er nog maar aan zou denken om 'm niet in je broek te stoppen

En dit zijn dan een paar inspiratieplaatjes die ik gegeven heb

4 likes

Wat wel zou kunnen is dat @Charmander in verhouding een stuk langere benen heeft dan haar bovenlichaam.
Zo zijn een vriendin en ik even lang, heeft zij altijd lengte maat 34/36 nodig, terwijl bij mij lengtemaat 30 vaak precies goed is.

3 likes

Die kledingstukken die ze heeft geselecteerd geven mij echt V&D damesafdeling vibes totaal niet wat je plaatjes uitstralen.

Gaat nu zelf spelen voor zalando stylist

7 likes

Haha thanks dat lijkt er inderdaad meer op!

Deze zat er ook bij en heb ik net even aangetrokken.
image
Als ik niet alleen thuis was vroeg ik iemand een foto van me te nemen maar het elastiek kruipt dus tot onder mijn borsten (ik heb de styliste een uitgebreid verslag van mijn lichaamsbouw gegeven dus dit had ze wel kunnen zien aankomen) waardoor dat plofgedeelte disproportioneel groot is en bovendien lijk ik door het volume van het rokgedeelte 5 maanden zwanger.

Aan Lisa uit Amsterdam, mocht je hier zitten, de laatste keer dat ik me zo verkeerd begrepen voelde was toen een vriendin me een ketting met parelhanger cadeau gaf in mijn hardcore emo wannabe myspace scene queen fase.
Hoe. Kom. Je. Erbij.

(Maar goed die stylisten krijgen misschien 15 minuten per klant om 3 outfits samen te stellen, weet ik veel.)

Edit:

Nu ik deze posts zie en naar de outfits kijk die ik heb gekozen om een gigantisch Pinterest board samen te vatten, besef ik pas dat ik eigenlijk niet veel kledingstukken nodig heb om mijn garderobe te perfectioneren. Met een mooie geprinte blouse, een blazer en een misschien een geklede broek zou ik alvast de herfst al doorkomen!

10 likes

Hahahaha zeer niet geïnspireerde kledingstukken inderdaad, heel tuttige ‘standaard’ kledij terwijl dat inderdaad totaal niet past bij wat je wou. Nu heb ik ook wel eens zin zo’n zalon-box uit te proberen om te zien wat er uitkomt.

2 likes

Ik heb er ook eentje uitgeprobeerd en ik vond de geselecteerde items wel leuk . (Ze hadden een heel pinterest board met 400 foto’s van dingen die ik leuk vind waar ze het op kon baseren) Maar ik ben erg kieskeurig en had al een uitgebreide kast vol kleren. Dus ik kreeg vooral dingen die ik al had (bruine suede jasje, Vans-sneakers en had uiteindelijk alleen een gestreept shirt gehouden. Ze hadden bij mij allemaal G-star broeken gedaan (schijnbaar betaalde die extra om ze zo veel mogelijk te slijten in die boxen?) die enorm duur waren met een superslechte fit en een superleuke trui maar ik kreeg mijn kinderkopje niet door het gat voor je hoofd.

1 like

Iemand nog tips voor een leuk informeel (trouw)jurkje of jumpsuit. We gaan maandag simpel onze handtekening zetten en daarna borrelen met familie + vrienden. Maar kan eigenlijk niks leuks vinden (asos hm gehad). Heb een vrij lichte huid (nu gebruind door de zon) en licht blauwe ogen. Iemand zin om me te helpen? :grimacing:

2 likes

Wil je wit? Wat vind je leuk: casual chic of beetje bohoo?