Modetopic

Ik heb verder weinig eisen haha! Gewoon iets hips (haha Omg moeder taal, heb geen kort pittig kapsel, echt niet!!!) leuks waar ik ook sneakers of stoere laarsjes oid onder kan. Want ik kan niet op hakken lopen :+1:t2:

2 likes

C&A heeft een bruids-sectie maar waarschijnlijk niet je ding?

Edit: Nikes eronder tochhhhh!

2 likes

Even snel een rondje voor je gedaan!

https://www.costesfashion.com/nl-nl/korte-jurk--zwart-324464

https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/midi-dresses/product.sheer-printed-midi-dress-green.0657538004.html

1 like

Hmm deze vind ik net iets te tuttig! En sowieso dat er Nikes ondergaan haha

@Superkonijn oeh zoiets heb ik nog liggen! Vind ik heel mooi!

@Coco die van &other stories is leuk!! Thanks voor t meezoeken haha!

3 likes

Ik ben op maandagochtend naar het stadhuis gegaan voor het officiele gedeelte (trouwen), toen was ik in pak (met sneakers eronder) miss ook een optie voor jou?

1 like

Oh ja zo’n pak ik ook cool. Zag een blauw fluweel pak bij asos, maar vond ik iets too much. Waar had jij je pak?

Die van mij is van YAS (had er nog nooit van gehoord, maar is van bestseller volgens mij. Zag m ook op zalando staan toen). Loavies heeft volgens mij ook wel leuke pakken. Afgelopen zomer iig wel.

1 like

Ik ga t ff checken!

1 like

Ohh die onderste :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Welke maat heb je? Ik heb dit pak:
![afbeelding|183x500](upload://25aOAKsRO89SHpwLnMe35VbxGJ

Ja graag, als je m hebt!!

Maat s!

Dan zou je het misschien wel passen! Het is van de h&m en het jasje is maat 34 en de broek maat 32 (like wtf
) maar ik vind het wel groot vallen. Weet niet of je het wat vindt hoor!

Ah ik denk dat maat 34 wel te krap is voor m’n schouders en maat 32 gaat denk ik niet over m’n bovenbenen :see_no_evil: schouders zitten in jasjes 36 van H&M ook krap :cry: vond m wel heel leuk ook!

Ja ik ben ook wel beetje traag met regelen haha, week van tevoren :+1:t2:

Haha ik vind m serieus net!

1 like

Ja ik heb die maten ook Ă©cht niet!! Mijn moeder vond het jasje wel te strak zitten bij m’n schouders en heel comfy zat ie niet hoor! Ik had m aan naar een event van werk. Voor trouwen is het misschien leuker als iets wel comfi zit en je je er goed in voelt haha

Ik had een zwart jurkje aan met hakken toen wij onze handtekening gingen zetten.

Simpel maar netjes :blush:

Heeft iemand hier ervaring met zo’n jas die je over je hoofd aantrekt? Ik ben zwaar verliefd op eentje geworden maar t lijkt me zooo onpraktisch, vooral icm mijn statische haar en vooral het uittrekken lijkt me ook een ding
 Is het dat ook of valt t mee?

Het is niet echt een advies misschien, maar het gaat wel over mode. Ik schrijf een artikel over modemissers bij mannen. Willen jullie met mij meedenken, weten jullie misschien nog leuke?