Witte sokken.
Een slecht zittend pak dat lijkt alsof je het als zoon van je vader hebt geleend.
Nog steeds vinden dat broek en riem moeten matchen
RGK schoenen
Te grote overhemden in je broek proppen.
Te korte broeken, dat ze eigenlijk lang horen te zijn maar dat je net iets te veel enkel ziet.
@Rozecoupeschaar @anon42392789
Bedankt voor jullie reacties! Kan niet wachten om de RGK schoen te introduceren haha
Heb je voor de zekerheid nog een voorbeeld? Dan weet ik zeker dat ik het goed beschrijf haha (ik ga het serieus doen)
Denk dat je beter even de zoekfunctie moet gebruiken op RGK of Rob Geus kind. Maar t-shirts nietszeggende teksten university of Appelscha route 65. Van die casual truien voor mannen met zoân halve kol. Schoenenreus meet c en a stijl. Van die geruite korte broeken polo shirts in felle kleuren a la markeerstiften.?
Yes, ga ik doen en dankjewel voor het op weg helpen!!
Ik vind van die punt schoenen waarbij het lijkt alsof je maat 50 hebt ook wel een misser eigenlijk. Of valt dat meer onder nmsvpe?
Vind ik ook wel een goede hoor! Je bedoeld gewoon schoenen die in verhouding een te grote punt hebben toch? (En niet puntschoenen in het algemeen)
Ja die bedoel ik idd
Van die extreme skinny broeken bij mannen.
kleding met
RIBBELS
ik weet niet waarom maar ineens zijn er dit soort shirts en truien:
Brrrr soort ridder meets dino vibes
hahaha ik beeld me dan ook helemaal in dat een zoân sukkel zoiets heeft gekocht en dan aan zijn andere sukkelvriend uit probeert te leggen wat voor trui hij heeft gescoord
âja een grijze wollen trui met van die RIBBELS op de mouwenâ âhuh ribbels?â âja beetje reliĂ«f zeg maarâ
Haha love jullie input allemaal! Nog meer suggesties zijn altijd welkom hoor!
Uiteindelijk echt iets heel anders! Een mooie flared broek met een kanten top!
En dat die ander dan zegt wow vet
âja bij chasinâ hebben ze heel veel van dat soort dingenâ
Ja klopt en bij de Jack en Jones
Jongens ik heb het:
Het shirt der shirten
Het is
1 te strak
2 met korte mouwen
3 een capuchon
4 en van die touwtjes
5 en het heeft RIBBELS
Ook heel leuk voor een dertiger met wat dunner wordend haar en een hond die wel redelijk stoer is zoals een pitbull.
En een klein buikje en een skinnyjeans
Het lijkt op iets wat Eminem zou dragenâŠ